Mijn nieuwe PC is binnen, dus ik ben flink aan het gamen:
Call of Duty 2Ik ben een sucker voor WW2 shooters, en deze past mooi in het rijtje. Ziet er netjes uit en speelt lekker weg. Natuurlijk een beetje arcade, maar dat mag ik wel in dit soort games. Gisteren uitgspeeld dus hij zal even wat minder playtime krijgen.
Er is even wat onduidelijk hoe/wat en in welke vorm CoD3 naar de PC komt, ik hoop in ieder geval op een goede opvolger.
Settlers 2: 10th Anniversary EditionVroeger als klein menneke het origineel (de demo in ieder geval) helemaal grijs gespeeld. Heerlijk om even op te starten en een landje te bouwen. Het hele combat-deel boeit mij niet zo en is in dit deel gelukkig weer tot een minumum beperkt.
En wat ziet het er allemaal weer schattig uit
Company of HeroesRTS in WWII stijl. Mixed bag totnutoe. Ingame ziet het er overigens super uit, maar ik heb nog niet helemaal uit de controls; bij identieke acties lijkt hij verschillend te reageren.
Eerste twee missies gedaan, ik hoop dat het "basisje" bouwen element snel om de hoek komt. Dat mis ik totnutoe een beetje
Ghost Recon: Advanced WarfighterDe X360 versie leek mij helemaal geweldig, en om die reden heb ik vage signalen dat de PC versie heel anders was in de wind geslagen. Stom.. want hij is echt heel anders. Waar de X360 versie (volgens mij) een klein beetje arcade feel had is dit op de PC he-le-maal niet.
In missie 2 loop ik al helemaal vast. 1 keer je neus om de hoek en de tegenstanders staan al en masse op je te schieten. En dat is nog wel op easy. Helaas, ik had hier iets meer arcade verwacht, nu is het gewoon niet mijn soort game.
Gelukkig zat hij gratis bij mn videokaart, anders had ik dit echt een miskoop gevonden.
Need for Speed: Most WantedZiet er aardig uit, maar lijkt toch een beetje buggy. Even gedownload om te kijken hoe het speeld, maar heb hem weer gedelete. Misschien dat ik hem aanschaf als hij in de budgetbakken ligt.
En natuurlijk nog altijd
Resident Evil 4 op de Gamecube. Al ligt hij nu even stof te verzamelen. Ben momenteel aangekomen bij het messengevecht met die andere soldaat. Volgens mij wordt dit een pittig stukje van de game.
De regenerators jagen mij trouwens de stuipen op het lijf! Brr...
Bijna vergeten:
Just CauseJames Bond meets Cuba meets GTA. Compleet over the top free roaming op een tropisch eiland. Zeer matige besturing, eentonige gameplay maar wel erg mooi. Even snel door de missies heen en dan gewoon een beetje het eiland verkennen in gekke voertuigen. Leuk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cheiron op 16-10-2006 14:24:09 ]
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl