Ik had hem stiekem al klaarstaan hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef Bep het volgende:
Kolere wat ben je snel man
Hoe jong ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef Bep het volgende:
Dit is best ok , meebeppen in het forum en geen bb aan hebben staan
Ramones draait![]()
Kan door de gisting komen omdat hij al zolang staat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Ff vraagje tussendoor....
kan het zijn dat oudere goedkope wijn sneller naar je hoofd stijgt dan 'jonge'....
nee wijn stijgt sneller naar je hoofd naar gelang jij ouder wordtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
kan het zijn dat oudere goedkope wijn sneller naar je hoofd stijgt dan 'jonge'....
ha, ha, ik zag het eerst nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
wedstrijdje onderwater blijven
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Bep het volgende:
[..]
nee wijn stijgt sneller naar je hoofd naar gelang jij ouder wordt
zou het niet weten maar je begint al een beetje dronken te wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Je stijl lijkt erg op iemand die ik ken namelijk..... En die komt ook uit 'jouw' tijd...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben wat ouder dan gemiddeld hier![]()
Ik heb de Ramones nog vele malen live gezien![]()
Nee . ff gespiekt .quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je stijl lijkt erg op iemand die ik ken namelijk..... En die komt ook uit 'jouw' tijd...
Woon je bij me in de buurt?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had hem stiekem al klaarstaan hoor![]()
Daar geef ik je idd gelijk in, en ik vrees dat die over 2 uurtjes als dit topic vol is, nog altijd aktueel isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen was mijn TT leuker, Peter6000![]()
jammer... Dat is té ver weg om m'n roseetje live te gaan halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef Bep het volgende:
[..]
Nee . ff gespiekt .
Ik zit ergens midden in het land
Neuh, maar hij stijgt wel rap.... Iets langzamer drinken dussssssss...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet weten maar je begint al een beetje dronken te worden![]()
![]()
je bent ouder dan sinterklaas om precies te zijn 2005 jaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben wat ouder dan gemiddeld hier![]()
Ik heb de Ramones nog vele malen live gezien![]()
Ben ik ook bang voor, dan bewaar ik 'm wel als dat kan en verander ik het cijfer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar geef ik je idd gelijk in, en ik vrees dat die over 2 uurtjes als dit topic vol is, nog altijd aktueel is
Spreken we een keer af als wipneus en pim ergens komen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
jammer... Dat is té ver weg om m'n roseetje live te gaan halen
Goed planquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Bep het volgende:
[..]
Spreken we een keer af als wipneus en pim ergens komen?
Pleaaaase... tell me your plans...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef Bep het volgende:
The shirts nu .wie kent dat nog ( volledig offtopic)
Ik trek nog maar een flesje open denk ik maar zo
Linda zou gewoon door zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, maar hij stijgt wel rap.... Iets langzamer drinken dussssssss...
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pleaaaase... tell me your plans...
Of verraad ik nu ook mijn leeftijd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen was mijn TT leuker, Peter6000![]()
Nee, maar ik zou ze best wel eens willen bellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er niet iemand hier een directe lijn met de regie?
Ik zou wel blij worden van een feestje nu...
Hij staat er nog steeds!quote:
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.quote:
De drank is bijna opgedronken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.
Het onderwerp herhalen in de vorm van een voltooide werkwoordsvorm![]()
Onbeschoftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat onbeschofd is Chantal weer: eerst noemt ze kaviaar 'poepshit' , en dan onderbreekt ze Lieske die een leuk verhaal heeft over een feestje met bakjes kaviaar
Jawel dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
OnbeschoftIk ben haar dankbaar, je wilt toch niet luisteren naar die afschuwelijke pedante verhalen van Lieske
![]()
We wachten met smart op een feestje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even een paar films gekeken, maar als ik het goed heb begrepen heb ik hier niet veel gemist.
Alternatief: gekrijs van her holy Tanjaness.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We wachten met smart op een feestje.
We hopen ontzettend op een feestje.
We smeken wanhopig om een feestje...
Gewoon een lekker muziekje opzetten flugel , lekker meeblehren en nog veel meer rose drinken , hoppaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We wachten met smart op een feestje.
We hopen ontzettend op een feestje.
We smeken wanhopig om een feestje...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de bitch van dit forum bent, Cuall... GOED WERK!
Heb al muziek opstaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:25 schreef Bep het volgende:
[..]
Gewoon een lekker muziekje opzetten flugel , lekker meeblehren en nog veel meer rose drinken , hoppa![]()
Lieske is een lekkere droogklootquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
OnbeschoftIk ben haar dankbaar, je wilt toch niet luisteren naar die afschuwelijke pedante verhalen van Lieske
![]()
Ja zou leuk zijn voor een topic bij de bond van Nederlandse huisvrouwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.
Het onderwerp herhalen in de vorm van een voltooide werkwoordsvorm![]()
Van leuke mensen kan ik heel goed tegen kritiek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Scan kan heel goed tegen kritiek namelijk![]()
![]()
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben heel lief en invoelend
![]()
Fok barst toch van de leuke mensen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van leuke mensen kan ik heel goed tegen kritiek.
Veel wel ja... Maar een aantal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fok barst toch van de leuke mensen?![]()
Proost, collega ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Bep het volgende:
B-verpleegkundigen zijn ok![]()
Ik proost op een depotje
dance musicquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Welke muziek zou BB eigenlijk moeten draaien om er voor DEZE bewoners een leuk feestje van te maken?
Ehmmmmmmmmmmmm ze zijn jong dus , ehm iets techno 's ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Welke muziek zou BB eigenlijk moeten draaien om er voor DEZE bewoners een leuk feestje van te maken?
Dance music is een te ruim begrip....quote:
In het bovenste buitenste kwadrantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Proost, collega ?
snel een spuit klaar maakt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van leuke mensen kan ik heel goed tegen kritiek.
Waar dansen ze nu op? Dj tiesto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dance music is een te ruim begrip....
Ik vind jaren 80 muziek dance-music. Bep zit een tiental jaartjes eerder....
trancequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dance music is een te ruim begrip....
Ik vind jaren 80 muziek dance-music. Bep zit een tiental jaartjes eerder....
A gatver, dan haak ik af hoorquote:
Ik denke dat dat niet eenvoudig zal zijn, onderlinge smaak is heel verschillend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Rocky 1 t/m 5quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef frizti het volgende:
Rob ziet eruit als een serieverkrachter.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
En ze zappen maar weer eens naar Tanja
Jezus Bep, ik wist dat je al wat ouder bent... Maar ZO oud.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Bep het volgende:
Als het cassettebandje afgelopen is ga ik ook es bb aanzetten
Ik wordt er stapeldol van....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben al een oude lul maar toch hou ik van house
http://www.planetsoulnetwork.com/
Ik heb hier ook nog een bandrecorder staan , ben benieuwd wat daar voor muziek opstaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jezus Bep, ik wist dat je al wat ouder bent... Maar ZO oud.....
Cassetebandjes...![]()
Tis maar een klein duwtje , zo onder waterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob ligt eenzaam jacuzzi...
Blijkbaar heeft niemand zin in een Rob-gesprekje..
[afbeelding]
Zolang hij zijn jacuzzibeen maar bij zich heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
als je goed kijkt is zijn jacuzzibeen opgelost in het water.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zolang hij zijn jacuzzibeen maar bij zich heeft.
Die single heb ik hier ook nog liggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pleaaaase... tell me your plans...
Of verraad ik nu ook mijn leeftijd
Krabbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef Bep het volgende:
Godver , mn bank zit onder de kaarsvet nu . mopper mopper mopper
Ik zal mijn bril erbij opzettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
als je goed kijkt is zijn jacuzzibeen opgelost in het water.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Bep het volgende:
[..]
Tis maar een klein duwtje , zo onder water
D'r is geen hol aan nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Bep het volgende:
Shit bandje is afgelopen , zal ik bb aanzetten of nog een bandje uit de tas trekken?
Moeilijk moeilijk. is bb het waard nu om te gaan kijken?
Come on, zou jij binnen tussen een vals zingende Chantal en Tanja in willen zitten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Kan best wel lekker zijn een momentje rust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal mijn bril erbij opzetten![]()
WAT sms jij in vredesnaam ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahaha ik kreeg net een SMS terug van de broer van Tanja
Neuh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Bep het volgende:
Shit bandje is afgelopen , zal ik bb aanzetten of nog een bandje uit de tas trekken?
Moeilijk moeilijk. is bb het waard nu om te gaan kijken?
Was het maar zo . minnaar komt pas vannacht heel laat thuis , ik wilde waxinelichtje vervangen maar dat kreng was warm en vloeibaar geworden , dus ik laat het vallen en kaarsvet over de bankquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Krabben
(hoe komt er nou kaarsvet op je bank terwijl jij achter je pc zit)
Minnaar een beetje de pest in dat je niet naast hem komt zitten voor een leuke SM sessie met kaarsvet?
je bent uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de bevallingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahaha ik kreeg net een SMS terug van de broer van Tanja
Hij heeft gelijk ja, alleen is er meestal wel altijd een persoon die stoort als iemand alleen in bad zit..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Come on, zou jij binnen tussen een vals zingende Chantal en Tanja in willen zitten?
Ik niet, duik dan nog liever het bad in bij Rob.
Geen leesbril, nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:47 schreef cuall het volgende:
[..]
volgens mij heb jij met jou leeftijd nog helemal geen brilletje nodig
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Come on, zou jij binnen tussen een vals zingende Chantal en Tanja in willen zitten?
Ik niet, duik dan nog liever het bad in bij Rob.
Boeiend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef Bep het volgende:
Geen bb dus , ik trek op goed geluk een banje uit de tas brb
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Rob niet beter zingen dat liedje van ... "LOnely the lonelyyyyyy..."
denk het wel geluid staat bij mij op stream 3quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Een zingende Rob op stream 1
Ik zal wel weer de enige zijn: maar ik vind dit dus leuk![]()
Ach APK, maak jezelf toch eens niet zo druk....quote:
Kon dat maar, maar zover ging het niet. Maar je brengt me wel op ideeën.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
je bent uitgenodigd om aanwezig te bij de bevalling
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Een zingende Rob op stream 1
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
2.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
heeft hij in elk geval 1 supporter
Ga je nog vertellen waar dat sms'je over ging, of wil je alleen maar goeie sier maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kon dat maar, maar zover ging het niet. Maar je brengt me wel op ideeën.
Heb nu zijn nummer, dus zal hem morgen wel ff bellen...
Ownee, toch maar niet, want dan zegt hij natuurlijk.... ik heb daar geen zin in.... "It's all in the family.."
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
[..]
heeft hij in elk geval 1 supporter
Zet je pc uit, onthaar je poes en je benen en verpak jezelf als cadeautje voor je minnaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef Bep het volgende:
Geen bb dus , ik trek op goed geluk een banje uit de tas brb
Wat gemeen! Dat beest heeft toch ook gevoelens!quote:
Ik heb nog even de tijd . minnaar komt pas om 5 uurquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zet je pc uit, onthaar je poes en je benen en verpak jezelf als cadeautje voor je minnaar
Ach dat ding is al stokoud, die voelt daar niets meer vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gemeen! Dat beest heeft toch ook gevoelens!![]()
Die is al kaal van naturequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach dat ding is al stokoud, die voelt daar niets meer van![]()
Het is steeds vroeger donker.. waarschijnlijk hebben ze het gevoel dat het veel later is..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
Is het nou normaal dat die bewoners zo vroeg naar bed gaan?
Ze zijn er 'smorgens nooit vroeg uit en vaak gaan ze al voor 22.00 uur naar bed.
Overdag liggen ze ook nog regelmatig in bed of te slapen op de bank, echt bespottelijk vind ik dat
gewoon aantrekkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Ashy het volgende:
hoe krijgt ze het voor elkaar, hoogzwanger in een string![]()
Ik vind het vertrekken van haar gezicht er wel op wijzen, maar dat is mijn idee. Misschien heeft ze gewoon kramp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Bep het volgende:
Heeft Tanja weeen?
Ik heb hem een smsje gestuurd waarin stond, dat er een hoop klootzakken zijn op internet, die Tanja kompleet afzeiken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen waar dat sms'je over ging, of wil je alleen maar goeie sier maken?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gemeen! Dat beest heeft toch ook gevoelens!![]()
joh !quote:
Ik dacht ook iets van herkenning te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik vind het vertrekken van haar gezicht er wel op wijzen, maar dat is mijn idee. Misschien heeft ze gewoon kramp.
De buik zit van voren hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Ashy het volgende:
Als iemand vraagt hoe laat het is dan zittenze meestal erg in de buurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Het is steeds vroeger donker.. waarschijnlijk hebben ze het gevoel dat het veel later is..
Ze had onderbroeken gekregen maar die wilde ze niet aan.. ze wilde niet dat de regie haar zou uitlachen als ze die "oma" onderbroeken aan zou hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Ashy het volgende:
Misschien haar benen, of maagzuur ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik vind het vertrekken van haar gezicht er wel op wijzen, maar dat is mijn idee. Misschien heeft ze gewoon kramp.
Een lichte paniek in de ogenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik dacht ook iets van herkenning te zien
Zo hee, gelukig maar , een pak van mn hartquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
.
Daar moest hij om lachen, maar was blij om het te lezen, dat er ook nog mensen zijn die objectief kunnen zijn....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar moest hij om lachen, maar was blij om het te lezen, dat er ook nog mensen zijn die objectief kunnen zijn....
ja daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze had onderbroeken gekregen maar die wilde ze niet aan.. ze wilde niet dat de regie haar zou uitlachen als ze die "oma" onderbroeken aan zou hebben
Dank je welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb hem een smsje gestuurd waarin stond, dat er een hoop klootzakken zijn op internet, die Tanja kompleet afzeiken.
En dat er mensen zijn dat ik familie ben of voor Talpa werk.
lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:04 schreef Bep het volgende:
Graag de stream terug op Tanja
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb hem een smsje gestuurd waarin stond, dat er een hoop klootzakken zijn op internet, die Tanja kompleet afzeiken.
En dat er mensen zijn dat ik familie ben of voor Talpa werk.
Fine job trouwens.... Wel beroerd voor als hij BB wil volgen, maar verder helemaal prima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Er is maar één échte Sinterklaas.... En dat is Bram van der Vlugt
Zelfs al volwassene raak ik nog helemaal onder de indruk van hem... Zit hier bij de aankomst van de stoomboot altijd op z'n best mee te zingen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fine job trouwens.... Wel beroerd voor als hij BB wil volgen, maar verder helemaal prima.
Verspilling van je 9 cent..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat er mensen zijn die denken? dat ik familie ben of voor Talpa werk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach dat ding is al stokoud, die voelt daar niets meer van![]()
Hij doet het goed, maar ik zie hem ook graag zonder baard in een gewone filmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Al die sinterklaas wannabe's kunnen me gestolen worden, Brammetje is cool![]()
Zal nooit vergeten hoe hij een beller compleet afzeek en toch een waardige Sinterklaas bleef.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs al volwassene raak ik nog helemaal onder de indruk van hem... Zit hier bij de aankomst van de stoomboot altijd op z'n best mee te zingen...![]()
Al die sinterklaas wannabe's kunnen me gestolen worden, Brammetje is cool![]()
Vertelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Loedertje haar naam eer aan doet.
![]()
Als dat écht zo is leg ik nog ff een extra flesje koud...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik dacht een eerste wee te herkennen en gelijk stream weg
Zag je dat dan niet , ze sloeg het dekbed weg met zon rare grimas van pijn, en gelijk stream weg , ik hoop dat ik het goed hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat écht zo is leg ik nog ff een extra flesje koud...![]()
Ze heeft al een paar dagen last van krampjes.... Dus het zo zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef Ashy het volgende:
zou dat al meteen zo heftig zijn dan?
hier was het toch eerst zeker een halve dag van hmmm darmen of![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Lieske doet een stukje uit een reclamespotje
[afbeelding]
ja zeker als je Rob in de hoofdrol zetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Einde wedstrijd 0-0 (verraad maar niet hoe of wat)
Beetje lugubere regie nu wel op stream 1
Soort hororfilm met die donkere kleuren
roel zit op de bank en dido ligt misschien op bedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Minouishere het volgende:
waar zijn dido en roel eigenlijk?
We zien haar niet, dus we weten niet wat ze doet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Bep het volgende:
Het zal wel niet anders zal Tanja toch wel rondlopen in spanning
Ze wil toch niet in de buurt van de rest zijn als het begint?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Bep het volgende:
Het zal wel niet anders zal Tanja toch wel rondlopen in spanning
Die nuecken in de tuin. Zie je dat niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Minouishere het volgende:
waar zijn dido en roel eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze is hardstikke blij dat ze mag opblijven
een deel van het been is er al vanaf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef Ashy het volgende:
op stream 2 is het net of er een dummy of dooie in die jacuzzi ligt![]()
lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
een deel van het been is er al vanaf.
Zie de maan op stream 1+2 over het beeld vliegen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Tis trouwens volle maan zag ik... Is het niet zo dat er bij volle maan altijd meer vrouwen bevallen dan anders?
ja kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Tis trouwens volle maan zag ik... Is het niet zo dat er bij volle maan altijd meer vrouwen bevallen dan anders?
Maan... Ralph... *zucht*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daarna verandert ze in een weerwolf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
O moet je me daar nu aan herrinneren....quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben het er net overquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Rob verzuipt, dan zal niemand hem missen![]()
Hmm ik dacht dat ze in normale staat al tot dat type wolf behoordequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En daarna verandert ze in een weerwolf.
Owww...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O moet je me daar nu aan herrinneren....![]()
En ik heb nog wel drank op.
Zometeen komen de alcoholtranen nog....![]()
komt door het magnetisch veld van de maan die is nu het sterkst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
En die trekt zo die baby eruit...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt door het magnetisch veld van de maan die is nu het sterkst.
Toch vindt ik het er best eng eruit zien..quote:
ik ook en ik denk mennoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:24 schreef Sonique het volgende:
Lieske: "Ik vraag me af wie de eerste daadwerkelijke sanctie krijgt"
(...)
Het is een fucking braakmiddel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef Michelle-74 het volgende:
Joost heeft zijn dolle 5 minuten weer
ADHD minutenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef Michelle-74 het volgende:
Joost heeft zijn dolle 5 minuten weer
quote:
Hij vroeg er gewoon om hequote:
Dacht ze het of maakte ze een grapje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:30 schreef Ravenna29 het volgende:
Ze dacht nu toch wel dat haar vliezen gebroken waren dus ze is er wel op bedacht.![]()
Kan ze dat dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dacht ze het of maakte ze een grapje?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er nog iemand die je wél leuk vindt?
Wen er maar vast aan. Hij kan wel eens gaan winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zou echt stapeldol worden van zo'n kerel... Hij is wel geinig, maar z'n dolle buien zijn onuitstaanbaar![]()
ze ging zitten en het voelde nat op die bank of zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dacht ze het of maakte ze een grapje?
'quote:
Dat verwacht ik ook idd....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan. Hij kan wel eens gaan winnen
nee hoor, die moet nog komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Dit is verreweg de saaiste BB-dag ooit!
inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
geef je hem gewoon ritalin daar wordt hij een stuk rustiger vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zou echt stapeldol worden van zo'n kerel... Hij is wel geinig, maar z'n dolle buien zijn onuitstaanbaar![]()
Zijn je vliezen gebroken dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:34 schreef Falco het volgende:
Maar morgen gaat Tanja bevallen. Ik voel het!
Van mij wel, ik heb 'em niet gemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
geweldige smilie APK.... Mag ik 'm jatten?
Er gebeurt inderdaad helemaal niets. Doodsaai als je 't mij vraagtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:34 schreef Ashy het volgende:
[..]
inderdaad
geef het op.
Veel plezier allemaal nog vanavond![]()
Het zal iteresant zijn, 3 mensen waarvan 1tje Joost is...quote:
Er zijn genoeg dagen geweest die net zo saai waren als vandaag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Tijd dat Joost weer Batman gaat doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Dat heet stilte voor de storm...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Er gebeurt inderdaad helemaal niets. Doodsaai als je 't mij vraagt![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Peter, ik ga alvast het volgende topic klaarzetten![]()
Haha, ik heb een Lieskesmilie gevonden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke site is dat hè.
Ik heb nu een andere...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja![]()
Die titel is idd nog steeds aktueel![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een weekje zegt Tanja.... Denk dat het toch wel eerder komt.
Maar mooiste zou zijn als ze het kan uitstellen tot na de nominaties. Want ik hoop dat Rob dan weer op de bank zit.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, ik heb een Lieskesmilie gevonden... [afbeelding] (sorry Scan)
Voor JOU?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Falco het volgende:
[..]Nee, maar tijdtechnisch komt het voor mij het beste uit dat Tanja MORGEN gaat bevallen. Dus laat maar komen
!
Ja morgen heb ik toch niks te doenquote:
laat het maar in het weekend gebeurenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Falco het volgende:
[..]Nee, maar tijdtechnisch komt het voor mij het beste uit dat Tanja MORGEN gaat bevallen. Dus laat maar komen
!
Voor mij ook, heb maandag ook nog vrij maar de rest van de week weer veel reizen en school, dus het moet nu of morgen of vrijdag pas weer..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Falco het volgende:
!
Jawel, Rikkert is saai, Ralph is Zen en Linda is een feestbeest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zit me ineens te bedenken dat alle bewoners een geheim hebben.
Maar de geheimen van Rikkert, Ralph en Linda zijn helemaal niet onthuld
Maar wij niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als dit zo doorgaat liggen ze trouwens allemaal voor 12 uur in bed
2 de nog maar trek net me 4 de halve liter openquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wij niet....
*tweede flesje opentrekt*
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zit me ineens te bedenken dat alle bewoners een geheim hebben.
Maar de geheimen van Rikkert, Ralph en Linda zijn helemaal niet onthuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |