Schrijven of spelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:47 schreef gamecube_master het volgende:
Sowieso ben ik veel bezig met homebrew voor de PSP
Zou toch kunnen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
spelen natuurlijk, ik zou niet weten hoe ik programma's zou moeten schrijven voor de PSP![]()
ja mooi hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Iemand met smaak. Het is dat ik WoW niet kan betalen anders..
Heb er wat commentaar bij geeditquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:46 schreef Floepsje het volgende:
Jeeeuuuuzes opsomtopic, meer commentaar bitte!
Ja Mario is de shit. Heb de oude 8-bit weer is opgevist uit de kast. Het blijft zo verslavendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
HAHAHA!
Ik ook, met een emulator
Die ben ik sinds vandaag ook aan het spelen; geweldig spel tot dusverquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:19 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Net aan begonnen, was helemaal weg van de SP demo en voorlopig stelt de full absoluut niet teleur. De Director's Edition extra's zijn ook volledig de moeite (en het extra geld) waard, stuk beter dan een mooiere doos en een kaartje oid.
Ik heb Tenkaichi gister ff geprobeerd maar 't is wel ff wat anders dan Budokai 3 zeg. Kan (nog) niet echt wennen aan die camera en het beuken gaat (nog) niet zo soepeltjes meer als in 3. Maar 't is wel de moeite waard dus? Of heb je 3 nooit gespeeld?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:27 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vond het vorig topic van 'Wat speel je nu?' wel leuk, maar aangezien oktober alweer voorbij is.. is hier deeltje .. November!
Oke, graag hier posten welke games je speelt deze maand. Altijd wel leuk om je eigen mening over het spel te geven over bijv. gameplay, graphics etc.
Ik weet dat er een hoop nieuwe, leuke spellen bij zijn gekomen, denk aan spellen voor de Gameboy Micro, DS, PSP. Dus, laat maar komen!
TS begint.. alhoewel het niet zo boeiend isIk heb in oktober mijn GBA-spel Kingdom Hearts: Chain of Memories uitgespeeld en net een kwartier geleden het PS2 spel; The Sims. Dus dan blijven er nog 2 spellen over waar ik nog steeds mijn tanden in moet gaan zetten:
Star Ocean 3: Till the end of time
- Het is een leuk spel, goed verhaal, mooie graphics. Minpuntjes: real-time gevechten (komen na een tijd echt wel de strot uit..) en de weinig FMV-filmpjes.. Ik geloof dat er maar 2 in het spel zitten en aangezien ik een Final Fantasy gamer ben, wil ik graag altijd mooie filmpjes zien.. helaas pindakaas. Verder een goed spel, maar ik moet dus zelf nu veel gaan trainen om ooit tot de finale te komen!
Disgaea: Hour of Darkness
- Leuk strategy spel, niet echt een standaard RPG. Leuke, speelse graphics. Grappige dubbelzinnige opmerkingen ertussen. Zelf heb ik het spel echt al eeuwen.. eerst uitgeleend aan iemand en nadat ik hem terug had ben ik het spel eigenlijk vergeten. Gaat dus verandering in komen. Zelf vind ik het spel zo vermakelijk dat ik ook Phantom Brave en La Pucelle op de verlanglijst heb staan, soortgelijke spellen. Erg leuk.
Oke... game on!
![]()
Watvoor soort spel is dat?quote:
Euhm ja, het valt onder games denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef mordradead het volgende:
ik speel op het moment:
het bierspel
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon een hardstikke leuke en gezellige multiplayer game, vooral met 4 en bier is het goed te doen... overigens heb ik de limited edition met glazen
[afbeelding]
16 jaar en ouder he, nu ben ik zeker heel erg stoerquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm ja, het valt onder games denk ik.
Blijf jij nou maar hier.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
16 jaar en ouder he, nu ben ik zeker heel erg stoer
ik kom hier voor het eerst. heb je er een probleem mee?quote:
Psst, hier wordt niet gesproken over emulators.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kom hier voor het eerst. heb je er een probleem mee?
ontopic: mijn PC klapt dubbel als ik een spelletje speel met de emulator
Terecht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kom hier voor het eerst. heb je er een probleem mee?
ontopic: mijn PC klapt dubbel als ik een spelletje speel met de emulator
sorry, ik heb het al aangepast.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Psst, hier wordt niet gesproken over emulators.
Mmorpg zoals wow alleen 10x zo uitgebreidquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Watvoor soort spel is dat?
Maw vertel graag ook even iets over het spel dat je speelt, zodat het geen opsomtopic wordt.
Carentan!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef MosPos het volgende:
En af en toe speel ik Call Of Duty ook nog wel es online![]()
[afbeelding]
je moet er ff wat tijd insteken, maar hij is echt goed!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:38 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb DX: IW weer een afgestoft. Eerst vond ik het spel nogal tegenvallen in vergelijking het orgineel, maar ik ga het steeds meer waarderen
quote:
Waar heb je de 2005 versie vandaan? Ik had er 1 gevonden, maar die veranderde meteen me hele GP4 in het duitsquote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef MosPos het volgende:
Ook Speel ik Grand Prix 4 weer, maar wel met de 2005 mod.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel nog steeds het Goddelijke DragoN Quest VIII
[afbeelding]Alle andere games laat ik er voor liggen.
De 2006 Mod. is nu ook uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waar heb je de 2005 versie vandaan? Ik had er 1 gevonden, maar die veranderde meteen me hele GP4 in het duitsIk rij dus zelf voorlopig met 1994 set... om het ontopic te houden.
[afbeelding]
Uiteraard, mits je een mooie openingspost maakt met genoeg info enzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
De 2006 Mod. is nu ook uit. Heb hem gedownload en ik zal binnenkort wat screens posten. Of kunnen we hier een apart Topic over maken?
Wat is jou beste tijd op Monza?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:40 schreef bas-beest het volgende:
[afbeelding]
* bas-beest is inmiddels Don
[afbeelding]
geen ideequote:
Het is de Gamecube versie als je die hoesje zietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ook erg 'beveiligd' met StarForce
Dat weet ik, maar ik vind de PoP-serie sinds Sands Of Time ontzettend gaaf en ik ben aangewezen op m'n Pc.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:54 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het is de Gamecube versie als je die hoesje ziet![]()
deze verslaving is al weer opgehouden (ja gaat snel)quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:01 schreef melluk het volgende:
COMPANY OF HEROES
wist niet wat ik er van moest verwachten, maar vind het toch wel apart...
redelijk verslavend
Extraction Point zaten IMHO wel wat mindere dingen in qua verhaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef Yankee_One het volgende:
FEAR vandaag uitgespeeld en nu bezig met de uitbreiding: Extraction Point. I wan't more
ik volg het verhaal toch nooitquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Extraction Point zaten IMHO wel wat mindere dingen in qua verhaal
Dan zal je genietenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik volg het verhaal toch nooit
Minder en minder eigenlijk.quote:Op zondag 26 november 2006 18:21 schreef Cheiron het volgende:
Meer en meer Company of Heroes, wat een briljante game!
Multiplayer!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:27 schreef melluk het volgende:
Vanaf vanavond ook 42 klassieke spellen op de DS lite!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |