Wat zal ze nu balen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:14 schreef Wup het volgende:
[..]
maar... nouja het was wel een leuk gesprek
Lieske mag niet meer ballen
Zou ik ook gegaan hebben, als je meer een week brood met pindakaas en uienen moet eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:31 schreef Bocaj het volgende:
Haha ze maken nog snel effe een broodje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef regenworm het volgende:
De ophaal chinees is gearriveerd iedereen moet al het eten inleveren
Het is toch een normaal rantsoen? Die is niet zo zwaar volgens mij, ze hebben nog stevig te roken en er kan opzich goed gegeten wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou ik ook gegaan hebben, als je meer een week brood met pindakaas en uienen moet eten.
Nog even genieten van iets lekkers![]()
Iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Het wordt inderdaad een gewoon rantsoen, geen strafrantsoen.
Ja wat is het nu? Nood of normaal rantsoen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is toch een normaal rantsoen? Die is niet zo zwaar volgens mij, ze hebben nog stevig te roken en er kan opzich goed gegeten worden
het 'normale' rantsoen heet "noodrantsoen" en het zware rantsoen het "straf rantsoen", eigenlijk slaat het als Kut op Dirk die naam "nood" maargoedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat is het nu? Nood of normaal rantsoen?
Normaal rantsoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja wat is het nu? Nood of normaal rantsoen?
Als dat zo is wanneer krijgen ze dan nood?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Het wordt inderdaad een gewoon rantsoen, geen strafrantsoen.
Hoeveel duidelijker moet ze nog zijn dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Een echte afwijzing zal er ook niet komen. Dido vindt het prima zo. Geen nominatie van Roel als het zo doorgaat![]()
Ze krijgen een strafrantsoen als uiterste maatregel, dus als er echt iets helemaal mis is gegaan. Maar ze moeten nog wel een keer heel ver gaan wil datn og eens gebeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als dat zo is wanneer krijgen ze dan nood?
Weekopdracht mislukt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Wup het volgende:
weet iemand nog waarom ze strafrantsoen kregen of is dat willekeur?
Het was toch mislukt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Weekopdracht mislukt.
O sorry je bedoelt destijds, met die pindakaas en uien... Uhm... weet ik niet meer nee.
Ik denk dat ze dat eenmalig kregen toen ze die weekopdracht hadden met die dwangbuizen en ze het zonder dwangbuis wilden doen, met als voorwaarde dat als het mislukt ze het strafrantsoen zouden krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:41 schreef Wup het volgende:
weet iemand nog waarom ze strafrantsoen kregen of is dat willekeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |