Ik krijg jeuk van dat "Men", "Died", "Naat", "Chan", "Ing"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n jeuk van die fucking verkleinwoordjes?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Misschien is ze wel overtijd dan en duurt het nog twee weken langer voordat ze bevalt, dus over 23 dagen![]()
Is ze er zelf wel blij mee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Laten we blij zijn voor Tanja, dat ze een kind krijgt!
Rot op met die door de strot geduwde BB-verpestende meeleverij met dat narcistische onsympathieke asociale takkewijf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen we vanaf vandaag lief zijn voor Tanja?
![]()
Laten we blij zijn voor Tanja, dat ze een kind krijgt!
Al het gelazer over Tanja begint mij nu wel te vervelen hoor!![]()
geen leuke eigenschap als je moeder bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:51 schreef amaranta het volgende:
Ik herken een vriendin van mij in de moeder van nathalie...
ZOdra het uit is met 'een' vriendje, moet ze zo snel mogelijk een ander hebben, omdat ze zich anders zo leeg voelt, en zo eenzaam, en zo lelijk en ga maar uren door...
Geen leuke eigenschap, punt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:53 schreef Wup het volgende:
[..]
geen leuke eigenschap als je moeder bent
Lijkt er wel op ja. Ik hoop het in iedergeval wel. Kan ze ook weer iets meer gaan doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:53 schreef Wup het volgende:
[..]
het gaat goed met haar knie zo te zien
Ze wil al wel langer zonder krukken, maar mocht niet van de fysio.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:55 schreef amaranta het volgende:
Hoe ze net op die krukken liep, zag er ook behoorlijk nep uit als je het mij vraagt..
nee, niet leuk.quote:
Dat kun je zelf het beste inschatten lijkt mequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil al wel langer zonder krukken, maar mocht niet van de fysio.
Eensch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat "Men", "Died", "Naat", "Chan", "Ing"
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kun je zelf het beste inschatten lijkt me
Lijkt mij wel ja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.
In het begin moet je gewoon dat soort dingen niet gaan forceren, ondanks dat je misschien die drang wel hebt.
Na mijn knie-ingreep was het andersom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja...
Ik heb namelijk ook op krukken gelopen en ik voelde dat ik echt niet zonder kon...en van de fysio moest ik zonder.
Ik snap dat je dat moet afbouwen, maar als je zonder krukken niet kan blijven staan omdat je benen het begeven, lijkt het me niet verstandig om het zonder te doen....
Tja.. dan heb jij waarschijnlijk iets anders gehad. Lieske mocht dus niet zonder krukken lopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja...
Ik heb namelijk ook op krukken gelopen en ik voelde dat ik echt niet zonder kon...en van de fysio moest ik zonder.
Ik snap dat je dat moet afbouwen, maar als je zonder krukken niet kan blijven staan omdat je benen het begeven, lijkt het me niet verstandig om het zonder te doen....
hoe komt dat scanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat "Men", "Died", "Naat", "Chan", "Ing"
Idd, regie zal wel weer pauze hebbenquote:
Ja, dat moet je dus ook NOOIT doen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
wat vervelend dit, ik was naar Joost & nathalie aan het luisteren:(
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob tegen Dido: "Jij schrikt niet"
Dido: "Ik slik niet??? Jij moest eens weten!"
maar... nouja het was wel een leuk gesprekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat moet je dus ook NOOIT doen!
daarom is het ook niet slim om teveel pijnstillers te nemen, dan voel je het minder en is er groter gevaar van forcerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.
In het begin moet je gewoon dat soort dingen niet gaan forceren, ondanks dat je misschien die drang wel hebt.
Raaah, wat genantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob tegen Dido: "Jij schrikt niet"
Dido: "Ik slik niet??? Jij moest eens weten!"
Dat komt meestal net voor de nominaties. Dus even wachten nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:17 schreef Danzig het volgende:
Nou, aftellen tot Lieske weer haar wekelijkse jankbui heeft
Paar daagjes wachten dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat komt meestal net voor de nominaties. Dus even wachten nog.![]()
wat is daar goed aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Menno gaat straks toch nog eens met Chantal praten![]()
Een nominatie voorkomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Menno gaat straks toch nog eens met Chantal praten![]()
Jammer voor hem...quote:
Dido heeft vast bijna een orgasme door het aandringen en slijmen van Roel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jammer voor hem...
Maar misschien wil Dido wel dat hij doorgaat....
Hoe was het ook weer? Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja?
Het is een sukkeletje om nog steeds achter dido aan te lopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:22 schreef cuall het volgende:
wat een minne opmerking van Roel
Ik hoop dat jij en je eergevoel dan heel erg gelukkig worden
God wat een hypocriete LUL
Het was enerzijds ironisch bedoeld, en anderszijds: het is nu vrij saai, misschien gebeurt er toch nog wat fellersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Wup het volgende:
wat is daar goed aan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft vast bijna een orgasme door het aandringen en slijmen van Roel.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een sukkeletje om nog steeds achter dido aan te lopen.
Het zal er niet beter op worden met al dat gerook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:24 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja.... ik heb een korte longinhoud...
En hup... gauw een peuk opsteken maar dan
Of jij niet. Ik denk dat Dido heel erg geilt op zoveel aandacht van een jongen, ongeacht of ze hem nou wil of niet. Het streelt haar gevoel ENORMquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef cuall het volgende:
[..]
jij snapt niks van vrouwen zoals Dido
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |