Ik had hem stiekem al klaarstaan hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef Bep het volgende:
Kolere wat ben je snel man
Hoe jong ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef Bep het volgende:
Dit is best ok , meebeppen in het forum en geen bb aan hebben staan
Ramones draait![]()
Kan door de gisting komen omdat hij al zolang staat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Ff vraagje tussendoor....
kan het zijn dat oudere goedkope wijn sneller naar je hoofd stijgt dan 'jonge'....
nee wijn stijgt sneller naar je hoofd naar gelang jij ouder wordtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
kan het zijn dat oudere goedkope wijn sneller naar je hoofd stijgt dan 'jonge'....
ha, ha, ik zag het eerst nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
wedstrijdje onderwater blijven
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Bep het volgende:
[..]
nee wijn stijgt sneller naar je hoofd naar gelang jij ouder wordt
zou het niet weten maar je begint al een beetje dronken te wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Je stijl lijkt erg op iemand die ik ken namelijk..... En die komt ook uit 'jouw' tijd...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben wat ouder dan gemiddeld hier![]()
Ik heb de Ramones nog vele malen live gezien![]()
Nee . ff gespiekt .quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je stijl lijkt erg op iemand die ik ken namelijk..... En die komt ook uit 'jouw' tijd...
Woon je bij me in de buurt?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had hem stiekem al klaarstaan hoor![]()
Daar geef ik je idd gelijk in, en ik vrees dat die over 2 uurtjes als dit topic vol is, nog altijd aktueel isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen was mijn TT leuker, Peter6000![]()
jammer... Dat is té ver weg om m'n roseetje live te gaan halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef Bep het volgende:
[..]
Nee . ff gespiekt .
Ik zit ergens midden in het land
Neuh, maar hij stijgt wel rap.... Iets langzamer drinken dussssssss...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet weten maar je begint al een beetje dronken te worden![]()
![]()
je bent ouder dan sinterklaas om precies te zijn 2005 jaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben wat ouder dan gemiddeld hier![]()
Ik heb de Ramones nog vele malen live gezien![]()
Ben ik ook bang voor, dan bewaar ik 'm wel als dat kan en verander ik het cijfer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar geef ik je idd gelijk in, en ik vrees dat die over 2 uurtjes als dit topic vol is, nog altijd aktueel is
Spreken we een keer af als wipneus en pim ergens komen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
jammer... Dat is té ver weg om m'n roseetje live te gaan halen
Goed planquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Bep het volgende:
[..]
Spreken we een keer af als wipneus en pim ergens komen?
Pleaaaase... tell me your plans...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef Bep het volgende:
The shirts nu .wie kent dat nog ( volledig offtopic)
Ik trek nog maar een flesje open denk ik maar zo
Linda zou gewoon door zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, maar hij stijgt wel rap.... Iets langzamer drinken dussssssss...
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pleaaaase... tell me your plans...
Of verraad ik nu ook mijn leeftijd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:10 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen was mijn TT leuker, Peter6000![]()
Nee, maar ik zou ze best wel eens willen bellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er niet iemand hier een directe lijn met de regie?
Ik zou wel blij worden van een feestje nu...
Hij staat er nog steeds!quote:
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.quote:
De drank is bijna opgedronken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.
Het onderwerp herhalen in de vorm van een voltooide werkwoordsvorm![]()
Onbeschoftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat onbeschofd is Chantal weer: eerst noemt ze kaviaar 'poepshit' , en dan onderbreekt ze Lieske die een leuk verhaal heeft over een feestje met bakjes kaviaar
Jawel dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
OnbeschoftIk ben haar dankbaar, je wilt toch niet luisteren naar die afschuwelijke pedante verhalen van Lieske
![]()
We wachten met smart op een feestje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even een paar films gekeken, maar als ik het goed heb begrepen heb ik hier niet veel gemist.
Alternatief: gekrijs van her holy Tanjaness.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We wachten met smart op een feestje.
We hopen ontzettend op een feestje.
We smeken wanhopig om een feestje...
Gewoon een lekker muziekje opzetten flugel , lekker meeblehren en nog veel meer rose drinken , hoppaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We wachten met smart op een feestje.
We hopen ontzettend op een feestje.
We smeken wanhopig om een feestje...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij de bitch van dit forum bent, Cuall... GOED WERK!
Heb al muziek opstaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:25 schreef Bep het volgende:
[..]
Gewoon een lekker muziekje opzetten flugel , lekker meeblehren en nog veel meer rose drinken , hoppa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |