Damn. Dat zou natuurlijk ook wel weer kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Poging om het te bagataliseren, zodat het een neprel leek.
Ja, okee. Maar dat zegt natuurlijk niks over die rel-hoax van toen.quote:Die is uiteindelijk met een fikse rel uit de crew gestapt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Godsamme moest je nou eerder zijn Timmy![]()
ik zou hem schoppenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Godsamme moest je nou eerder zijn Timmy![]()
Ik heb een kwartiertje de tijd gehad om snel alles te lezen en heb niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boel op schijf te zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet meer... stuur eens ff door naar m'n @fok mail...
Dat roepen er wel meer, er roepen ook wel meer dat het geen grap is. Afwachten zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:01 schreef XiChico het volgende:
Het is een grap.
staat niets meer in je cache??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een kwartiertje de tijd gehad om snel alles te lezen en heb niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boel op schijf te zetten.
ik zie geen 50 cent hoorquote:
Sorry... deed ik je pijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
AUW!
Maar mijn vraag: wordt dit nog aan de users uitgelegd?
Komt er een aankakken hoor... spuit 11quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:03 schreef static het volgende:
Ik geloof er geen bal van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |