Damn. Dat zou natuurlijk ook wel weer kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Poging om het te bagataliseren, zodat het een neprel leek.
Ja, okee. Maar dat zegt natuurlijk niks over die rel-hoax van toen.quote:Die is uiteindelijk met een fikse rel uit de crew gestapt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Godsamme moest je nou eerder zijn Timmy![]()
ik zou hem schoppenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Godsamme moest je nou eerder zijn Timmy![]()
Ik heb een kwartiertje de tijd gehad om snel alles te lezen en heb niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boel op schijf te zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet meer... stuur eens ff door naar m'n @fok mail...
Dat roepen er wel meer, er roepen ook wel meer dat het geen grap is. Afwachten zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:01 schreef XiChico het volgende:
Het is een grap.
staat niets meer in je cache??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een kwartiertje de tijd gehad om snel alles te lezen en heb niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boel op schijf te zetten.
ik zie geen 50 cent hoorquote:
Sorry... deed ik je pijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
AUW!
Maar mijn vraag: wordt dit nog aan de users uitgelegd?
Komt er een aankakken hoor... spuit 11quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:03 schreef static het volgende:
Ik geloof er geen bal van.
Dat ziet ze als een compliment hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef RonaldV het volgende:
Zo! Nou kan ik het eindelijk eens zeggen zonder risico:
Yvonne, soms ben je net een mens!
Zo technisch ben ik niet, want als ik nu terug ga, krijg ik de melding dat ik geen toegang heb. Dus ik denk niet dat me dat gaat lukken, tenzij je me kan uitleggen hoe dat moet. Dan kan ik wel eens wat proberen. Het ligt nu toch al op straat.quote:
Ow... dat was niet de bedoelingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ziet ze als een compliment hoor
Politieke Zuiveringen op Fok? Dictatoriale machtsgreep van Lucille?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo technisch ben ik niet, want als ik nu terug ga, krijg ik de melding dat ik geen toegang heb. Dus ik denk niet dat me dat gaat lukken, tenzij je me kan uitleggen hoe dat moet. Dan kan ik wel eens wat proberen. Het ligt nu toch al op straat.
Is xebro stilletjes gebanned of komt daar nog een med over?
Ach, de ene week Bupa, de andere week Yvonne. Volgende week zaterdag ga ik expres niet uit, omdat ze dan op de agenda hebben staan:quote:
Ah, het is een vrouw dus...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mijn bron heeft me van msn gegooid. Sneu wijf!
Het is dus echt een grap. Nu ga ik het volhouden ook, eigen schuld.
En toch blijven we hangenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
*stil*
*niet mooi*
*het zuigt*
Hoe typisch Fok!![]()
![]()
Betrokkenheid van de crew op het forum, dan voornamelijk van de leiding, druppel emmer verhaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Politieke Zuiveringen op Fok? Dictatoriale machtsgreep van Lucille?
Hier geloof ik dus ook geen reet van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef XiChico het volgende:
Ik heb uit eerste hand vernomen dat heen een grap betreft. Danny is mijn oom, en zit nu beneden in de huiskamer (Hij is hier op bezoek, kijkend naar Dancing with the stars).
Wanneer de grap eraf is zal ze weer op rood gaan, dit was een soort van proef om te kijken hoe goedgelovig mensen kunnen zijn. Ciao.
Niet helemaal. ik post nog zelden op fok. afbouwen enzo. Dus met dat "blijven hangen" dat valt wel mee....quote:
wel in zuid-elboniëquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
hmmm.. tis geen 1 april vandaag
In het licht van de eeuwigheid zitten ze er niet ver naast.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
hmmm.. tis geen 1 april vandaag
Je weet toch dat ik een kloon van Danny ben?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Betrokkenheid van de crew op het forum, dan voornamelijk van de leiding, druppel emmer verhaal.
Maar laatstgenoemde, heeft wel de aanzet gegeven door een post hier in fb.
Oblipooh.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef XiChico het volgende:
Ik heb uit eerste hand vernomen dat heen een grap betreft. Danny is mijn oom, en zit nu beneden in de huiskamer (Hij is hier op bezoek, kijkend naar Dancing with the stars).
Wanneer de grap eraf is zal ze weer op rood gaan, dit was een soort van proef om te kijken hoe goedgelovig mensen kunnen zijn. Ciao.
Ze zit al in Sharm El Sheikh in Egypte aan de rode zee met der laptop hardop te lachen terwijl ze gemasseerd wordt door ene Achmed bin Salah Abdullahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand wanneer Yvonnes vliegtuig vertrekt?
Verkeerde inlognaamquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef sigvard het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus ook geen reet van.
groetjes,
Veldmuis
Damn.. mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef XiChico het volgende:
Danny is mijn oom
Nee hoor. Jan en alleman zet toch regelmatig (nadruk op 'matig') dat "groetjes, veldmuis" onder z'n post?quote:
Ik moet mn mond houden naar verluidt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:12 schreef Electrified het volgende:
[..]
De 5 minuten zijn om. Post de naam maar.
Immiteer Verbal anders ook ff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef sigvard het volgende:
[..]
Nee hoor. Jan en alleman zet toch regelmatig (nadruk op 'matig') dat "groetjes, veldmuis" onder z'n post?
V.
Hey ouwe feedback-vreterd, ben je aan het doen?quote:
Ben niet meer zo van de FB. Ervaring, enzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Oblivion het volgende:
Hey ouwe feedback-vreterd, ben je aan het doen?![]()
Weheheheh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tong kan er ook wat van ja.
Martin.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:12 schreef QyRoZ het volgende:
Tja, als niemand meer in 1 april grappen trapt proberen ze het gewoon op een andere datum.
mén als dat waar is zou het wel matig zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef XiChico het volgende:
Nu pas helemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Arcee het volgende:
*eerste topic bijgelezen heeft*
Waarom lul je nou gewoon over de msn vraag heen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ben niet meer zo van de FB. Ervaring, enzo.
Zie deze nep-rel nu pas.
Ik vind het matiger als het waar zou zijn dat Danny naar Dancing With the Stars zou kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef C2C het volgende:
[..]
mén als dat waar is zou het wel matig zijn
en een matige rel
ja dat is een veel grotere relquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het matiger als het waar zou zijn dat Danny naar Dancing With the Stars zou kijken.
Dat lijkt me toch een duidelijk tekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom lul je nou gewoon over de msn vraag heen?![]()
Nee, niet zo vaak.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:18 schreef Oblivion het volgende:
Waarom lul je nou gewoon over de msn vraag heen?![]()
NEE! Het is niet waar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Ik ga ook per direct op zwart!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een duidelijk teken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Kom ik bij jou uithuilen...![]()
Tot zo...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het matiger als het waar zou zijn dat Danny naar Dancing With the Stars zou kijken.
Dat stukje was al duidelijk...quote:
fok was vaak wel zo sloom als dikke stront door een trechterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef Boeman het volgende:
Er waren deze maand gewoon te weinig posts. Postopkrikactie [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
LOL![]()
Eindelijk wordt het toegegeven. Ik heb helemaal geen bron, bluf gewoon maar wat. Het is dus echt een grap.
Vraag ik me ook af, alleen een vage post van iemand die zegt famile te zijn van Danny. Nog niemand van de crew zelf heeft toegegeven.quote:
Vast niet in dit topic. Het moet vooralsnog serieus lijken.quote:
En waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zit al in Sharm El Sheikh in Egypte aan de rode zee met der laptop hardop te lachen terwijl ze gemasseerd wordt door ene Achmed bin Salah Abdullah
wat ben jij nou voor nepvokkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Hugo- het volgende:
Pfft, bekijk het ik ga uit.![]()
Zie morgen wel hoe dit is afgelopen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
En waar slaat dat nou weer op?![]()
Als je snel bent kan je nog voor een knaak binnenkomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Hugo- het volgende:
Pfft, bekijk het ik ga uit.![]()
Zie morgen wel hoe dit is afgelopen.
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef C2C het volgende:
o my god imberr, jou postgeschiedenis slowchat
slowchat
slowchat
en..
slowchat
Dudequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Godsamme, dat duurde lang!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je nog voor een knaak binnenkomen.![]()
Vijf keer ofzo..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef wunderbaum het volgende:
Gaat ze eindelijk een echte baan zoeken?![]()
of was die grap al gemaakt
ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Jij bent matig, met je matige grappen over buitenlanders. idiootquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. En matig ook. Netals deze rel
Tochquote:
Laat de Mongolen er nou even buiten, ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Jij bent matig, met je matige grappen over buitenlanders. idioot
Hou toch op man, de waarheid is allang bekend hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Dit is best wel raar..Ik heb nu meer mogelijkheden dan mijn eigen ma, ik hoop wel dat ze blijft posten.
en kap eens dat het een grap is ofzo jezus, denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
tot haar doodquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Dit is best wel raar..Ik heb nu meer mogelijkheden dan mijn eigen ma, ik hoop wel dat ze blijft posten.
en kap eens dat het een grap is ofzo jezus, denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
Ja zeg, overdrijven is ook een vak..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Jij bent matig, met je matige grappen over buitenlanders. idioot
Ja! Is ze uit zichzelf gestopt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Euh... jahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
Vooral dit soort posts:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef PapaFokker het volgende:
Het punt is dat als het een grap is; dan zijn ze meestal zelf online om te rellen. Maar omdat Yvonne nu niet online is en er geen uitgebreide uitleg gegeven wordt, is het misschien dit keer waar. Ik bedoel Insomniac is toch ook een keer gestopt met haar ONZ moderatorschap na problemen met de crew en toen geloofde ook niemand het
maken het geloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef Pool het volgende:
NET GOED DAT YVONNE WEG IS!!!1111 DE TRUT!!!!!111![]()
![]()
![]()
ZO DAT WAS ME HET RELLETJE WEL ZEG, DAAR ACHTER DE SCHERMEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je blijft tenminste op voor de 4 andere topics die volgenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Euh... jah
Fijne vakantie yvonne
Doe Carlos en Juan de groeten
Okee, gelukkig.quote:
Waarom niet?quote:
Antwoord A: Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
ja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:37 schreef sigvard het volgende:
Het is toch een zeer dankbare taak, of niet dan?
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
is er nu al een duidelijk inhoudelijk antwoord op de vraag van tt? ik heb geen zin om beide topics helemaal door te lezen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Antwoord A: Ja
Antwoord B: Zeker weten
Antwoord C: Absoluut
Maak hieronder uw keuze!: B
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
is er nu al een duidelijk inhoudelijk antwoord op de vraag van tt? ik heb geen zin om beide topics helemaal door te lezen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef tonks het volgende:
Yvonne gaat met haar nieuwe man Dolle_hond en zijn gehandicapte zoontje jaguarized in een huisje op de hei wonen
dit is fok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Brechtje het volgende:Waaaaaarom denken jullie allemaal dat het niet waar is
wanneer geloven jullie het wél
Helemaal niet op vakantie wtf, we gaan geen eens op vakantie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze gaat de crew ook niet verlaten, maar slechts op vakantie.
Als de crew niet heel on-crew reageert.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Brechtje het volgende:Waaaaaarom denken jullie allemaal dat het niet waar is
Awwwwww; neemt je moeder je nooit mee op vakantie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Helemaal niet op vakantie wtf, we gaan geen eens op vakantie!
Jezus dit is cht grappig.
spreek voor jezelf manquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja als op het op tweakers ofzo stond, geloofde we het wel.
Dat noemen ze de 'ontkenningsfase', een onbewust verdedigingsmechanisme, gekarakteriseerd door het weigeren een pijnlijke werkelijkheid, gedachte of gevoel te onderkennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Brechtje het volgende:Waaaaaarom denken jullie allemaal dat het niet waar is
Niet in de herfstvakantie neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Awwwwww; neemt je moeder je nooit mee op vakantie?![]()
Ik post hier niet meer hoor, jullie komen erzelf wel achterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef sigvard het volgende:
[..]
Dat noemen ze de 'ontkenningsfase', een onbewust verdedigingsmechanisme, gekarakteriseerd door het weigeren een pijnlijke werkelijkheid, gedachte of gevoel te onderkennen.
Dus je bent nu alleen thuisquote:
Waar is je moeder nu? En is ze uit zichzelf gestopt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik post hier niet meer hoor, jullie komen erzelf wel achter
Euforiestemming that isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha er stopt iemand in de crew (of niet)
En heel fok gelijk in de stres![]()
Dude!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Chandler het volgende:
Euh, als het zwart op wit staat?of wanneer ze met der billen bloot gaat?
Dus die tjeernogwat kerel is er gewoon ?quote:
Ja anders kan brechtje toch niet overleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die tjeernogwat kerel is er gewoon ?![]()
Zelfs ik heb een normquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil jij daar dan geen foto's van maken fotograafje
Die zit in Frankfurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die tjeernogwat kerel is er gewoon ?![]()
Dus dan is Brechtje wel alleen thuisquote:
Met der broer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus dan is Brechtje wel alleen thuis![]()
Probeer je te zeggen dat yvonne uit de crew stapt omdat ze haar Fok!-bezigheden niet kan combineren met het aanstaande grootmoederschap?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
Met der broer.
You pervert!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat yvonne uit de crew stapt omdat ze haar Fok!-bezigheden niet kan combineren met het aanstaande grootmoederschap?
Ransaap!quote:
Zeker weten. Het is zeer goed voorstelbaar dat Iran naar aanleiding hiervan de plannen voor heerschappij over Europa naar voren gaat schuiven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wereldnieuws dit, echt waar.
Daar lijkt het wel op .. Wanneer zal danny z'n excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef RM-rf het volgende:
Is die gebruiker die dat gerucht meldde al gebanned?
ik heb het over de gebruiker die het 'Dancing with the stars' gerucht van Danny meldde ....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op .. Wanneer zal danny z'n excuses aanbieden?
Oh, ik dacht het gerucht dat yvonne op zwart zou staan. Qua kleur schijnt zonnebankbruin een betere benadering te zijn op de lange termijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef RM-rf het volgende:
ik heb het over de gebruiker die het 'Dancing with the stars' gerucht van Danny meldde ....
Waarom gaat Yvonne de crew verlaten? Deel2
god, je kunt wel merken dat de modjes niet meer achter de schermen 'scherp' gehouden worden ....
Je vergeet de overredingskracht van sommige dames....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het gerucht dat yvonne op zwart zou staan. Qua kleur schijnt zonnebankbruin een betere benadering te zijn op de lange termijn.
Verder natuurlijk een treurige constatering dat Danny dat graag kijkt. Ik denk dat het bewust niet achter de schermen verteld werd
jou naam is coolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het gerucht dat yvonne op zwart zou staan. Qua kleur schijnt zonnebankbruin een betere benadering te zijn op de lange termijn.
Verder natuurlijk een treurige constatering dat Danny dat graag kijkt. Ik denk dat het bewust niet achter de schermen verteld werd
mijn zool stinkt nu naar 4 soorten hondenstront. zo hard ben ik erin getrapt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Deze 'rel' haalt de top 25 aller tijden niet eens![]()
Ik zou het wel een sarcastische vermelding als TTT in ONZ waard vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Deze 'rel' haalt de top 25 aller tijden niet eens![]()
Hoezo? Ze gaan er te inhoudelijk op in?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Arcee het volgende:
Als de crew niet heel on-crew reageert.
Je bedoelt knorretje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je vergeet de overredingskracht van sommige dames....
Solliciteer je naar een FB-Ban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
Die Sylvesterr moet weg uit de crew die zit alleen met andere zaken bezig in plaats van FP modererenin plaats van goede topics onzin topics te noemen
![]()
Niet miepen, het mag al een wonder heten dat die prut van je uberhaupt nog steeds open is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
Die Sylvesterr moet weg uit de crew die zit alleen met andere zaken bezig in plaats van FP modererenin plaats van goede topics onzin topics te noemen
![]()
Donkerblauw dat heb ik nog nooit op fok gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Solliciteer je naar een FB-Ban?
Doe eens niet zo stoer en ga lekker naar de FP zeg... Als je niet snapt wat er op het forum allemaal gebeurt moet je niet met bans gaan dreigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
is dat een dreigement ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dreig je nu ? omdat ik kritiek geef op jou slotjespolitiek dreig je met een ban ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me niet lachen zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bull, dan had je die PI niet gebruikt. Leuk excuus trouwens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?En Meki, als je iets over mij te zeuren hebt, kun je mij bereiken op sylvesterrr(at)fok.nl . Als dat niet helpt, kun je mailen naar admins(at)fok.nl .
?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
Het oorspronkelijke onderwerp:
"waar gaat Yvonnen de crew verlaten"
Waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
"waar gaat Yvonnen de crew verlaten"
Oh, een grapje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?
Ja! Jij! Over de knie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Yvonnen"quote:
Ik kan niet eens FB-Bans uitdelen, ik kan alleen de FA's adviseren iemand uit FB te bannen. En geloof me, dat gebeurt niet zomaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef static het volgende:
[..]
Bull, dan had je die PI niet gebruikt. Leuk excuus trouwens.
sylvester en grapjes... Jij bent wel de meest zouteloze medewerker van deze kneuzenhandel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?En Meki, als je iets over mij te zeuren hebt, kun je mij bereiken op sylvesterrr(at)fok.nl . Als dat niet helpt, kun je mailen naar admins(at)fok.nl .
Zoek je problemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oehoe zeg niets over een crewlid ander dreigen we met bans......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
verkeerde spellingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef gelly het volgende:
Oh, een grapje.
Dan heeft Yvonne haar eigen forum en zit de helft van Fok daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar gaat FOK! heen?
Hoe zou het over 5 jaar zijn?
Ik snapte hem gelijk, maar lag dusdanig dubbel dat ik 10 minuten niet kon reageren, anders had ik het zo gedaan ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?![]()
Het is al een heikel punt dat SA's modden in FB, en dan ga jij dergelijke "grapjes" maken. Je snapt er dus duidelijk geen hol van. Dat is ook 1 van de redenen dat forum users liever geen SA's in FB zien maar crew die aan het forum verbonden is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan niet eens FB-Bans uitdelen, ik kan alleen de FA's adviseren iemand uit FB te bannen. En geloof me, dat gebeurt niet zomaar.Hoe zou ik dan moeten dreigen met een FB-Ban? Als er FP-ban had gestaan, had ik je nog wel gelijk kunnen geven.
Yvonne vervangen? Is dat mogelijk dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zo'n grap .. kostelijk
... word je de nieuwe vervanger van Yvonne?
Ja, is de crew blij met de reacties op hun grap?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
"waarom gaat Yvonne de crew verlaten"
Tja, wat wil je met zo'n zouteloze neprel. Vroegah...quote:
makkelijk hequote:
klopt, dat ligt inderdaad voornamelijk aan de autisten en/of ex-crewleden die FB bevolken... volop grapjassen, maar maak een keertje een grapje dat minimaal ten kostte gaat van een 'gewaardeerde gebruiker' die er trots op is dat hij al een hele week uit zijn proeftijd is ... en de poorten der hel gaan open...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef gelly het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen dat forum users liever geen SA's in FB zien maar crew die aan het forum verbonden is.
Nee, zegt me nix...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent je er wel van bewust dat je je momenteel op Fok! begeeft, toch?
Ik heb geen idee wat je nu wil zeggen, maar een borreltje gaat er vast wel in. Beerenburger ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, dat ligt inderdaad voornamelijk aan de autisten en/of ex-crewleden die FB bevolken... volop grapjassen, maar maak een keertje een grapje dat minimaal ten kostte gaat van een 'gewaardeerde gebruiker' die er trots op is dat hij al een hele week uit zijn proeftijd is ... en de poortender hel gaan open...
Rainman is er niks bij
Neuh.quote:
Nogal ja!quote:
17,5 cm precies, vanaf onder gemeten. Best flink hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe groot is je relativerend vermogen?
en je was zo op de goede wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar blijft de rel?
Of begint de rel pas over 41 minuten?
MIrabellenschnapps, door schoonmoeder gebrouwd ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu wil zeggen, maar een borreltje gaat er vast wel in. Beerenburger ?
That's more than I asked for, but thanks anyway...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
17,5 cm precies, vanaf onder gemeten. Best flink he
YW hoor. Verder nog vragen? Ik ben dr nou toch tenslottequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
That's more than I asked for, but thanks anyway...
De crew haalt een grap uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef Jonathon het volgende:
Weet iemand nou al wat er nu echt aan de hand is???/..
Ik heb ff snel dit topic doorgelezen maar kan niet zo snel wat vinden erover?
Lust u graag een biertje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YW hoor. Verder nog vragen? Ik ben dr nou toch tenslotte
schijnt dat Danny vanavond "Dancing with the Stars' gekeken heeft ... verder weinig opzienbarends ....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef Jonathon het volgende:
Weet iemand nou al wat er nu echt aan de hand is???/..
Ik heb ff snel dit topic doorgelezen maar kan niet zo snel wat vinden erover?
Dat vond ik inderdaad ook het meest schokkende vanavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
schijnt dat Danny vanavond "Dancing with the Stars' gekeken heeft ... verder weinig opzienbarends ....
Ik drink eigenlijk niet, maar nu we toch allemaal zo jolijtig aan het doen zijn: doe mij er maar eentjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lust u graag een biertje?
One beer coming up!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk niet, maar nu we toch allemaal zo jolijtig aan het doen zijn: doe mij er maar eentje
Kijk hier maar 'es: Waarom gaat Yvonne de crew verlaten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ja godver. Ik snap er nu geen reet meer van. Yvonne is zwart, er is een MED-je, maar toch zegt iedereen dat het fake is? Geef eens een bron
Wat zwart bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ja godver. Ik snap er nu geen reet meer van. Yvonne is zwart, er is een MED-je, maar toch zegt iedereen dat het fake is? Geef eens een bron
Omdat ze weer rood is misschienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
de diplomatieke weg hebben ze weer gevondenquote:
lief van je, nu denken er zes derderangs newbie-mods uit de laagste crew-kaste : "ja, we hebben er eentje die er werkelijk intraptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Whatever. Keek Danny nu echt naar Dancing with the stars of niet?quote:
Oh oh wat nepquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=378
Dit was het me wel waard, zo en nu opbokken uit FB
Prut rel, einde vrije avond, ik ga de zooi opruimen.
Maar jij bent nog niet opgelost.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
Zo, ook weer opgelost.
Grapje natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Maar jij bent nog niet opgelost.
Anders trapt toch helemaal geen kip er nog meer inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bén lief
Maar toch, natuurlijk vallen die reacties van de mods wel op enzo... ik ben ook niet achterlijk... als je ook die reacties van Pool enzo zag. Maar om er dan nog een officieel MED-je bij te doen (die inmiddels nog niet verwijderd is)... dat vond ik toch wel euh... apart?
Jij weet ook niet wat je wil hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
Zo, ook weer opgelost.
Verwijder je eigen reacties. Als je de mogelijkheid hebt je eigen useraccount te verwijderen, zou ik je deze laatste optie ook sterk willen aanbevelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil hè?Dit topic stond net op slot in FB, en nu staat ie weer open in ONZ.
grmbl, nu heb ik een ONZ-topic in mijn MyAT.
Je hebt zelfs in een ONZ-topic met bans zitten dreigen, poseurquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar snel volgooien danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja bijna grappigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
lachen?
In ONZ heb ik geen modrechten, en helaas kan ik geen useraccounts verwijderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Verwijder je eigen reacties. Als je de mogelijkheid hebt je eigen useraccount te verwijderen, zou ik je deze laatste optie ook sterk willen aanbevelen.
lol er zijn 2 mensen geband op dat forum waaronder zalmsaladequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=378
Dit was het me wel waard, zo en nu opbokken uit FB
Prut rel, einde vrije avond, ik ga de zooi opruimen.
Quiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:36 schreef RM-rf het volgende:
Enkel alleen al het feit dat ElisaB en Sylvesterrr zich bemoeien ermee en een poging doen mee te lullen, betekent dat het hele onderwerp als 'declassified' en het topic als "Killed In Action" is opgegegeven door de mods die nog wel een beetje IQ hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |