Ik vind hem niet mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Wie wil mijn website zien van mijn eerste school project (alleen het nederlandse gedeelte werkt nog)
klik hier!
werkt het beste in IE, in firefox kloppen de kleuren niet![]()
Verander die felgroene kleur. Gebruik wat meer kleur. Gebruik wat fancy plaatjes ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Onderbouw jou mening, geef redenen
daar leer ik van
![]()
Die velgroene kleur verschild per beeldscherm, en valt nog moeilijk aan te passenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verander die felgroene kleur. Gebruik wat meer kleur. Gebruik wat fancy plaatjes ofzo.![]()
Dat zeg ik. Zorg voor wat meer variatie of meer "kijkgenot"quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
ik ben er ook niet zo gek van, beetje saai
Maar de knoppen zijn toch wel mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef mordradead het volgende:
ik ben er ook niet zo gek van, beetje saai
Dat wel 14.gifquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar de knoppen zijn toch wel mooi![]()
Grijs is mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:03 schreef mordradead het volgende:
en dat grijs *bibbert*
Laad niet?quote:
probeer eens direct hier heen te gaan:quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij blijft hangen op de helft ongeveer. Zie alleen een grijze omgeving met een groot wit vlak. En ja, ik gebruik IE, de rest zuigt.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende: En ja, ik gebruik IE, de rest zuigt.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
FireFox maakt me site lelijk nog lelijker![]()
noujah, daarvoor ligt de verantwoordelijkheid toch iets meer bij jouw persoontjequote:
Niet, de code klopt helemaal bij die tabel, en kan niet anders, maar toch maakt tie hem lelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:48 schreef GoStop het volgende:
[..]
noujah, daarvoor ligt de verantwoordelijkheid toch iets meer bij jouw persoontje
Daar zou ik me nog niet zo'n zorgen over maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet, de code klopt helemaal bij die tabel, en kan niet anders, maar toch maakt tie hem lelijk![]()
leuk hehquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef HomerJ het volgende:
Met zijn alleen RaymanNL afzeiken is leuk![]()
die M voor welkom he, die kan je ook op zijn kopzetten en vervangen voor de W van welkom.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een mooie apple in het topframe gezet bij mijn logo![]()
Hji heeft vrijdag een date. Het gaat om een alleenstaande moeder, foto bijgevoegd:quote:
De man heeft zichzelf opgeblazen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hji heeft vrijdag een date. Het gaat om een alleenstaande moeder, foto bijgevoegd:
[afbeelding]
waar heb jij het over, doe niet zo vaag manquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
De man heeft zichzelf opgeblazen?
Ja, maar dat kun je weer neit doen bij andere pagina's, en dan is het niet meer mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef capibar het volgende:
[..]
die M voor welkom he, die kan je ook op zijn kopzetten en vervangen voor de W van welkom.
Ja, vroegah in de goede ouwe tijd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef HomerJ het volgende:
Met zijn alleen RaymanNL afzeiken is leuk![]()
jawel dat is wel mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je weer neit doen bij andere pagina's, en dan is het niet meer mooi![]()
Gelukkig niet door iedereenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, vroegah in de goede ouwe tijd.
Maar tegenwoordig is Bernie een gerespecteerd user, deal with it!
quote:
Begint er 1 over gehersenspoeldquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Je bent echt teveel gehersenspoeld door de Xbox en de PSP... In je Nintendo tijd was je vredelievend, zag je het goede in de medemens. Nu ben je verpauperd en zit je bij de Dark-Side
Moet jij niet bugs gaan oplossenquote:
Als ik geen verjaardag heb waar ook Russen aanwezig zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet jij niet bugs gaan oplossen
Tain !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |