mijn zool stinkt nu naar 4 soorten hondenstront. zo hard ben ik erin getrapt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Deze 'rel' haalt de top 25 aller tijden niet eens![]()
Ik zou het wel een sarcastische vermelding als TTT in ONZ waard vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Deze 'rel' haalt de top 25 aller tijden niet eens![]()
Hoezo? Ze gaan er te inhoudelijk op in?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Arcee het volgende:
Als de crew niet heel on-crew reageert.
Je bedoelt knorretje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je vergeet de overredingskracht van sommige dames....
Solliciteer je naar een FB-Ban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
Die Sylvesterr moet weg uit de crew die zit alleen met andere zaken bezig in plaats van FP modererenin plaats van goede topics onzin topics te noemen
![]()
Niet miepen, het mag al een wonder heten dat die prut van je uberhaupt nog steeds open is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
Die Sylvesterr moet weg uit de crew die zit alleen met andere zaken bezig in plaats van FP modererenin plaats van goede topics onzin topics te noemen
![]()
Donkerblauw dat heb ik nog nooit op fok gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Solliciteer je naar een FB-Ban?
Doe eens niet zo stoer en ga lekker naar de FP zeg... Als je niet snapt wat er op het forum allemaal gebeurt moet je niet met bans gaan dreigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
is dat een dreigement ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dreig je nu ? omdat ik kritiek geef op jou slotjespolitiek dreig je met een ban ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me niet lachen zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bull, dan had je die PI niet gebruikt. Leuk excuus trouwens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?En Meki, als je iets over mij te zeuren hebt, kun je mij bereiken op sylvesterrr(at)fok.nl . Als dat niet helpt, kun je mailen naar admins(at)fok.nl .
?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
Het oorspronkelijke onderwerp:
"waar gaat Yvonnen de crew verlaten"
Waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
Het oorspronkelijke onderwerp:
"waar gaat Yvonnen de crew verlaten"
Oh, een grapje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?
Ja! Jij! Over de knie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |