Mooi! Weer De Leeuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Er is een bal, er is geen drank, geen muziek, geen Linda, rantsoen, Tanja is in een redelijk goeie bui, Rob heeft de bank overleeft en staat niet meer zo strak....
Gatver, wat moet ik nu vanavond doen?
Ja en dan jullie moeten missen zeker...quote:
sigaretten lijkt mij beter, incluis die van Tanja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:48 schreef Wup het volgende:
[..]
een permanente ban van lollies lijkt me een betere straf
Van de meeste wel ja, maar niet van "Naat".quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg jeuk van dat "Men", "Died", "Naat", "Chan", "Ing"
Doet me denken aan die reclame van Amstel... dat hij vroeg aan die meid... aan de hand van biljartballen... wat is dit? "Ja, buitenspel"... toen die terugkwam bij die anderen... Jep, was een ventquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft wel net een beetje té veel balgevoel eigenlijk
Dido is leuk zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft wel net een beetje té veel balgevoel eigenlijk
Erg goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Voor mensen die vanavond nx te doen hebben er is een leuke film op tv...
One Hour Photo (Robin Williams) op rtl5 22:20 uur
Heb ik al gezien en idd errug goed...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Voor mensen die vanavond nx te doen hebben er is een leuke film op tv...
One Hour Photo (Robin Williams) op rtl5 22:20 uur
Dan blijf ik ook lekker thuis , ik ben na 20.30 weer aanwezig hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja en dan jullie moeten missen zeker...![]()
Als jij zorgt voor Rosé maak ik een kaasplankje klaar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:12 schreef Bep het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook lekker thuis , ik ben na 20.30 weer aanwezig hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |