quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat die TT, maar slotjes moeten DOOD
done !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
Zal ik die banner voor Kady maar even toevoegen bij de OP?
Niemand anders heeft de moeite genomen er nog een andere te ontwerpen.
Goezo!quote:
de club Alliance komt zowel uit 1922 als uit Haarlem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had er nog 2 instaan![]()
Bjoortje komen die spelers uit alliance allemaal uit 1922
Trusteh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:50 schreef appelsientje het volgende:
Bier is op, tanden gepoetst...
truste iedereen
Trusteh ouwe man!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef tong80 het volgende:
Ik wens u allen ook nog een gezellige nacht met stukjes spek enzo.
Trusten Hoolers
Eeeeeeeeeeeeeeeeeuyyyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:22 schreef 9christensen het volgende:
heeeeeeuyyy
ik ben bijna klaar met de mijnequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
Zal ik die banner voor Kady maar even toevoegen bij de OP?
dus het wordt een feyenoordster?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:31 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
De banner is al definitief gekozen?
Ik vind hem mooi hoor, de 1e Feyenoord banner, over een leuke TIFO actie heen, moeders zal trots zijn.
Als je er al bijna klaar mee bent wil ik hem wel zien hoor, ben benieuwd. Zal dan wel moeten kiezen, maar diegene die dan af zou vallen trekt dat wel toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus het wordt een feyenoordster?
ik had al een andere mooie tifo, maar als deze wordt gekozen ook goed![]()
Doorprikken? En volgens mij heb je bij de drogist pleisters die ook wel goed werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen!
Wat helpt het best tegen blaren??
Doorprikken hoeft niet meer en ze zitten op allebei mijn voetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doorprikken? En volgens mij heb je bij de drogist pleisters die ook wel goed werken.
Ligt er natuurlijk wel aan waar je die blaren hebt
Ah shitty! Niet om gedachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
koffiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen!
Wat helpt het best tegen blaren??
Altijd lekker!quote:
Ze zijn al doorgepriktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |