Lieske is een lekkere droogklootquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
OnbeschoftIk ben haar dankbaar, je wilt toch niet luisteren naar die afschuwelijke pedante verhalen van Lieske
![]()
Ja zou leuk zijn voor een topic bij de bond van Nederlandse huisvrouwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vondst ook wel leuk hoor.
Het onderwerp herhalen in de vorm van een voltooide werkwoordsvorm![]()
Van leuke mensen kan ik heel goed tegen kritiek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Scan kan heel goed tegen kritiek namelijk![]()
![]()
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben heel lief en invoelend
![]()
Fok barst toch van de leuke mensen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van leuke mensen kan ik heel goed tegen kritiek.
Veel wel ja... Maar een aantal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fok barst toch van de leuke mensen?![]()
Proost, collega ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Bep het volgende:
B-verpleegkundigen zijn ok![]()
Ik proost op een depotje
dance musicquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Welke muziek zou BB eigenlijk moeten draaien om er voor DEZE bewoners een leuk feestje van te maken?
Ehmmmmmmmmmmmm ze zijn jong dus , ehm iets techno 's ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Welke muziek zou BB eigenlijk moeten draaien om er voor DEZE bewoners een leuk feestje van te maken?
Dance music is een te ruim begrip....quote:
In het bovenste buitenste kwadrantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Proost, collega ?
snel een spuit klaar maakt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van leuke mensen kan ik heel goed tegen kritiek.
Waar dansen ze nu op? Dj tiesto?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dance music is een te ruim begrip....
Ik vind jaren 80 muziek dance-music. Bep zit een tiental jaartjes eerder....
trancequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dance music is een te ruim begrip....
Ik vind jaren 80 muziek dance-music. Bep zit een tiental jaartjes eerder....
A gatver, dan haak ik af hoorquote:
Ik denke dat dat niet eenvoudig zal zijn, onderlinge smaak is heel verschillend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Rocky 1 t/m 5quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef frizti het volgende:
Rob ziet eruit als een serieverkrachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |