'quote:
Dat verwacht ik ook idd....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan. Hij kan wel eens gaan winnen
nee hoor, die moet nog komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Dit is verreweg de saaiste BB-dag ooit!
inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
geef je hem gewoon ritalin daar wordt hij een stuk rustiger vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zou echt stapeldol worden van zo'n kerel... Hij is wel geinig, maar z'n dolle buien zijn onuitstaanbaar![]()
Zijn je vliezen gebroken dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:34 schreef Falco het volgende:
Maar morgen gaat Tanja bevallen. Ik voel het!
Van mij wel, ik heb 'em niet gemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
geweldige smilie APK.... Mag ik 'm jatten?
Er gebeurt inderdaad helemaal niets. Doodsaai als je 't mij vraagtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:34 schreef Ashy het volgende:
[..]
inderdaad
geef het op.
Veel plezier allemaal nog vanavond![]()
Het zal iteresant zijn, 3 mensen waarvan 1tje Joost is...quote:
Er zijn genoeg dagen geweest die net zo saai waren als vandaag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Tijd dat Joost weer Batman gaat doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef Falco het volgende:
Dat heet stilte voor de storm...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Er gebeurt inderdaad helemaal niets. Doodsaai als je 't mij vraagt![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Peter, ik ga alvast het volgende topic klaarzetten![]()
Haha, ik heb een Lieskesmilie gevonden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke site is dat hè.
Ik heb nu een andere...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja![]()
Die titel is idd nog steeds aktueel![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een weekje zegt Tanja.... Denk dat het toch wel eerder komt.
Maar mooiste zou zijn als ze het kan uitstellen tot na de nominaties. Want ik hoop dat Rob dan weer op de bank zit.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, ik heb een Lieskesmilie gevonden... [afbeelding] (sorry Scan)
Voor JOU?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Falco het volgende:
[..]Nee, maar tijdtechnisch komt het voor mij het beste uit dat Tanja MORGEN gaat bevallen. Dus laat maar komen
!
Ja morgen heb ik toch niks te doenquote:
laat het maar in het weekend gebeurenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Falco het volgende:
[..]Nee, maar tijdtechnisch komt het voor mij het beste uit dat Tanja MORGEN gaat bevallen. Dus laat maar komen
!
Voor mij ook, heb maandag ook nog vrij maar de rest van de week weer veel reizen en school, dus het moet nu of morgen of vrijdag pas weer..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Falco het volgende:
!
Jawel, Rikkert is saai, Ralph is Zen en Linda is een feestbeest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zit me ineens te bedenken dat alle bewoners een geheim hebben.
Maar de geheimen van Rikkert, Ralph en Linda zijn helemaal niet onthuld
Maar wij niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als dit zo doorgaat liggen ze trouwens allemaal voor 12 uur in bed
2 de nog maar trek net me 4 de halve liter openquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wij niet....
*tweede flesje opentrekt*
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zit me ineens te bedenken dat alle bewoners een geheim hebben.
Maar de geheimen van Rikkert, Ralph en Linda zijn helemaal niet onthuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |