quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
En ze zappen maar weer eens naar Tanja
Jezus Bep, ik wist dat je al wat ouder bent... Maar ZO oud.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Bep het volgende:
Als het cassettebandje afgelopen is ga ik ook es bb aanzetten
Ik wordt er stapeldol van....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben al een oude lul maar toch hou ik van house
http://www.planetsoulnetwork.com/
Ik heb hier ook nog een bandrecorder staan , ben benieuwd wat daar voor muziek opstaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jezus Bep, ik wist dat je al wat ouder bent... Maar ZO oud.....
Cassetebandjes...![]()
Tis maar een klein duwtje , zo onder waterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob ligt eenzaam jacuzzi...
Blijkbaar heeft niemand zin in een Rob-gesprekje..
[afbeelding]
Zolang hij zijn jacuzzibeen maar bij zich heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
als je goed kijkt is zijn jacuzzibeen opgelost in het water.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zolang hij zijn jacuzzibeen maar bij zich heeft.
Die single heb ik hier ook nog liggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pleaaaase... tell me your plans...
Of verraad ik nu ook mijn leeftijd
Krabbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef Bep het volgende:
Godver , mn bank zit onder de kaarsvet nu . mopper mopper mopper
Ik zal mijn bril erbij opzettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
als je goed kijkt is zijn jacuzzibeen opgelost in het water.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Bep het volgende:
[..]
Tis maar een klein duwtje , zo onder water
D'r is geen hol aan nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Bep het volgende:
Shit bandje is afgelopen , zal ik bb aanzetten of nog een bandje uit de tas trekken?
Moeilijk moeilijk. is bb het waard nu om te gaan kijken?
Come on, zou jij binnen tussen een vals zingende Chantal en Tanja in willen zitten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Kan best wel lekker zijn een momentje rust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal mijn bril erbij opzetten![]()
WAT sms jij in vredesnaam ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahaha ik kreeg net een SMS terug van de broer van Tanja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |