Nogal ja!quote:
17,5 cm precies, vanaf onder gemeten. Best flink hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe groot is je relativerend vermogen?
en je was zo op de goede wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar blijft de rel?
Of begint de rel pas over 41 minuten?
MIrabellenschnapps, door schoonmoeder gebrouwd ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu wil zeggen, maar een borreltje gaat er vast wel in. Beerenburger ?
That's more than I asked for, but thanks anyway...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
17,5 cm precies, vanaf onder gemeten. Best flink he
YW hoor. Verder nog vragen? Ik ben dr nou toch tenslottequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
That's more than I asked for, but thanks anyway...
De crew haalt een grap uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef Jonathon het volgende:
Weet iemand nou al wat er nu echt aan de hand is???/..
Ik heb ff snel dit topic doorgelezen maar kan niet zo snel wat vinden erover?
Lust u graag een biertje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YW hoor. Verder nog vragen? Ik ben dr nou toch tenslotte
schijnt dat Danny vanavond "Dancing with the Stars' gekeken heeft ... verder weinig opzienbarends ....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:22 schreef Jonathon het volgende:
Weet iemand nou al wat er nu echt aan de hand is???/..
Ik heb ff snel dit topic doorgelezen maar kan niet zo snel wat vinden erover?
Dat vond ik inderdaad ook het meest schokkende vanavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
schijnt dat Danny vanavond "Dancing with the Stars' gekeken heeft ... verder weinig opzienbarends ....
Ik drink eigenlijk niet, maar nu we toch allemaal zo jolijtig aan het doen zijn: doe mij er maar eentjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lust u graag een biertje?
One beer coming up!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk niet, maar nu we toch allemaal zo jolijtig aan het doen zijn: doe mij er maar eentje
Kijk hier maar 'es: Waarom gaat Yvonne de crew verlaten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ja godver. Ik snap er nu geen reet meer van. Yvonne is zwart, er is een MED-je, maar toch zegt iedereen dat het fake is? Geef eens een bron
Wat zwart bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ja godver. Ik snap er nu geen reet meer van. Yvonne is zwart, er is een MED-je, maar toch zegt iedereen dat het fake is? Geef eens een bron
Omdat ze weer rood is misschienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |