Ik weet nog wel een huis. Is ook makkelijk, want daar staan haar spulletjes ook alquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik stel voor dat ze een apart huis krijgt.. bij voorkeur zonder camera's en microfoon, ver van de rest van de wereld...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een huis. Is ook makkelijk, want daar staan haar spulletjes ook al
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoop ik ook, heel lang en heel pijnlijk![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een huis. Is ook makkelijk, want daar staan haar spulletjes ook al
ik ook niet, maar Tanja is een speciaal gevalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:58 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niemand willen toewensen![]()
ach.. beter dan "devadervanhetkindje" wat we in het begin een keer of 200 per dag hoorden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:04 schreef amaranta het volgende:
ik kan het woord 'de verwekker' niet meer horen
Ze kunnen er natuurlijk ook ff snel een flesje kleurstof inmikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.. ze moesten dus de kleur van het vruchtwater in de gaten houden ofzo
Is de kleur niet goed, moet Tanja in het ziekenhuis bevallen.
Als er maar niet een bewoner opeens een acute aanval van kleurenblindheid krijgt dan
dat ze gewoon shurendy zegt..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. beter dan "devadervanhetkindje" wat we in het begin een keer of 200 per dag hoorden...
Goede tipquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk ook ff snel een flesje kleurstof inmikken.
nou kan ik me vergissen.... maar volgens mij zetten ze ochtendurine buiten hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef Peter6000 het volgende:
Moeders voor moeders
Op maandag moedermelk buiten de deur zetten
Ik leer best wel veel vandaag, hier had ik echt nog nooit van gehoord
Ze hoopte in het begin nog dat het helemaal goed zou komen met shurendy. Later heeft ze even met haar moeder gesproken en nu is hij de ergste figuur op deze aardbol en is hij zelfs te slecht om bij naam te noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat ze gewoon shurendy zegt..
die jongen heeft gewoon een naam hoor
of ze het nou leuk vind of niet, hij blijft de vader, en zijn ouders zijn net goed opa en oma als die van haar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopte in het begin nog dat het helemaal goed zou komen met shurendy. Later heeft ze even met haar moeder gesproken en nu is hij de ergste figuur op deze aardbol en is hij zelfs te slecht om bij naam te noemen.
Flugeltjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk ook ff snel een flesje kleurstof inmikken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoopte in het begin nog dat het helemaal goed zou komen met shurendy. Later heeft ze even met haar moeder gesproken en nu is hij de ergste figuur op deze aardbol en is hij zelfs te slecht om bij naam te noemen.
Ik heb zo m'n momenten...quote:
Alle urine, van de 6e t/m de 16e week zwangerschap.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou kan ik me vergissen.... maar volgens mij zetten ze ochtendurine buiten hoor....
Ja, dat is waar. Dan is het wel logisch inderdaad.quote:
oke.. maar dus geen melkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:12 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Alle urine, van de 6e t/m de 16e week zwangerschap.
Het is idd te hopen dat ze dat niet met elkaar verwarren..quote:
Zo'n netwerk is er idd ook.... Moedermelk schijnt beter te zijn voor baby's, zeker als ze een beetje ziekig zijn.... Sommige moeders hebben te veel moedermelk, anderen te weinig of niets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Oke, dus toch urine..
Maar er bestaat ook een netwerk van kolvende (zo heet dat) moeders.
Ben er alleen nog niet achter af ze dat nu ook daadwerkelijk moedermelk uitwisselen, en zo ja: met welk doel.
Weet wel vanuit de Dierenambulance, dat kittens ook de melk van een vreemde moeder drinken
Maar dat terzijde..
De bevalling:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
De Tanja Show is nu ook begonnen op het internet.
[afbeelding]
Bij sommige moeder komt de borstvoeding niet op gang . Sommige babies (o.a couveusekindjes) missen bepaalde essentieele stoffen en hebben een lage weerstand.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Maar er bestaat ook een netwerk van kolvende (zo heet dat) moeders.
Ben er alleen nog niet achter af ze nu ook daadwerkelijk moedermelk uitwisselen, en zo ja: met welk doel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De bevalling:
Vroedvrouw: Tanja, doorzetten, puffen meid, persen
Tanja :Nee, ik doe het niet meer, ik heb hier geen zin aan.
Vroedvrouw: TanjaPersen ! Iedereen moet persen als ze een kind op de wereld willen zetten
Tanja:Dat moet iedereen weten, ik ben niet iedereen, ik doe waar ik zin in heb en niet wat anderen hypocriet met z;n allen doen, ik
doe
hier
niet
meer
aan
mee
Which reminds me: restaurant reserveren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er gebeurt echt helemaal niets op de streams, en vanavond hebben zo ook al geen drank
en vergeet vooral "badje" nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n jeuk van die fucking verkleinwoordjes?
Het kindje, de babykleertjes, het wiegje.
Goh wat schattigje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n jeuk van die fucking verkleinwoordjes?
Het kindje, de babykleertjes, het wiegje.
Goh wat schattigje
Misschien is ze wel overtijd dan en duurt het nog twee weken langer voordat ze bevalt, dus over 23 dagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:08 schreef teamlead het volgende:
jezus.. ze is pas de 24e uitgeteld... nog 9 dagen de "ohjeetanjamoetgaanbevallenmaarheeftzedaarwelzininengaatzedatinhetbbhuisdoen"show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |