Ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:37 schreef cuall het volgende:
Ik vind er niks aan
Dat was een grapje, niet gemeend............. dit keer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:37 schreef Kinga het volgende:
Nee he, begint ze weer over een jongen
Heb ik ook, haalt het slechtste in mij bovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kan het gewoon niet opbrengen om mee te leven met dat hele Tanja-gedoe.
Ik kan die zelfvoldane bek, die opgekropen hempjes met die pens eronder, gewoon niet meer zién.
De 1000 halen we makkelijk hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Op naar het jublileumtopic
En nog steeds op schema voor de 1000 slow chat topics![]()
1000 gaat wel gered worden jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Op naar het jublileumtopic
En nog steeds op schema voor de 1000 slow chat topics![]()
Ehhh...dat van die dikke kont had ik toch al goedgemaakt? Waaraan heb ik dit dan te danken?...quote:
Vanaf de eerste wee of alleen de persweëen???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:40 schreef Falco het volgende:
Maar een half uur vind ik toch vrij lang voordat die verloskundigen er zijn. Ikzelf was binnen een half uur eruitgepoept bijvoorbeeld.
ik vind dat hele bevallings- en kind gedoe gewoon niet leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:38 schreef Gert het volgende:
Ik ook niet.
Ik kan het gewoon niet opbrengen om mee te leven met dat hele Tanja-gedoe.
Ik kan die zelfvoldane bek, die opgekropen hempjes met die pens eronder, gewoon niet meer zién.
daar heeft ze gewoon geen zin inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja kan dus ook niet tegen injecties blijkbaar
Alleen al tijdens de finale zullen de topics er werkelijk doorheen vliegen. Dat was altijd zo.quote:
Grappeke schat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh...dat van die dikke kont had ik toch al goedgemaakt? Waaraan heb ik dit dan te danken?...
Dat soort dingen weet ik niet meer, maar het was vrij vlot, dat welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vanaf de eerste wee of alleen de persweëen???
Flugel heeft haar moeder 26 uur laten zwoegen ná het breken van de vliezen![]()
Ik vind dat we ons target moeten bijstellen.. op naar de 1500quote:
Ik weet het ook niet meer, maar wordt er door m'n moeder regelmatig aan herrinnerd....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik niet meer, maar het was vrij vlot, dat wel
in vergelijking met roken? Vast niet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:43 schreef amaranta het volgende:
Is het 'erg' om een piericing te dragen als je zwanger bent?
Verheug me er best wel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al tijdens de finale zullen de topics er werkelijk doorheen vliegen. Dat was altijd zo.
edit: hoewel je dan speciale finale topics zult hebben
Ik ook, met m'n dikke beebie-kop en daardoor 16 hechtingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, maar wordt er door m'n moeder regelmatig aan herrinnerd....![]()
Wat dacht je van de bevalling? Dan komt half zwanger én emo NL hier ineens posten....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al tijdens de finale zullen de topics er werkelijk doorheen vliegen. Dat was altijd zo.
edit: hoewel je dan speciale finale topics zult hebben
altijd lekker bij de koffiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:46 schreef StephanL het volgende:
Moederkoekook voor het eerst dat ik dat hoor.
Zoiets blijft je achtervolgen.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, met m'n dikke beebie-kop en daardoor 16 hechtingen.
Net als dat je nu speciale live uitzending topics hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de bevalling? Dan komt half zwanger én emo NL hier ineens posten....![]()
Wat zijn trouwens speciale finale-topics?
Gewoon algemeen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
in vergelijking met roken? Vast niet...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef cuall het volgende:
Tappa's van de moederkoek
ojee wat erg........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat dacht je van de bevalling? Dan komt half zwanger én emo NL hier ineens posten....![]()
Mijn man had daar een leuke over toen een bevriend koppel een kindje kreeg. Typisch voorbeeld van klok en verdwenen klepel...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef cuall het volgende:
Moederkoek, wat ga je daar mee doen?
Tanja moet dat bepalen![]()
Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:49 schreef amaranta het volgende:
ow chantal...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn man had daar een leuke over toen een bevriend koppel een kindje kreeg. Typisch voorbeeld van klok en verdwenen klepen...
Hij vroeg met een vies gezicht of die moederkoek nu ingevroren moest worden om 'm op te eten als het kind één jaar is...![]()
![]()
(het is hier in Brabant een gebruik om het bovenste gedeelte van je huwelijkstaart in te vriezen en op je eerste trouwdag op te eten... Hij had de tradities een beetje door elkaar gehaald)
nou erg enthousiast werd er niet gereageerd hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:50 schreef teamlead het volgende:
"Vinden jullie het allemaal spannend?"
waarom zegt er nu niemand "het interesseert me geen flikker, ik hoop dat ze thuis werpt want ik ben haar gezeur zat".... stelletje watjes...
ze heeft er vertrouwen in...of zei ze dat niet)?quote:
ze zal wel direct gaan rokenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:51 schreef amaranta het volgende:
tanja, loop even mee naar buiten zoals het hoort![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:53 schreef amaranta het volgende:
mij ontgaat echt alles, waar komen die krukken nou weer vandaan...
zoals ik al eerder zei, ik heb doordeweeks een sociaal leven...en op zaterdag kijk ik ff op de streams...heb dus idd gemist dat liesje op krukken loopt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:
[..]je bedoelt die krukken die al meer dan een week in het huis zijn?
sociaal leven en BB gaan niet samen hoor.... kwestie van keuzes makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, ik heb doordeweeks een sociaal leven...en op zaterdag kijk ik ff op de streams...heb dus idd gemist dat liesje op krukken loopt...
ik merk het...\quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
sociaal leven en BB gaan niet samen hoor.... kwestie van keuzes maken
Hoop ik ook, heel lang en heel pijnlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
"op de hele wereld is nog nooit zo'n bevalling geweest"
Op de een of andere manier denk ik niet dat deze bevalling heel anders zal zijn dan een normale bevalling hoor....
niet te lang hoor.... want dan heeft tanja er geen zin meer in hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoop ik ook, heel lang en heel pijnlijk![]()
Voeger was men 9 MANEN zwanger plus 10 dagen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:57 schreef amaranta het volgende:
vroeger, toen de mensen nog 11 maanden zwanger waren
Dat zou ik echt niemand willen toewensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoop ik ook, heel lang en heel pijnlijk![]()
Toen ik nog geen relatie had kon ik het ook zo oplepelen hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:57 schreef amaranta het volgende:
ze heeft dus héél doordacht geneukt die slet...ze weet precies de datum nog...
ik zei maar wat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voeger was men 9 MANEN zwanger plus 10 dagen...
Tegenwoordig is het dus 40 weken, nét zolang, maar anders beschreven...
ja...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik nog geen relatie had kon ik het ook zo oplepelen hoor...
twee weken ofzo....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja...
zij had toch gewoon een relatie met de verwekker???
ik stel voor dat ze een apart huis krijgt.. bij voorkeur zonder camera's en microfoon, ver van de rest van de wereld...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef cuall het volgende:
Gotsamme dat mens wil EN een babykamer EN een verloskamer![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja...
zij had toch gewoon een relatie met de verwekker???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |