ik ook.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat je je dat om 10 voor 1 op zaterdagnacht afvraagt?
Komt het niet gewoon van mie pils af?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Buiten is heel irritant een autoalarm aan het pwietpwietpwieten..
is het stiekum toch geen ambulance met een prins erin?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Buiten is heel irritant een autoalarm aan het pwietpwietpwieten..
Misschien is ze er wel blij mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:53 schreef Andyvie het volgende:
Ik moest meneer de dokter maar niet instellen als behang hierzo. Ik denk dat mijn moeder dan morgen een beetje raar zit te kijken
Dat ik a) niks de doen heb, b) mijn username weer eens bevestig en c) dat ik dingen onthou die op de raarste momenten weer bovenkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou dat je je dat om 10 voor 1 op zaterdagnacht afvraagt?
Nah, mijn moeder misschien wel, maar mijn vader misschien iets minder, hahahaquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel blij mee.
Ik heb zo m'n momentenquote:
Maar waarom in godsnaam?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik a) niks de doen heb, b) mijn username weer eens bevestig en c) dat ik dingen onthou die op de raarste momenten weer bovenkomen.
Right.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nah, mijn moeder misschien wel, maar mijn vader misschien iets minder, hahaha
Laat hem dan ook gewoon eruit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:57 schreef TehRockstar het volgende:
Hond probeert m'n deur in te beuken.
misschien daarom juistquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n momenten.
[..]
Maar waarom in godsnaam?
Je bent niet eens homo. Wij zijn homo en we vragen het ons niet eens af. En al helemaal niet op zaterdagnacht..
Maar dat kan aan mij liggen.
Euhm. Ja.quote:
Bah.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat hem dan ook gewoon eruit.
Hij wil niet. Respecteer dat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |