Spreken we een keer af als wipneus en pim ergens komen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
jammer... Dat is té ver weg om m'n roseetje live te gaan halen
Goed planquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Bep het volgende:
[..]
Spreken we een keer af als wipneus en pim ergens komen?
Pleaaaase... tell me your plans...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef Bep het volgende:
The shirts nu .wie kent dat nog ( volledig offtopic)
Ik trek nog maar een flesje open denk ik maar zo
Linda zou gewoon door zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, maar hij stijgt wel rap.... Iets langzamer drinken dussssssss...
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pleaaaase... tell me your plans...
Of verraad ik nu ook mijn leeftijd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen was mijn TT leuker, Peter6000![]()
Nee, maar ik zou ze best wel eens willen bellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er niet iemand hier een directe lijn met de regie?
Ik zou wel blij worden van een feestje nu...
Hij staat er nog steeds!quote:
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.quote:
De drank is bijna opgedronken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.
Het onderwerp herhalen in de vorm van een voltooide werkwoordsvorm![]()
Onbeschoftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat onbeschofd is Chantal weer: eerst noemt ze kaviaar 'poepshit' , en dan onderbreekt ze Lieske die een leuk verhaal heeft over een feestje met bakjes kaviaar
Jawel dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
OnbeschoftIk ben haar dankbaar, je wilt toch niet luisteren naar die afschuwelijke pedante verhalen van Lieske
![]()
We wachten met smart op een feestje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even een paar films gekeken, maar als ik het goed heb begrepen heb ik hier niet veel gemist.
Alternatief: gekrijs van her holy Tanjaness.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We wachten met smart op een feestje.
We hopen ontzettend op een feestje.
We smeken wanhopig om een feestje...
Gewoon een lekker muziekje opzetten flugel , lekker meeblehren en nog veel meer rose drinken , hoppaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We wachten met smart op een feestje.
We hopen ontzettend op een feestje.
We smeken wanhopig om een feestje...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de bitch van dit forum bent, Cuall... GOED WERK!
Heb al muziek opstaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:25 schreef Bep het volgende:
[..]
Gewoon een lekker muziekje opzetten flugel , lekker meeblehren en nog veel meer rose drinken , hoppa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |