Oe, die is ook mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
ik vind het wel best zo
[afbeelding]
Weet je wel hoe veel geld me dat in de maand gaat kosten????????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef Cart_man het volgende:
Handige SMS-dienst.
http://www.ajaxachter.nl/
Ik weet het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel geld me dat in de maand gaat kosten????????
kon het niet verdragen om feyenoord in de banner te krijgen helaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Oe, die is ook mooi.
Maar als ik namens m'n vrouw mag spreken, gezien Glenn al Napoli en Den Haag in de Banner gecombineerd heeft en Kady in Rotterdam geboren is en m'n vrouw Feyenoord fan is, geef ik toch de voorkeur aan die Feyenoord banner.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:09 schreef pascalheister het volgende:
Een van de beste nederlandse films "Soldaat van Oranje'
dvdtje lenen mitt?![]()
Heb je je 1e bericht al binnen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar de kosten wegen toch niet af tegen het plezier wat je krijgt bij het ontvangen van zo een bericht?
Hmmmmm even een whiskey inschenken en er over nadenken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Ik lijk wel gek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik heb tijd teveel.
Gaelic lettertype, ben naam vergeten...
feliquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef Cart_man het volgende:
Jawel man, toch minstens 20 seconden per banner.
@TerroRobbie: Gehaald en dus afgestudeerd.
dat poste ik net ook al in het PSV topic, 2-0 was vlak na de rode kaart. Eens zien of ze het morgen laten zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de tweede goal van Cocu en de rode kaart van Vlaar gezien op Talpa?
edit: niet dus, montageblunder.
Dus het lag niet aan mij (Dacht aan een BlackOut)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de tweede goal van Cocu en de rode kaart van Vlaar gezien op Talpa?
edit: niet dus, montageblunder.
Ja, ik ook wel...kan niet echt goede sfeerfoto's vinden van Feijenoord...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat ik deze het leukste vind: [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus het lag niet aan mij (Dacht aan een BlackOut)
doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
Ik ga slapen, heb nergens meer zin in.
Tabee.
dat zegt genoegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel...kan niet echt goede sfeerfoto's vinden van Feijenoord...
je had eerlijk gezegd toch niet anders verwacht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Kom je terug van familiebezoek, zet je nog even Talpa aan en zie je dat je cluppie niet verder is gekomen dan 0-0 tegen Heracles.
Gelijk mijn goede humeur weer kwijt.
wees blij dat je niet de hele (op 10 minuten na) wedstrijd in het stadion hebt gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Kom je terug van familiebezoek, zet je nog even Talpa aan en zie je dat je cluppie niet verder is gekomen dan 0-0 tegen Heracles.
Dat is toch best goed tegen een mede-play off-kandidaat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?quote:
ik ben er ook erg voor dat psv-ers zich niet voortplanten, goeie actie dus!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?
[afbeelding]
ach je moet wat he, altijd nog beter dan in een leeg stadion voetballenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |