Precies, ze doet het heel correct, Roel is gewoon een heel slechte verliezerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijker moet ze nog zijn dan?
Ze heeft hem al 100 keer verteld dat ze niets meer met hem zal beginnen in het huis.
Daarnet voor de 101e keer. Roels vraag of er een kans van 1 op 10 miljoen was, beantwoorde ze ontkennend.
Ze zei dat ze er zelfs aan heeft gedacht om Roel te nomineren, maar dat hij daarvoor toch te veel een maatje is. Echter niet meer dan dat dus.
Ja, was idd wat overdrevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:33 schreef cuall het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, maar een orgasme![]()
Hij is gewoon nog in lovequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, ze doet het heel correct, Roel is gewoon een heel slechte verliezer
dit klinkt aannemelijk dank je welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat ze dat eenmalig kregen toen ze die weekopdracht hadden met die dwangbuizen en ze het zonder dwangbuis wilden doen, met als voorwaarde dat als het mislukt ze het strafrantsoen zouden krijgen.
Misschien dat er nog weleens een strafrantsoen komt maar ik denk alleen als er bijv. niet aan de regels van BB word gehouden oid
Klopt daarom probeert hij zijn zin door te drammen bij dido.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, ze doet het heel correct, Roel is gewoon een heel slechte verliezer
Ze had er geen zin in, Chantal zei, doe je het toch niet, jij bent de divaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen binnen bezig en Dido met de bal buiten
een permanente ban van lollies lijkt me een betere strafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:47 schreef cuall het volgende:
Ik verlang een totale huiszoekling van BB, naar alle verstopte knotsen en sigaretten.![]()
Bij elke gevonden knots en sigaret volgt er een individuele sanctie![]()
Wat ben jij weer lekker gemeenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:47 schreef cuall het volgende:
Ik verlang een totale huiszoekling van BB, naar alle verstopte knotsen en sigaretten.![]()
Bij elke gevonden knots en sigaret volgt er een individuele sanctie![]()
Lekker stappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Er is een bal, er is geen drank, geen muziek, geen Linda, rantsoen, Tanja is in een redelijk goeie bui, Rob heeft de bank overleeft en staat niet meer zo strak....
Gatver, wat moet ik nu vanavond doen?
Mooi! Weer De Leeuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Er is een bal, er is geen drank, geen muziek, geen Linda, rantsoen, Tanja is in een redelijk goeie bui, Rob heeft de bank overleeft en staat niet meer zo strak....
Gatver, wat moet ik nu vanavond doen?
Ja en dan jullie moeten missen zeker...quote:
sigaretten lijkt mij beter, incluis die van Tanja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef Wup het volgende:
[..]
een permanente ban van lollies lijkt me een betere straf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |