Misschien haar benen, of maagzuur ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik vind het vertrekken van haar gezicht er wel op wijzen, maar dat is mijn idee. Misschien heeft ze gewoon kramp.
Een lichte paniek in de ogenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik dacht ook iets van herkenning te zien
Zo hee, gelukig maar , een pak van mn hartquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
.
Daar moest hij om lachen, maar was blij om het te lezen, dat er ook nog mensen zijn die objectief kunnen zijn....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar moest hij om lachen, maar was blij om het te lezen, dat er ook nog mensen zijn die objectief kunnen zijn....
ja daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze had onderbroeken gekregen maar die wilde ze niet aan.. ze wilde niet dat de regie haar zou uitlachen als ze die "oma" onderbroeken aan zou hebben
Dank je welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb hem een smsje gestuurd waarin stond, dat er een hoop klootzakken zijn op internet, die Tanja kompleet afzeiken.
En dat er mensen zijn dat ik familie ben of voor Talpa werk.
lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:04 schreef Bep het volgende:
Graag de stream terug op Tanja
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb hem een smsje gestuurd waarin stond, dat er een hoop klootzakken zijn op internet, die Tanja kompleet afzeiken.
En dat er mensen zijn dat ik familie ben of voor Talpa werk.
Fine job trouwens.... Wel beroerd voor als hij BB wil volgen, maar verder helemaal prima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Er is maar één échte Sinterklaas.... En dat is Bram van der Vlugt
Zelfs al volwassene raak ik nog helemaal onder de indruk van hem... Zit hier bij de aankomst van de stoomboot altijd op z'n best mee te zingen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fine job trouwens.... Wel beroerd voor als hij BB wil volgen, maar verder helemaal prima.
Verspilling van je 9 cent..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat er mensen zijn die denken? dat ik familie ben of voor Talpa werk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach dat ding is al stokoud, die voelt daar niets meer van![]()
Hij doet het goed, maar ik zie hem ook graag zonder baard in een gewone filmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Al die sinterklaas wannabe's kunnen me gestolen worden, Brammetje is cool![]()
Zal nooit vergeten hoe hij een beller compleet afzeek en toch een waardige Sinterklaas bleef.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs al volwassene raak ik nog helemaal onder de indruk van hem... Zit hier bij de aankomst van de stoomboot altijd op z'n best mee te zingen...![]()
Al die sinterklaas wannabe's kunnen me gestolen worden, Brammetje is cool![]()
Vertelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Loedertje haar naam eer aan doet.
![]()
Als dat écht zo is leg ik nog ff een extra flesje koud...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik dacht een eerste wee te herkennen en gelijk stream weg
Zag je dat dan niet , ze sloeg het dekbed weg met zon rare grimas van pijn, en gelijk stream weg , ik hoop dat ik het goed hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat écht zo is leg ik nog ff een extra flesje koud...![]()
Ze heeft al een paar dagen last van krampjes.... Dus het zo zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef Ashy het volgende:
zou dat al meteen zo heftig zijn dan?
hier was het toch eerst zeker een halve dag van hmmm darmen of![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Lieske doet een stukje uit een reclamespotje
[afbeelding]
ja zeker als je Rob in de hoofdrol zetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Einde wedstrijd 0-0 (verraad maar niet hoe of wat)
Beetje lugubere regie nu wel op stream 1
Soort hororfilm met die donkere kleuren
roel zit op de bank en dido ligt misschien op bedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Minouishere het volgende:
waar zijn dido en roel eigenlijk?
We zien haar niet, dus we weten niet wat ze doet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Bep het volgende:
Het zal wel niet anders zal Tanja toch wel rondlopen in spanning
Ze wil toch niet in de buurt van de rest zijn als het begint?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Bep het volgende:
Het zal wel niet anders zal Tanja toch wel rondlopen in spanning
Die nuecken in de tuin. Zie je dat niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Minouishere het volgende:
waar zijn dido en roel eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze is hardstikke blij dat ze mag opblijven
een deel van het been is er al vanaf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef Ashy het volgende:
op stream 2 is het net of er een dummy of dooie in die jacuzzi ligt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |