quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat die TT, maar slotjes moeten DOOD
done !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
Zal ik die banner voor Kady maar even toevoegen bij de OP?
Niemand anders heeft de moeite genomen er nog een andere te ontwerpen.
Goezo!quote:
de club Alliance komt zowel uit 1922 als uit Haarlem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had er nog 2 instaan![]()
Bjoortje komen die spelers uit alliance allemaal uit 1922
Trusteh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:50 schreef appelsientje het volgende:
Bier is op, tanden gepoetst...
truste iedereen
Trusteh ouwe man!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef tong80 het volgende:
Ik wens u allen ook nog een gezellige nacht met stukjes spek enzo.
Trusten Hoolers
Eeeeeeeeeeeeeeeeeuyyyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:22 schreef 9christensen het volgende:
heeeeeeuyyy
ik ben bijna klaar met de mijnequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
Zal ik die banner voor Kady maar even toevoegen bij de OP?
dus het wordt een feyenoordster?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:31 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
De banner is al definitief gekozen?
Ik vind hem mooi hoor, de 1e Feyenoord banner, over een leuke TIFO actie heen, moeders zal trots zijn.
Als je er al bijna klaar mee bent wil ik hem wel zien hoor, ben benieuwd. Zal dan wel moeten kiezen, maar diegene die dan af zou vallen trekt dat wel toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus het wordt een feyenoordster?
ik had al een andere mooie tifo, maar als deze wordt gekozen ook goed![]()
Doorprikken? En volgens mij heb je bij de drogist pleisters die ook wel goed werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen!
Wat helpt het best tegen blaren??
Doorprikken hoeft niet meer en ze zitten op allebei mijn voetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doorprikken? En volgens mij heb je bij de drogist pleisters die ook wel goed werken.
Ligt er natuurlijk wel aan waar je die blaren hebt
Ah shitty! Niet om gedachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
koffiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen!
Wat helpt het best tegen blaren??
Altijd lekker!quote:
Ze zijn al doorgepriktquote:
Dan een lekkere pleister erop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Altijd lekker!
[..]
Ze zijn al doorgeprikt
haha neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je me niet even ophalen? Ik wil zo naar Dos, maar heb geen auto thuis.
Dan loop ik daar 3kwartier van te voren al, en moet ik wachten tot iedereen gedouchet is. Zo gezellig vind ik het ook weer niet in Vienne. Ik kom altijd precies half3 bij de wedstrijd aan, en hoop om half 5 in n Ham aan het bier te zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha nee
kun je niet gewoon met hun mee dan. Of bij die italiaan in de auto
het is altijd gezellig bij onsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan loop ik daar 3kwartier van te voren al, en moet ik wachten tot iedereen gedouchet is. Zo gezellig vind ik het ook weer niet in Vienne. Ik kom altijd precies half3 bij de wedstrijd aan, en hoop om half 5 in n Ham aan het bier te zitten.
Maar ik kan ook wel weer eens bij het eerste kijken. Die moeten vandaag tegen de medekoploper.
Ik wil het ook wel eens vergeten, komt misschien omdat ze er zelf weinig aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef Superheld het volgende:
Kom er net pas achter dat mn ma & pa 23 jaar zijn getrouwd
Daaromquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daarom
hij zal me weer goed smaken. Maarja we zien wel ik sta iig wel langs de lijn bij het 4de
Ja klopt, maarja ze zijn nu dus weg. Weet niet waarheen en telefoons staan uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens vergeten, komt misschien omdat ze er zelf weinig aandacht aan besteden.
Van harte hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef Superheld het volgende:
Kom er net pas achter dat mn ma & pa 23 jaar zijn getrouwd
Ik heb een auto.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daarom
hij zal me weer goed smaken. Maarja we zien wel ik sta iig wel langs de lijn bij het 4de
Inderdaad, waarom is dat? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Een feyenoord banner?
Zal ze blij mee zijn
Vrouwen en winkelen .......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee winkelen en daarna naar ouders gaat
Tot morgen!
Dankjequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef DarkShine het volgende:
Mijn vriendin is straks ook weer hier, is ze weer aan het zeuren als ik ff op internet ga straks...
Och ja, been there, done that.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat moet je aandach geven aan haar enzo, bla bla bla
Houdoe en veel plezier enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:47 schreef Superheld het volgende:
Ben naar de stad en naar NAC, houdoe.
letters pas ik ook even aan, dit is toch haar roepnaam, of vind je Kady alleen leuker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:20 schreef Bluezz het volgende:
De letters kunnen wat duidelijker, en is het niet leuker om alleen de roepnaam te gebruiken, net als bij de andere mascottes??
[einde opbouwende kritiek]
Sms is een goed dumpmiddelquote:"It ws gr8 whl it lstd bt i nvr wnt 2 c u agn :-)" (het was leuk, maar ik wil je nooit meer zien). Liefde komt, en soms gaat het ook weer. En wat is dan makkelijker dan je vriend of vriendin te dumpen met een sms. In Australië weten ze daar alles van. De Macquarie Universiteit aldaar onderzocht 100 mensen tussen de 18 en 35 jaar op hun sms-gedrag. Daaruit bleek dat vijftien procent van hen het uit maakt met een sms. Met het sms'je wordt een pijnlijke confrontatie uit de weg gegaan.
succes met monopolyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef appelsientje het volgende:
En ik ben weg
eten bij vrienden/innen, fijne avond iedereen!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Biertje voor Eend neerzet.
Zelf sluit ik af
Op naar EIndhoven
Tot morgen
netjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
ik vind het wel best zo
[afbeelding]
daar ben ik nog mee bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
netjes
had je ff tijd over na t maken van de nieuwe PSV banner?
quote:
dan zal ik je maar snel vertellen dat ze dinsdag ook weer mogenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:00 schreef DeTolk het volgende:
*pakt een biertje van de bar.
Pizza zit er weer in.
Zie net pas dat Ajax ook moet vanavond
Dat wist ik dan weer welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal ik je maar snel vertellen dat ze dinsdag ook weer mogen
Was geloof ik een opstootje na afloopquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Roter Raffie! Verrassend, wat deed ie?
je doet het beter dan Rosenbergquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:26 schreef VoreG het volgende:
5-1 gewonnen en weer niet gescoord.. (wat voor een spits ben je eigenlijk met maar 1 doelpunt uit 4 wedstrijden) Maar wel weer 2 assists, dat is dus assist nummer 7
Ik wil ook een miljoenen tonnen-contractquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je doet het beter dan Rosenberg
ik heb je volgens mij wel gezien. Weet het trouwens niet zeker maar iemand zag er wel uit als een Pfafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb een auto.Als je me zoekt ben ik die knappe jongen in de dug-out van DH.
![]()
Geen reden gegeven maar ik twijfel of het wel waar is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb niet alles gevolgd hierover, wat is de precieze reden??
anders sta je nu echt soeverein bovenaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen reden gegeven maar ik twijfel of het wel waar is.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
anders sta je nu echt soeverein bovenaan
Op tijd gezegd, alleen te laat achter gekomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:15 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond maar weer eens Soldaat van Oranje kijken
Oe, die is ook mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
ik vind het wel best zo
[afbeelding]
Weet je wel hoe veel geld me dat in de maand gaat kosten????????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef Cart_man het volgende:
Handige SMS-dienst.
http://www.ajaxachter.nl/
Ik weet het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel geld me dat in de maand gaat kosten????????
kon het niet verdragen om feyenoord in de banner te krijgen helaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Oe, die is ook mooi.
Maar als ik namens m'n vrouw mag spreken, gezien Glenn al Napoli en Den Haag in de Banner gecombineerd heeft en Kady in Rotterdam geboren is en m'n vrouw Feyenoord fan is, geef ik toch de voorkeur aan die Feyenoord banner.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef pascalheister het volgende:
Een van de beste nederlandse films "Soldaat van Oranje'
dvdtje lenen mitt?![]()
Heb je je 1e bericht al binnen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar de kosten wegen toch niet af tegen het plezier wat je krijgt bij het ontvangen van zo een bericht?
Hmmmmm even een whiskey inschenken en er over nadenken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Ik lijk wel gek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb tijd teveel.
Gaelic lettertype, ben naam vergeten...
feliquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef Cart_man het volgende:
Jawel man, toch minstens 20 seconden per banner.
@TerroRobbie: Gehaald en dus afgestudeerd.
dat poste ik net ook al in het PSV topic, 2-0 was vlak na de rode kaart. Eens zien of ze het morgen laten zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de tweede goal van Cocu en de rode kaart van Vlaar gezien op Talpa?
edit: niet dus, montageblunder.
Dus het lag niet aan mij (Dacht aan een BlackOut)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de tweede goal van Cocu en de rode kaart van Vlaar gezien op Talpa?
edit: niet dus, montageblunder.
Ja, ik ook wel...kan niet echt goede sfeerfoto's vinden van Feijenoord...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat ik deze het leukste vind: [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus het lag niet aan mij (Dacht aan een BlackOut)
doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
Ik ga slapen, heb nergens meer zin in.
Tabee.
dat zegt genoegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel...kan niet echt goede sfeerfoto's vinden van Feijenoord...
je had eerlijk gezegd toch niet anders verwacht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Kom je terug van familiebezoek, zet je nog even Talpa aan en zie je dat je cluppie niet verder is gekomen dan 0-0 tegen Heracles.
Gelijk mijn goede humeur weer kwijt.
wees blij dat je niet de hele (op 10 minuten na) wedstrijd in het stadion hebt gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Kom je terug van familiebezoek, zet je nog even Talpa aan en zie je dat je cluppie niet verder is gekomen dan 0-0 tegen Heracles.
Dat is toch best goed tegen een mede-play off-kandidaat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?quote:
ik ben er ook erg voor dat psv-ers zich niet voortplanten, goeie actie dus!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?
[afbeelding]
ach je moet wat he, altijd nog beter dan in een leeg stadion voetballenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?
[afbeelding]
nee, komt binnenkort nog wel een keer 250 GB bijquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:Hoe doe je dat? Back-up's heb je zeker niet.
net alles in winamp geladen, met dit als resultaatquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bibliotheek heb je dan op je computer zeg.
Compensatiegedragquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat een stoere lijst.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net alles in winamp geladen, met dit als resultaat![]()
quote:
fout geantwoord, bier dusquote:
Doe dr maar eentjequote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:59 schreef Spideyman het volgende:
Heeeeej Rubberrrrrrrrr
Heerlijke wedstrijd he?!?
quote:
quote:
Kan je wel stellen,over de heenreis in totaal bijna 6 uur gedaan,overde terugreis iets meer dan 5.quote:
Als je een,matig,grapje maakt moet je hem wel goed maken.....quote:oo zo genoten van de uitslag van West Ham?
nog best redelijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je wel stellen,over de heenreis in totaal bijna 6 uur gedaan,overde terugreis iets meer dan 5.
[..]
is geen grapquote:Als je een,matig,grapje maakt moet je hem wel goed maken.....
West Ham speelt morgen.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:40 schreef rubbereend het volgende:
is geen grapk moest wel aan je denken toen k bij final score hoorde dat West Ham de 2-1maakte
quote:
yups,om 04.16 vertrokken van onze verzamelplaats in Veldhoven en tussen 3.30-3.45 waren we terug.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar tis dus allemaal gelukt in 24 uur
quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yups,om 04.16 vertrokken van onze verzamelplaats in Veldhoven en tussen 3.30-3.45 waren we terug.
* Spideyman volgt rubber en doet het licht uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]gelukt dus
k ga ook maar eens op één oor
De tijd dat een uitslag mijn humeur bepaalde is gelukkig al lang wegquote:
Ik heb nog veel meer, over de 30.000 nr's, zelfs verspreid over 2 PC's.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:23 schreef pascalheister het volgende:
podverdikkie al weer bijna 55 GB aan muziek op m'n schijf![]()
Weet niet of je iets gezien hebt van Arsenal, maar ze speelden redelijk, Kirkland hield een paar goeie ballen, waarop 1 echt met een extreme stretch en de vingertoppen (Intikker Toure) die anders zeker binnen gegaan was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:51 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ben plat,ik wordt om 12.00 straks weer op de dijk verwacht in Volendam
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:56 schreef Superheld het volgende:
Blegh, koppijn en NAC speelde bagger.![]()
Maak mijn weekend maar helemaal goed!quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:15 schreef DIGGER het volgende:
En goeiemorgen alvast voor iedereen (goeiemiddag voor sommingen), ik bn weer naar het ziekenhuis toe.
Hup Feyenoord, FC Groningen, FC Den Bosch, Napoli en Fiorentina vanmiddag!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh!
En van je hela hela Utreg gaat eraaaaaaaaaaannn!!
Hoe laat vertrekt je vliegtuig morgen?quote:
14:05...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe laat vertrekt je vliegtuig morgen?
quote:
Dat wordt vanavond afscheidsfeest in Hoolsquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:13 schreef appelsientje het volgende:
14:05...
Ik vertrek vanuit mijn huis om 9:30... dus ik kom morgen nog ff snel online
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond afscheidsfeest in Hools
Hoelaat beginnen we, uurtje of 21 ??
je hebt toch met beide een vriendschappelijke band, vrienden volstaat ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat moet wel lukken denk ik
vanavond komen er nog een paar op bezoek.. en wat vrienden/innen brengen me morgen weg...
Je bedoelt als Groningen wintquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Je zult me nog missen![]()
Een mooie afscheid zou wezen als Feyenoord verliest
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt toch met beide een vriendschappelijke band, vrienden volstaat ook
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bedoelt als Groningen wint
Doen we
Mogguh!
Ja ik verwacht ook niks andersquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen!
Sientje, als je tas dicht zit komt er altijd wel iets dat er nog bij moet.
ah tof, even wakker worden voor de tv met eenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:46 schreef tong80 het volgende:
Marathon is spannend. Hij loopt nog onder het wereldrecord.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
Heej Sien, die 3-0 is alvast een afscheidscadeautje van mij! (vast ook wel van rubber, DD, Bos, PH etc etc)
Hij haalt het niet meer. Jammer zegquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:46 schreef tong80 het volgende:
Marathon is spannend. Hij loopt nog onder het wereldrecord.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh!
En van je hela hela Utreg gaat eraaaaaaaaaaannn!!
zekerquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
Heej Sien, die 3-0 is alvast een afscheidscadeautje van mij! (vast ook wel van rubber, DD, Bos, PH etc etc)
Kijk dat zijn leuke cadeautjesquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
Dat wel . Prima prestatiequote:Op zondag 16 oktober 2005 13:01 schreef tong80 het volgende:
Nee hij redt het niet, maaar wel een geweldige tijd.
het was dus trouwens allemaal niet waarquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
http://www.everyoneweb.com/A-Side
Die smiechten zitten mijn verslagen illegaal te jatten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |