Als de crew niet heel on-crew reageert.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Brechtje het volgende:Waaaaaarom denken jullie allemaal dat het niet waar is
wanneer geloven jullie het wél
Awwwwww; neemt je moeder je nooit mee op vakantie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Helemaal niet op vakantie wtf, we gaan geen eens op vakantie!
Jezus dit is cht grappig.
spreek voor jezelf manquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja als op het op tweakers ofzo stond, geloofde we het wel.
Dat noemen ze de 'ontkenningsfase', een onbewust verdedigingsmechanisme, gekarakteriseerd door het weigeren een pijnlijke werkelijkheid, gedachte of gevoel te onderkennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Brechtje het volgende:Waaaaaarom denken jullie allemaal dat het niet waar is
wanneer geloven jullie het wél
Niet in de herfstvakantie neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Awwwwww; neemt je moeder je nooit mee op vakantie?![]()
Ik post hier niet meer hoor, jullie komen erzelf wel achterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef sigvard het volgende:
[..]
Dat noemen ze de 'ontkenningsfase', een onbewust verdedigingsmechanisme, gekarakteriseerd door het weigeren een pijnlijke werkelijkheid, gedachte of gevoel te onderkennen.
Dus je bent nu alleen thuisquote:
Waar is je moeder nu? En is ze uit zichzelf gestopt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik post hier niet meer hoor, jullie komen erzelf wel achter
Euforiestemming that isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha er stopt iemand in de crew (of niet)
En heel fok gelijk in de stres![]()
Dude!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Chandler het volgende:
Euh, als het zwart op wit staat?of wanneer ze met der billen bloot gaat?
Dus die tjeernogwat kerel is er gewoon ?quote:
Ja anders kan brechtje toch niet overleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die tjeernogwat kerel is er gewoon ?![]()
Zelfs ik heb een normquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil jij daar dan geen foto's van maken fotograafje
Die zit in Frankfurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus die tjeernogwat kerel is er gewoon ?![]()
Dus dan is Brechtje wel alleen thuisquote:
Met der broer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus dan is Brechtje wel alleen thuis![]()
Probeer je te zeggen dat yvonne uit de crew stapt omdat ze haar Fok!-bezigheden niet kan combineren met het aanstaande grootmoederschap?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
Met der broer.
You pervert!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat yvonne uit de crew stapt omdat ze haar Fok!-bezigheden niet kan combineren met het aanstaande grootmoederschap?
Ransaap!quote:
Zeker weten. Het is zeer goed voorstelbaar dat Iran naar aanleiding hiervan de plannen voor heerschappij over Europa naar voren gaat schuiven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wereldnieuws dit, echt waar.
Daar lijkt het wel op .. Wanneer zal danny z'n excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef RM-rf het volgende:
Is die gebruiker die dat gerucht meldde al gebanned?
ik heb het over de gebruiker die het 'Dancing with the stars' gerucht van Danny meldde ....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op .. Wanneer zal danny z'n excuses aanbieden?
Oh, ik dacht het gerucht dat yvonne op zwart zou staan. Qua kleur schijnt zonnebankbruin een betere benadering te zijn op de lange termijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef RM-rf het volgende:
ik heb het over de gebruiker die het 'Dancing with the stars' gerucht van Danny meldde ....
Waarom gaat Yvonne de crew verlaten? Deel2
god, je kunt wel merken dat de modjes niet meer achter de schermen 'scherp' gehouden worden ....
Je vergeet de overredingskracht van sommige dames....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het gerucht dat yvonne op zwart zou staan. Qua kleur schijnt zonnebankbruin een betere benadering te zijn op de lange termijn.
Verder natuurlijk een treurige constatering dat Danny dat graag kijkt. Ik denk dat het bewust niet achter de schermen verteld werd
jou naam is coolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het gerucht dat yvonne op zwart zou staan. Qua kleur schijnt zonnebankbruin een betere benadering te zijn op de lange termijn.
Verder natuurlijk een treurige constatering dat Danny dat graag kijkt. Ik denk dat het bewust niet achter de schermen verteld werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |