quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
En waar slaat dat nou weer op?![]()
Als je snel bent kan je nog voor een knaak binnenkomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Hugo- het volgende:
Pfft, bekijk het ik ga uit.![]()
Zie morgen wel hoe dit is afgelopen.
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef C2C het volgende:
o my god imberr, jou postgeschiedenis slowchat
slowchat
slowchat
en..
slowchat
Dudequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Godsamme, dat duurde lang!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je nog voor een knaak binnenkomen.![]()
Vijf keer ofzo..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef wunderbaum het volgende:
Gaat ze eindelijk een echte baan zoeken?![]()
of was die grap al gemaakt
ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Jij bent matig, met je matige grappen over buitenlanders. idiootquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. En matig ook. Netals deze rel
Tochquote:
Laat de Mongolen er nou even buiten, ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Jij bent matig, met je matige grappen over buitenlanders. idioot
Hou toch op man, de waarheid is allang bekend hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Dit is best wel raar..Ik heb nu meer mogelijkheden dan mijn eigen ma, ik hoop wel dat ze blijft posten.
en kap eens dat het een grap is ofzo jezus, denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
tot haar doodquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Dit is best wel raar..Ik heb nu meer mogelijkheden dan mijn eigen ma, ik hoop wel dat ze blijft posten.
en kap eens dat het een grap is ofzo jezus, denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
Ja zeg, overdrijven is ook een vak..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef Achmed_bin_Salah_Abdullah het volgende:
[..]
Jij bent matig, met je matige grappen over buitenlanders. idioot
Ja! Is ze uit zichzelf gestopt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Euh... jahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
Vooral dit soort posts:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef PapaFokker het volgende:
Het punt is dat als het een grap is; dan zijn ze meestal zelf online om te rellen. Maar omdat Yvonne nu niet online is en er geen uitgebreide uitleg gegeven wordt, is het misschien dit keer waar. Ik bedoel Insomniac is toch ook een keer gestopt met haar ONZ moderatorschap na problemen met de crew en toen geloofde ook niemand het
maken het geloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef Pool het volgende:
NET GOED DAT YVONNE WEG IS!!!1111 DE TRUT!!!!!111![]()
![]()
![]()
ZO DAT WAS ME HET RELLETJE WEL ZEG, DAAR ACHTER DE SCHERMEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je blijft tenminste op voor de 4 andere topics die volgenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Euh... jah
Fijne vakantie yvonne
Doe Carlos en Juan de groeten
Okee, gelukkig.quote:
Waarom niet?quote:
Antwoord A: Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
denken jullie dat ze tot dr 80e wou modereren?
ja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:37 schreef sigvard het volgende:
Het is toch een zeer dankbare taak, of niet dan?
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
is er nu al een duidelijk inhoudelijk antwoord op de vraag van tt? ik heb geen zin om beide topics helemaal door te lezen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Antwoord A: Ja
Antwoord B: Zeker weten
Antwoord C: Absoluut
Maak hieronder uw keuze!: B
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
is er nu al een duidelijk inhoudelijk antwoord op de vraag van tt? ik heb geen zin om beide topics helemaal door te lezen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef tonks het volgende:
Yvonne gaat met haar nieuwe man Dolle_hond en zijn gehandicapte zoontje jaguarized in een huisje op de hei wonen
dit is fok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:41 schreef Brechtje het volgende:Waaaaaarom denken jullie allemaal dat het niet waar is
wanneer geloven jullie het wél
Helemaal niet op vakantie wtf, we gaan geen eens op vakantie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze gaat de crew ook niet verlaten, maar slechts op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |