Ja, ik ook wel...kan niet echt goede sfeerfoto's vinden van Feijenoord...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat ik deze het leukste vind: [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus het lag niet aan mij (Dacht aan een BlackOut)
doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:28 schreef Suijk het volgende:
Ik ga slapen, heb nergens meer zin in.
Tabee.
dat zegt genoegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel...kan niet echt goede sfeerfoto's vinden van Feijenoord...
je had eerlijk gezegd toch niet anders verwacht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Kom je terug van familiebezoek, zet je nog even Talpa aan en zie je dat je cluppie niet verder is gekomen dan 0-0 tegen Heracles.
Gelijk mijn goede humeur weer kwijt.
wees blij dat je niet de hele (op 10 minuten na) wedstrijd in het stadion hebt gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Kom je terug van familiebezoek, zet je nog even Talpa aan en zie je dat je cluppie niet verder is gekomen dan 0-0 tegen Heracles.
Dat is toch best goed tegen een mede-play off-kandidaat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?quote:
ik ben er ook erg voor dat psv-ers zich niet voortplanten, goeie actie dus!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?
[afbeelding]
ach je moet wat he, altijd nog beter dan in een leeg stadion voetballenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over psv en haar condooms. Afscheidscadeau van Fons S. zeker?
[afbeelding]
nee, komt binnenkort nog wel een keer 250 GB bijquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:Hoe doe je dat? Back-up's heb je zeker niet.
net alles in winamp geladen, met dit als resultaatquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bibliotheek heb je dan op je computer zeg.
Compensatiegedragquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat een stoere lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |