Nogal ja!quote:
17,5 cm precies, vanaf onder gemeten. Best flink hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe groot is je relativerend vermogen?
en je was zo op de goede wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar blijft de rel?
Of begint de rel pas over 41 minuten?
MIrabellenschnapps, door schoonmoeder gebrouwd ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu wil zeggen, maar een borreltje gaat er vast wel in. Beerenburger ?
That's more than I asked for, but thanks anyway...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
17,5 cm precies, vanaf onder gemeten. Best flink he
YW hoor. Verder nog vragen? Ik ben dr nou toch tenslottequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
That's more than I asked for, but thanks anyway...
De crew haalt een grap uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef Jonathon het volgende:
Weet iemand nou al wat er nu echt aan de hand is???/..
Ik heb ff snel dit topic doorgelezen maar kan niet zo snel wat vinden erover?
Lust u graag een biertje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YW hoor. Verder nog vragen? Ik ben dr nou toch tenslotte
schijnt dat Danny vanavond "Dancing with the Stars' gekeken heeft ... verder weinig opzienbarends ....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef Jonathon het volgende:
Weet iemand nou al wat er nu echt aan de hand is???/..
Ik heb ff snel dit topic doorgelezen maar kan niet zo snel wat vinden erover?
Dat vond ik inderdaad ook het meest schokkende vanavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
schijnt dat Danny vanavond "Dancing with the Stars' gekeken heeft ... verder weinig opzienbarends ....
Ik drink eigenlijk niet, maar nu we toch allemaal zo jolijtig aan het doen zijn: doe mij er maar eentjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lust u graag een biertje?
One beer coming up!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk niet, maar nu we toch allemaal zo jolijtig aan het doen zijn: doe mij er maar eentje
Kijk hier maar 'es: Waarom gaat Yvonne de crew verlaten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ja godver. Ik snap er nu geen reet meer van. Yvonne is zwart, er is een MED-je, maar toch zegt iedereen dat het fake is? Geef eens een bron
Wat zwart bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ja godver. Ik snap er nu geen reet meer van. Yvonne is zwart, er is een MED-je, maar toch zegt iedereen dat het fake is? Geef eens een bron
Omdat ze weer rood is misschienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
de diplomatieke weg hebben ze weer gevondenquote:
lief van je, nu denken er zes derderangs newbie-mods uit de laagste crew-kaste : "ja, we hebben er eentje die er werkelijk intraptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Whatever. Keek Danny nu echt naar Dancing with the stars of niet?quote:
Oh oh wat nepquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=378
Dit was het me wel waard, zo en nu opbokken uit FB
Prut rel, einde vrije avond, ik ga de zooi opruimen.
Maar jij bent nog niet opgelost.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
Zo, ook weer opgelost.
Grapje natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Maar jij bent nog niet opgelost.
Anders trapt toch helemaal geen kip er nog meer inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bén lief
Maar toch, natuurlijk vallen die reacties van de mods wel op enzo... ik ben ook niet achterlijk... als je ook die reacties van Pool enzo zag. Maar om er dan nog een officieel MED-je bij te doen (die inmiddels nog niet verwijderd is)... dat vond ik toch wel euh... apart?
Jij weet ook niet wat je wil hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
Zo, ook weer opgelost.
Verwijder je eigen reacties. Als je de mogelijkheid hebt je eigen useraccount te verwijderen, zou ik je deze laatste optie ook sterk willen aanbevelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil hè?Dit topic stond net op slot in FB, en nu staat ie weer open in ONZ.
grmbl, nu heb ik een ONZ-topic in mijn MyAT.
Je hebt zelfs in een ONZ-topic met bans zitten dreigen, poseurquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar snel volgooien danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja bijna grappigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
lachen?
In ONZ heb ik geen modrechten, en helaas kan ik geen useraccounts verwijderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:41 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Verwijder je eigen reacties. Als je de mogelijkheid hebt je eigen useraccount te verwijderen, zou ik je deze laatste optie ook sterk willen aanbevelen.
lol er zijn 2 mensen geband op dat forum waaronder zalmsaladequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=378
Dit was het me wel waard, zo en nu opbokken uit FB
Prut rel, einde vrije avond, ik ga de zooi opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |