Ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:37 schreef cuall het volgende:
Ik vind er niks aan
Dat was een grapje, niet gemeend............. dit keer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:37 schreef Kinga het volgende:
Nee he, begint ze weer over een jongen
Heb ik ook, haalt het slechtste in mij bovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan het gewoon niet opbrengen om mee te leven met dat hele Tanja-gedoe.
Ik kan die zelfvoldane bek, die opgekropen hempjes met die pens eronder, gewoon niet meer zién.
De 1000 halen we makkelijk hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Op naar het jublileumtopic
En nog steeds op schema voor de 1000 slow chat topics![]()
1000 gaat wel gered worden jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Op naar het jublileumtopic
En nog steeds op schema voor de 1000 slow chat topics![]()
Ehhh...dat van die dikke kont had ik toch al goedgemaakt? Waaraan heb ik dit dan te danken?...quote:
Vanaf de eerste wee of alleen de persweëen???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:40 schreef Falco het volgende:
Maar een half uur vind ik toch vrij lang voordat die verloskundigen er zijn. Ikzelf was binnen een half uur eruitgepoept bijvoorbeeld.
ik vind dat hele bevallings- en kind gedoe gewoon niet leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Gert het volgende:
Ik ook niet.
Ik kan het gewoon niet opbrengen om mee te leven met dat hele Tanja-gedoe.
Ik kan die zelfvoldane bek, die opgekropen hempjes met die pens eronder, gewoon niet meer zién.
daar heeft ze gewoon geen zin inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja kan dus ook niet tegen injecties blijkbaar
Alleen al tijdens de finale zullen de topics er werkelijk doorheen vliegen. Dat was altijd zo.quote:
Grappeke schat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh...dat van die dikke kont had ik toch al goedgemaakt? Waaraan heb ik dit dan te danken?...
Dat soort dingen weet ik niet meer, maar het was vrij vlot, dat welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vanaf de eerste wee of alleen de persweëen???
Flugel heeft haar moeder 26 uur laten zwoegen ná het breken van de vliezen![]()
Ik vind dat we ons target moeten bijstellen.. op naar de 1500quote:
Ik weet het ook niet meer, maar wordt er door m'n moeder regelmatig aan herrinnerd....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik niet meer, maar het was vrij vlot, dat wel
in vergelijking met roken? Vast niet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:43 schreef amaranta het volgende:
Is het 'erg' om een piericing te dragen als je zwanger bent?
Verheug me er best wel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al tijdens de finale zullen de topics er werkelijk doorheen vliegen. Dat was altijd zo.
edit: hoewel je dan speciale finale topics zult hebben
Ik ook, met m'n dikke beebie-kop en daardoor 16 hechtingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, maar wordt er door m'n moeder regelmatig aan herrinnerd....![]()
Wat dacht je van de bevalling? Dan komt half zwanger én emo NL hier ineens posten....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al tijdens de finale zullen de topics er werkelijk doorheen vliegen. Dat was altijd zo.
edit: hoewel je dan speciale finale topics zult hebben
altijd lekker bij de koffiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:46 schreef StephanL het volgende:
Moederkoekook voor het eerst dat ik dat hoor.
Zoiets blijft je achtervolgen.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, met m'n dikke beebie-kop en daardoor 16 hechtingen.
Net als dat je nu speciale live uitzending topics hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de bevalling? Dan komt half zwanger én emo NL hier ineens posten....![]()
Wat zijn trouwens speciale finale-topics?
Gewoon algemeen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
in vergelijking met roken? Vast niet...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef cuall het volgende:
Tappa's van de moederkoek
ojee wat erg........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat dacht je van de bevalling? Dan komt half zwanger én emo NL hier ineens posten....![]()
Mijn man had daar een leuke over toen een bevriend koppel een kindje kreeg. Typisch voorbeeld van klok en verdwenen klepel...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef cuall het volgende:
Moederkoek, wat ga je daar mee doen?
Tanja moet dat bepalen![]()
Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:49 schreef amaranta het volgende:
ow chantal...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn man had daar een leuke over toen een bevriend koppel een kindje kreeg. Typisch voorbeeld van klok en verdwenen klepen...
Hij vroeg met een vies gezicht of die moederkoek nu ingevroren moest worden om 'm op te eten als het kind één jaar is...![]()
![]()
(het is hier in Brabant een gebruik om het bovenste gedeelte van je huwelijkstaart in te vriezen en op je eerste trouwdag op te eten... Hij had de tradities een beetje door elkaar gehaald)
nou erg enthousiast werd er niet gereageerd hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:50 schreef teamlead het volgende:
"Vinden jullie het allemaal spannend?"
waarom zegt er nu niemand "het interesseert me geen flikker, ik hoop dat ze thuis werpt want ik ben haar gezeur zat".... stelletje watjes...
ze heeft er vertrouwen in...of zei ze dat niet)?quote:
ze zal wel direct gaan rokenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:51 schreef amaranta het volgende:
tanja, loop even mee naar buiten zoals het hoort![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:53 schreef amaranta het volgende:
mij ontgaat echt alles, waar komen die krukken nou weer vandaan...
zoals ik al eerder zei, ik heb doordeweeks een sociaal leven...en op zaterdag kijk ik ff op de streams...heb dus idd gemist dat liesje op krukken loopt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:
[..]je bedoelt die krukken die al meer dan een week in het huis zijn?
sociaal leven en BB gaan niet samen hoor.... kwestie van keuzes makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, ik heb doordeweeks een sociaal leven...en op zaterdag kijk ik ff op de streams...heb dus idd gemist dat liesje op krukken loopt...
ik merk het...\quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
sociaal leven en BB gaan niet samen hoor.... kwestie van keuzes maken
Hoop ik ook, heel lang en heel pijnlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
"op de hele wereld is nog nooit zo'n bevalling geweest"
Op de een of andere manier denk ik niet dat deze bevalling heel anders zal zijn dan een normale bevalling hoor....
niet te lang hoor.... want dan heeft tanja er geen zin meer in hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoop ik ook, heel lang en heel pijnlijk![]()
Voeger was men 9 MANEN zwanger plus 10 dagen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:57 schreef amaranta het volgende:
vroeger, toen de mensen nog 11 maanden zwanger waren
Dat zou ik echt niemand willen toewensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Toen ik nog geen relatie had kon ik het ook zo oplepelen hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:57 schreef amaranta het volgende:
ze heeft dus héél doordacht geneukt die slet...ze weet precies de datum nog...
ik zei maar wat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voeger was men 9 MANEN zwanger plus 10 dagen...
Tegenwoordig is het dus 40 weken, nét zolang, maar anders beschreven...
ja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik nog geen relatie had kon ik het ook zo oplepelen hoor...
twee weken ofzo....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja...
zij had toch gewoon een relatie met de verwekker???
ik stel voor dat ze een apart huis krijgt.. bij voorkeur zonder camera's en microfoon, ver van de rest van de wereld...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
Gotsamme dat mens wil EN een babykamer EN een verloskamer![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja...
zij had toch gewoon een relatie met de verwekker???
Ik weet nog wel een huis. Is ook makkelijk, want daar staan haar spulletjes ook alquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze een apart huis krijgt.. bij voorkeur zonder camera's en microfoon, ver van de rest van de wereld...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een huis. Is ook makkelijk, want daar staan haar spulletjes ook al
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een huis. Is ook makkelijk, want daar staan haar spulletjes ook al
ik ook niet, maar Tanja is een speciaal gevalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:58 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niemand willen toewensen![]()
ach.. beter dan "devadervanhetkindje" wat we in het begin een keer of 200 per dag hoorden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:04 schreef amaranta het volgende:
ik kan het woord 'de verwekker' niet meer horen
Ze kunnen er natuurlijk ook ff snel een flesje kleurstof inmikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.. ze moesten dus de kleur van het vruchtwater in de gaten houden ofzo
Is de kleur niet goed, moet Tanja in het ziekenhuis bevallen.
Als er maar niet een bewoner opeens een acute aanval van kleurenblindheid krijgt dan
dat ze gewoon shurendy zegt..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. beter dan "devadervanhetkindje" wat we in het begin een keer of 200 per dag hoorden...
Goede tipquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk ook ff snel een flesje kleurstof inmikken.
nou kan ik me vergissen.... maar volgens mij zetten ze ochtendurine buiten hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef Peter6000 het volgende:
Moeders voor moeders
Op maandag moedermelk buiten de deur zetten
Ik leer best wel veel vandaag, hier had ik echt nog nooit van gehoord
Ze hoopte in het begin nog dat het helemaal goed zou komen met shurendy. Later heeft ze even met haar moeder gesproken en nu is hij de ergste figuur op deze aardbol en is hij zelfs te slecht om bij naam te noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat ze gewoon shurendy zegt..
die jongen heeft gewoon een naam hoor
of ze het nou leuk vind of niet, hij blijft de vader, en zijn ouders zijn net goed opa en oma als die van haar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopte in het begin nog dat het helemaal goed zou komen met shurendy. Later heeft ze even met haar moeder gesproken en nu is hij de ergste figuur op deze aardbol en is hij zelfs te slecht om bij naam te noemen.
Flugeltjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk ook ff snel een flesje kleurstof inmikken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopte in het begin nog dat het helemaal goed zou komen met shurendy. Later heeft ze even met haar moeder gesproken en nu is hij de ergste figuur op deze aardbol en is hij zelfs te slecht om bij naam te noemen.
Ik heb zo m'n momenten...quote:
Alle urine, van de 6e t/m de 16e week zwangerschap.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou kan ik me vergissen.... maar volgens mij zetten ze ochtendurine buiten hoor....
Ja, dat is waar. Dan is het wel logisch inderdaad.quote:
oke.. maar dus geen melkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Alle urine, van de 6e t/m de 16e week zwangerschap.
Het is idd te hopen dat ze dat niet met elkaar verwarren..quote:
Zo'n netwerk is er idd ook.... Moedermelk schijnt beter te zijn voor baby's, zeker als ze een beetje ziekig zijn.... Sommige moeders hebben te veel moedermelk, anderen te weinig of niets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Oke, dus toch urine..
Maar er bestaat ook een netwerk van kolvende (zo heet dat) moeders.
Ben er alleen nog niet achter af ze dat nu ook daadwerkelijk moedermelk uitwisselen, en zo ja: met welk doel.
Weet wel vanuit de Dierenambulance, dat kittens ook de melk van een vreemde moeder drinken
Maar dat terzijde..
De bevalling:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
De Tanja Show is nu ook begonnen op het internet.
[afbeelding]
Bij sommige moeder komt de borstvoeding niet op gang . Sommige babies (o.a couveusekindjes) missen bepaalde essentieele stoffen en hebben een lage weerstand.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Maar er bestaat ook een netwerk van kolvende (zo heet dat) moeders.
Ben er alleen nog niet achter af ze nu ook daadwerkelijk moedermelk uitwisselen, en zo ja: met welk doel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De bevalling:
Vroedvrouw: Tanja, doorzetten, puffen meid, persen
Tanja :Nee, ik doe het niet meer, ik heb hier geen zin aan.
Vroedvrouw: TanjaPersen ! Iedereen moet persen als ze een kind op de wereld willen zetten
Tanja:Dat moet iedereen weten, ik ben niet iedereen, ik doe waar ik zin in heb en niet wat anderen hypocriet met z;n allen doen, ik
doe
hier
niet
meer
aan
mee
Which reminds me: restaurant reserveren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er gebeurt echt helemaal niets op de streams, en vanavond hebben zo ook al geen drank
en vergeet vooral "badje" nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n jeuk van die fucking verkleinwoordjes?
Het kindje, de babykleertjes, het wiegje.
Goh wat schattigje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Het kindje, de babykleertjes, het wiegje.
Goh wat schattigje
Misschien is ze wel overtijd dan en duurt het nog twee weken langer voordat ze bevalt, dus over 23 dagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:08 schreef teamlead het volgende:
jezus.. ze is pas de 24e uitgeteld... nog 9 dagen de "ohjeetanjamoetgaanbevallenmaarheeftzedaarwelzininengaatzedatinhetbbhuisdoen"show
Ik krijg jeuk van dat "Men", "Died", "Naat", "Chan", "Ing"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Misschien is ze wel overtijd dan en duurt het nog twee weken langer voordat ze bevalt, dus over 23 dagen![]()
Is ze er zelf wel blij mee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Laten we blij zijn voor Tanja, dat ze een kind krijgt!
Rot op met die door de strot geduwde BB-verpestende meeleverij met dat narcistische onsympathieke asociale takkewijf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we vanaf vandaag lief zijn voor Tanja?
![]()
Laten we blij zijn voor Tanja, dat ze een kind krijgt!
Al het gelazer over Tanja begint mij nu wel te vervelen hoor!![]()
geen leuke eigenschap als je moeder bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:51 schreef amaranta het volgende:
Ik herken een vriendin van mij in de moeder van nathalie...
ZOdra het uit is met 'een' vriendje, moet ze zo snel mogelijk een ander hebben, omdat ze zich anders zo leeg voelt, en zo eenzaam, en zo lelijk en ga maar uren door...
Geen leuke eigenschap, punt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:53 schreef Wup het volgende:
[..]
geen leuke eigenschap als je moeder bent
Lijkt er wel op ja. Ik hoop het in iedergeval wel. Kan ze ook weer iets meer gaan doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:53 schreef Wup het volgende:
[..]
het gaat goed met haar knie zo te zien
Ze wil al wel langer zonder krukken, maar mocht niet van de fysio.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:55 schreef amaranta het volgende:
Hoe ze net op die krukken liep, zag er ook behoorlijk nep uit als je het mij vraagt..
nee, niet leuk.quote:
Dat kun je zelf het beste inschatten lijkt mequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil al wel langer zonder krukken, maar mocht niet van de fysio.
Eensch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat "Men", "Died", "Naat", "Chan", "Ing"
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kun je zelf het beste inschatten lijkt me
Lijkt mij wel ja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.
In het begin moet je gewoon dat soort dingen niet gaan forceren, ondanks dat je misschien die drang wel hebt.
Na mijn knie-ingreep was het andersom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja...
Ik heb namelijk ook op krukken gelopen en ik voelde dat ik echt niet zonder kon...en van de fysio moest ik zonder.
Ik snap dat je dat moet afbouwen, maar als je zonder krukken niet kan blijven staan omdat je benen het begeven, lijkt het me niet verstandig om het zonder te doen....
Tja.. dan heb jij waarschijnlijk iets anders gehad. Lieske mocht dus niet zonder krukken lopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja...
Ik heb namelijk ook op krukken gelopen en ik voelde dat ik echt niet zonder kon...en van de fysio moest ik zonder.
Ik snap dat je dat moet afbouwen, maar als je zonder krukken niet kan blijven staan omdat je benen het begeven, lijkt het me niet verstandig om het zonder te doen....
hoe komt dat scanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, regie zal wel weer pauze hebbenquote:
Ja, dat moet je dus ook NOOIT doen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
wat vervelend dit, ik was naar Joost & nathalie aan het luisteren:(
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob tegen Dido: "Jij schrikt niet"
Dido: "Ik slik niet??? Jij moest eens weten!"
maar... nouja het was wel een leuk gesprekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat moet je dus ook NOOIT doen!
daarom is het ook niet slim om teveel pijnstillers te nemen, dan voel je het minder en is er groter gevaar van forcerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.
In het begin moet je gewoon dat soort dingen niet gaan forceren, ondanks dat je misschien die drang wel hebt.
Raaah, wat genantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob tegen Dido: "Jij schrikt niet"
Dido: "Ik slik niet??? Jij moest eens weten!"
Dat komt meestal net voor de nominaties. Dus even wachten nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:17 schreef Danzig het volgende:
Nou, aftellen tot Lieske weer haar wekelijkse jankbui heeft
Paar daagjes wachten dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat komt meestal net voor de nominaties. Dus even wachten nog.![]()
wat is daar goed aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Menno gaat straks toch nog eens met Chantal praten![]()
Een nominatie voorkomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Menno gaat straks toch nog eens met Chantal praten![]()
Jammer voor hem...quote:
Dido heeft vast bijna een orgasme door het aandringen en slijmen van Roel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jammer voor hem...
Maar misschien wil Dido wel dat hij doorgaat....
Hoe was het ook weer? Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja?
Het is een sukkeletje om nog steeds achter dido aan te lopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:22 schreef cuall het volgende:
wat een minne opmerking van Roel
Ik hoop dat jij en je eergevoel dan heel erg gelukkig worden
God wat een hypocriete LUL
Het was enerzijds ironisch bedoeld, en anderszijds: het is nu vrij saai, misschien gebeurt er toch nog wat fellersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Wup het volgende:
wat is daar goed aan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft vast bijna een orgasme door het aandringen en slijmen van Roel.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een sukkeletje om nog steeds achter dido aan te lopen.
Het zal er niet beter op worden met al dat gerook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja.... ik heb een korte longinhoud...
En hup... gauw een peuk opsteken maar dan
Of jij niet. Ik denk dat Dido heel erg geilt op zoveel aandacht van een jongen, ongeacht of ze hem nou wil of niet. Het streelt haar gevoel ENORMquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef cuall het volgende:
[..]
jij snapt niks van vrouwen zoals Dido
ik ook niet maar ik blijft er niet steeds meer acher haar aan hobbelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef cuall het volgende:
[..]
jij snapt niks van vrouwen zoals Dido
Hij zou nu eens recht op de man af moeten vragen wat ze nu wil...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of jij niet. Ik denk dat Dido heel erg geilt op zoveel aandacht van een jongen, ongeacht of ze hem nou wil of niet. Het streelt haar gevoel ENORM
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of jij niet. Ik denk dat Dido heel erg geilt op zoveel aandacht van een jongen, ongeacht of ze hem nou wil of niet. Het streelt haar gevoel ENORM
Een echte afwijzing zal er ook niet komen. Dido vindt het prima zo. Geen nominatie van Roel als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik geloof toch dat Roel nog effe door moetgaan want een echte afwijzing is het nog niet!
Bang om de waarheid te horen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij zou nu eens recht op de man af moeten vragen wat ze nu wil...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En weten we met z'n allen nog in het begin wat Dido zei:
"Ik probeer een man te verleiden en zodra ik beet heb, dump ik hem weer want dan is het niet leuk meer"
dat denk ik ook wel, maar een orgasmequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zal ze nu balen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:14 schreef Wup het volgende:
[..]
maar... nouja het was wel een leuk gesprek
Lieske mag niet meer ballen
Zou ik ook gegaan hebben, als je meer een week brood met pindakaas en uienen moet eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:31 schreef Bocaj het volgende:
Haha ze maken nog snel effe een broodje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef regenworm het volgende:
De ophaal chinees is gearriveerd iedereen moet al het eten inleveren
Het is toch een normaal rantsoen? Die is niet zo zwaar volgens mij, ze hebben nog stevig te roken en er kan opzich goed gegeten wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou ik ook gegaan hebben, als je meer een week brood met pindakaas en uienen moet eten.
Nog even genieten van iets lekkers![]()
Iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Het wordt inderdaad een gewoon rantsoen, geen strafrantsoen.
Ja wat is het nu? Nood of normaal rantsoen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is toch een normaal rantsoen? Die is niet zo zwaar volgens mij, ze hebben nog stevig te roken en er kan opzich goed gegeten worden
het 'normale' rantsoen heet "noodrantsoen" en het zware rantsoen het "straf rantsoen", eigenlijk slaat het als Kut op Dirk die naam "nood" maargoedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat is het nu? Nood of normaal rantsoen?
Normaal rantsoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat is het nu? Nood of normaal rantsoen?
Als dat zo is wanneer krijgen ze dan nood?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Het wordt inderdaad een gewoon rantsoen, geen strafrantsoen.
Hoeveel duidelijker moet ze nog zijn dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een echte afwijzing zal er ook niet komen. Dido vindt het prima zo. Geen nominatie van Roel als het zo doorgaat![]()
Ze krijgen een strafrantsoen als uiterste maatregel, dus als er echt iets helemaal mis is gegaan. Maar ze moeten nog wel een keer heel ver gaan wil datn og eens gebeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als dat zo is wanneer krijgen ze dan nood?
Weekopdracht mislukt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Wup het volgende:
weet iemand nog waarom ze strafrantsoen kregen of is dat willekeur?
Het was toch mislukt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Weekopdracht mislukt.
O sorry je bedoelt destijds, met die pindakaas en uien... Uhm... weet ik niet meer nee.
Ik denk dat ze dat eenmalig kregen toen ze die weekopdracht hadden met die dwangbuizen en ze het zonder dwangbuis wilden doen, met als voorwaarde dat als het mislukt ze het strafrantsoen zouden krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Wup het volgende:
weet iemand nog waarom ze strafrantsoen kregen of is dat willekeur?
Precies, ze doet het heel correct, Roel is gewoon een heel slechte verliezerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet ze nog zijn dan?
Ze heeft hem al 100 keer verteld dat ze niets meer met hem zal beginnen in het huis.
Daarnet voor de 101e keer. Roels vraag of er een kans van 1 op 10 miljoen was, beantwoorde ze ontkennend.
Ze zei dat ze er zelfs aan heeft gedacht om Roel te nomineren, maar dat hij daarvoor toch te veel een maatje is. Echter niet meer dan dat dus.
Ja, was idd wat overdrevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:33 schreef cuall het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, maar een orgasme![]()
Hij is gewoon nog in lovequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, ze doet het heel correct, Roel is gewoon een heel slechte verliezer
dit klinkt aannemelijk dank je welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat ze dat eenmalig kregen toen ze die weekopdracht hadden met die dwangbuizen en ze het zonder dwangbuis wilden doen, met als voorwaarde dat als het mislukt ze het strafrantsoen zouden krijgen.
Misschien dat er nog weleens een strafrantsoen komt maar ik denk alleen als er bijv. niet aan de regels van BB word gehouden oid
Klopt daarom probeert hij zijn zin door te drammen bij dido.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, ze doet het heel correct, Roel is gewoon een heel slechte verliezer
Ze had er geen zin in, Chantal zei, doe je het toch niet, jij bent de divaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen binnen bezig en Dido met de bal buiten
een permanente ban van lollies lijkt me een betere strafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:47 schreef cuall het volgende:
Ik verlang een totale huiszoekling van BB, naar alle verstopte knotsen en sigaretten.![]()
Bij elke gevonden knots en sigaret volgt er een individuele sanctie![]()
Wat ben jij weer lekker gemeenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:47 schreef cuall het volgende:
Ik verlang een totale huiszoekling van BB, naar alle verstopte knotsen en sigaretten.![]()
Bij elke gevonden knots en sigaret volgt er een individuele sanctie![]()
Lekker stappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Er is een bal, er is geen drank, geen muziek, geen Linda, rantsoen, Tanja is in een redelijk goeie bui, Rob heeft de bank overleeft en staat niet meer zo strak....
Gatver, wat moet ik nu vanavond doen?
Mooi! Weer De Leeuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Er is een bal, er is geen drank, geen muziek, geen Linda, rantsoen, Tanja is in een redelijk goeie bui, Rob heeft de bank overleeft en staat niet meer zo strak....
Gatver, wat moet ik nu vanavond doen?
Ja en dan jullie moeten missen zeker...quote:
sigaretten lijkt mij beter, incluis die van Tanja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef Wup het volgende:
[..]
een permanente ban van lollies lijkt me een betere straf
Van de meeste wel ja, maar niet van "Naat".quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Doet me denken aan die reclame van Amstel... dat hij vroeg aan die meid... aan de hand van biljartballen... wat is dit? "Ja, buitenspel"... toen die terugkwam bij die anderen... Jep, was een ventquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft wel net een beetje té veel balgevoel eigenlijk
Dido is leuk zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft wel net een beetje té veel balgevoel eigenlijk
Erg goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Voor mensen die vanavond nx te doen hebben er is een leuke film op tv...
One Hour Photo (Robin Williams) op rtl5 22:20 uur
Heb ik al gezien en idd errug goed...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Voor mensen die vanavond nx te doen hebben er is een leuke film op tv...
One Hour Photo (Robin Williams) op rtl5 22:20 uur
Dan blijf ik ook lekker thuis , ik ben na 20.30 weer aanwezig hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja en dan jullie moeten missen zeker...![]()
Als jij zorgt voor Rosé maak ik een kaasplankje klaar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:12 schreef Bep het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook lekker thuis , ik ben na 20.30 weer aanwezig hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |