Sms is een goed dumpmiddelquote:"It ws gr8 whl it lstd bt i nvr wnt 2 c u agn :-)" (het was leuk, maar ik wil je nooit meer zien). Liefde komt, en soms gaat het ook weer. En wat is dan makkelijker dan je vriend of vriendin te dumpen met een sms. In Australië weten ze daar alles van. De Macquarie Universiteit aldaar onderzocht 100 mensen tussen de 18 en 35 jaar op hun sms-gedrag. Daaruit bleek dat vijftien procent van hen het uit maakt met een sms. Met het sms'je wordt een pijnlijke confrontatie uit de weg gegaan.
succes met monopolyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef appelsientje het volgende:
En ik ben weg
eten bij vrienden/innen, fijne avond iedereen!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Biertje voor Eend neerzet.
Zelf sluit ik af
Op naar EIndhoven
Tot morgen
netjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
ik vind het wel best zo
[afbeelding]
daar ben ik nog mee bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
netjes
had je ff tijd over na t maken van de nieuwe PSV banner?
quote:
dan zal ik je maar snel vertellen dat ze dinsdag ook weer mogenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:00 schreef DeTolk het volgende:
*pakt een biertje van de bar.
Pizza zit er weer in.
Zie net pas dat Ajax ook moet vanavond
Dat wist ik dan weer welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal ik je maar snel vertellen dat ze dinsdag ook weer mogen
Was geloof ik een opstootje na afloopquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Roter Raffie! Verrassend, wat deed ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |