Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kun je zelf het beste inschatten lijkt me
Lijkt mij wel ja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.
In het begin moet je gewoon dat soort dingen niet gaan forceren, ondanks dat je misschien die drang wel hebt.
Na mijn knie-ingreep was het andersom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja...
Ik heb namelijk ook op krukken gelopen en ik voelde dat ik echt niet zonder kon...en van de fysio moest ik zonder.
Ik snap dat je dat moet afbouwen, maar als je zonder krukken niet kan blijven staan omdat je benen het begeven, lijkt het me niet verstandig om het zonder te doen....
Tja.. dan heb jij waarschijnlijk iets anders gehad. Lieske mocht dus niet zonder krukken lopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja...
Ik heb namelijk ook op krukken gelopen en ik voelde dat ik echt niet zonder kon...en van de fysio moest ik zonder.
Ik snap dat je dat moet afbouwen, maar als je zonder krukken niet kan blijven staan omdat je benen het begeven, lijkt het me niet verstandig om het zonder te doen....
hoe komt dat scanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat "Men", "Died", "Naat", "Chan", "Ing"
Idd, regie zal wel weer pauze hebbenquote:
Ja, dat moet je dus ook NOOIT doen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
wat vervelend dit, ik was naar Joost & nathalie aan het luisteren:(
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob tegen Dido: "Jij schrikt niet"
Dido: "Ik slik niet??? Jij moest eens weten!"
maar... nouja het was wel een leuk gesprekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat moet je dus ook NOOIT doen!
daarom is het ook niet slim om teveel pijnstillers te nemen, dan voel je het minder en is er groter gevaar van forcerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt je dat? Lijkt mij niet. De fysio weet het natuurlijk wel beter wat goed is en wat niet goed is.
In het begin moet je gewoon dat soort dingen niet gaan forceren, ondanks dat je misschien die drang wel hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |