mijn zool stinkt nu naar 4 soorten hondenstront. zo hard ben ik erin getrapt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Deze 'rel' haalt de top 25 aller tijden niet eens![]()
Ik zou het wel een sarcastische vermelding als TTT in ONZ waard vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Deze 'rel' haalt de top 25 aller tijden niet eens![]()
Hoezo? Ze gaan er te inhoudelijk op in?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Arcee het volgende:
Als de crew niet heel on-crew reageert.
Je bedoelt knorretje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je vergeet de overredingskracht van sommige dames....
Solliciteer je naar een FB-Ban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
Die Sylvesterr moet weg uit de crew die zit alleen met andere zaken bezig in plaats van FP modererenin plaats van goede topics onzin topics te noemen
![]()
Niet miepen, het mag al een wonder heten dat die prut van je uberhaupt nog steeds open is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
Die Sylvesterr moet weg uit de crew die zit alleen met andere zaken bezig in plaats van FP modererenin plaats van goede topics onzin topics te noemen
![]()
Donkerblauw dat heb ik nog nooit op fok gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Solliciteer je naar een FB-Ban?
Doe eens niet zo stoer en ga lekker naar de FP zeg... Als je niet snapt wat er op het forum allemaal gebeurt moet je niet met bans gaan dreigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
is dat een dreigement ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dreig je nu ? omdat ik kritiek geef op jou slotjespolitiek dreig je met een ban ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me niet lachen zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bull, dan had je die PI niet gebruikt. Leuk excuus trouwens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?En Meki, als je iets over mij te zeuren hebt, kun je mij bereiken op sylvesterrr(at)fok.nl . Als dat niet helpt, kun je mailen naar admins(at)fok.nl .
?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
Het oorspronkelijke onderwerp:
"waar gaat Yvonnen de crew verlaten"
Waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
"waar gaat Yvonnen de crew verlaten"
Oh, een grapje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?
Ja! Jij! Over de knie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Yvonnen"quote:
Ik kan niet eens FB-Bans uitdelen, ik kan alleen de FA's adviseren iemand uit FB te bannen. En geloof me, dat gebeurt niet zomaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef static het volgende:
[..]
Bull, dan had je die PI niet gebruikt. Leuk excuus trouwens.
sylvester en grapjes... Jij bent wel de meest zouteloze medewerker van deze kneuzenhandel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?En Meki, als je iets over mij te zeuren hebt, kun je mij bereiken op sylvesterrr(at)fok.nl . Als dat niet helpt, kun je mailen naar admins(at)fok.nl .
Zoek je problemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oehoe zeg niets over een crewlid ander dreigen we met bans......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
verkeerde spellingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef gelly het volgende:
Oh, een grapje.
Dan heeft Yvonne haar eigen forum en zit de helft van Fok daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar gaat FOK! heen?
Hoe zou het over 5 jaar zijn?
Ik snapte hem gelijk, maar lag dusdanig dubbel dat ik 10 minuten niet kon reageren, anders had ik het zo gedaan ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik tegenwoordig ook geen grapjes meer maken?![]()
Het is al een heikel punt dat SA's modden in FB, en dan ga jij dergelijke "grapjes" maken. Je snapt er dus duidelijk geen hol van. Dat is ook 1 van de redenen dat forum users liever geen SA's in FB zien maar crew die aan het forum verbonden is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan niet eens FB-Bans uitdelen, ik kan alleen de FA's adviseren iemand uit FB te bannen. En geloof me, dat gebeurt niet zomaar.Hoe zou ik dan moeten dreigen met een FB-Ban? Als er FP-ban had gestaan, had ik je nog wel gelijk kunnen geven.
Yvonne vervangen? Is dat mogelijk dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zo'n grap .. kostelijk
... word je de nieuwe vervanger van Yvonne?
Ja, is de crew blij met de reacties op hun grap?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:05 schreef Mirage het volgende:
"waarom gaat Yvonne de crew verlaten"
Tja, wat wil je met zo'n zouteloze neprel. Vroegah...quote:
makkelijk hequote:
klopt, dat ligt inderdaad voornamelijk aan de autisten en/of ex-crewleden die FB bevolken... volop grapjassen, maar maak een keertje een grapje dat minimaal ten kostte gaat van een 'gewaardeerde gebruiker' die er trots op is dat hij al een hele week uit zijn proeftijd is ... en de poorten der hel gaan open...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef gelly het volgende:
Dat is ook 1 van de redenen dat forum users liever geen SA's in FB zien maar crew die aan het forum verbonden is.
Nee, zegt me nix...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent je er wel van bewust dat je je momenteel op Fok! begeeft, toch?
Ik heb geen idee wat je nu wil zeggen, maar een borreltje gaat er vast wel in. Beerenburger ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, dat ligt inderdaad voornamelijk aan de autisten en/of ex-crewleden die FB bevolken... volop grapjassen, maar maak een keertje een grapje dat minimaal ten kostte gaat van een 'gewaardeerde gebruiker' die er trots op is dat hij al een hele week uit zijn proeftijd is ... en de poortender hel gaan open...
Rainman is er niks bij
Neuh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |