abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:50:04 #101
65674 RCHY
Go Cards!
pi_31343550
Het is al paar seizoenen geleden dat ik bij DOVO langs de lijn heb gestaan. Het mooiste was wel 1998 - 1999. DOVO speelde voor het zaterdagkampioenschap in ieder geval tegen de IJsselmeervogels. (Heb toen ook nog een uitwedstrijd in Noordwijk bezocht, streden ook om die titel?) de sfeer rond die wedstrijden was erg mooi... en die wedstrijd bij IJsselmeervogels was erg spannend. Helaas verloren ze de laatste wedstrijd van IJsselmeervogels en waren zij kampioen.

Afgelopen jaren regelmatig supporter van VV Veenendaal en ik hoop nog altijd op VRC in de hoofdklasse (tegelijk met GVVV en DOVO).
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:32:13 #102
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_31353025
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, je kan de quote omdraaien, maar het lijkt me niet dat DOVO boven ASWH gaat eindigen. Ik vond DOVO vooral gelukkig en daarna slim counterend, maar verder...
DOVO en ASWH speelden beiden een slechte wedstrijd, waarin DOVO de gelukkigste was. Minpuntje voor ASWH was wel dat DOVO de gelukkigste werd door toedoen van ASWH.

Ik weet dat DOVO veel beter kan dan ze afgelopen zaterdag etaleerden en ik denk dat ASWH ook een stuk beter kan. Ik zie ze dan ook allebei aan het eind van het seizoen samen met de twee uit Spakenburg op de eerste vier plaatsen eindigen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:43:13 #103
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_31353210
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Een heel erg gekleurd verslag, maar ja, het komt dan ook van jullie website.

Waar stond jij Doekes? En RCHY? D-Side?
Ik stond achter de hoekvlag meteen bij de ingang. Niet de beste plek, maar daar stonden de ouders van Michel van de Broek en daar heb ik even mee staan kletsen. Ik sta uiterst rechts, half op de foto (de foto waarop Michel finaal langs de bal trapt ) op de DOVO-site.

Waar stonden jullie?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_31356384
De topscorers in de Hoofdklasse B

1. Arjan Human, ASWH. 9
2. Yves Heskamp, Spakenburg. 7
3. Dennis Groenendijk (Geinoord) en Ilco van der Hel (DOVO) 5
That's all folks!
pi_31363540
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:32 schreef Doekes het volgende:

[..]

DOVO en ASWH speelden beiden een slechte wedstrijd, waarin DOVO de gelukkigste was. Minpuntje voor ASWH was wel dat DOVO de gelukkigste werd door toedoen van ASWH.

Ik weet dat DOVO veel beter kan dan ze afgelopen zaterdag etaleerden en ik denk dat ASWH ook een stuk beter kan. Ik zie ze dan ook allebei aan het eind van het seizoen samen met de twee uit Spakenburg op de eerste vier plaatsen eindigen.
Dat zou kunnen, wellicht. Overigens heb je gelijk dat ASWH DOVO de gelukkigste liet worden, want na een half uur had het gewoon minimaal 0-1 moeten staan inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31363570
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:43 schreef Doekes het volgende:

[..]

Ik stond achter de hoekvlag meteen bij de ingang. Niet de beste plek, maar daar stonden de ouders van Michel van de Broek en daar heb ik even mee staan kletsen. Ik sta uiterst rechts, half op de foto (de foto waarop Michel finaal langs de bal trapt ) op de DOVO-site.

Waar stonden jullie?
In beide helften links van het doel van Oscar Moens.
www.thuisuiteten.nl
pi_31417209
De Koremannetjes slaan terug in AD / De Dordtenaar gisteren.

Ze zullen nooit meer in het eerste van Heerjansdam spelen onder de nimmer communicerende en oneerlijke Hans Maus. Sowieso nergens, al zou Hans een BVO trainen en ze vragen.

Ze hebben nooit medespelers uitgelachen, alles over voor de club, zijn niet lastig maar jong en zijn zeer oneerlijk behandeld, zeggen ze zelf.

Maus zou zelfs Chris hebben zitten pesten. Die heeft een spastische darm en eet altijd iets vets voor de wedstrijd, een reep chocolade bijvoorbeeld. Die zou Maus verstopt hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_31417252
Geweldig.
That's all folks!
pi_31417462
Maus zéér apart persoon
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_31418214
Toen hij bij ons trainde was ie altijd wel goed. Toch direct laten promoveren in 1999, op de sloffen, en direct 3e in het eerste seizoen hoofdklasse. Beetje de grondlegger voor de latere successen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31457616
Vandaag:

VVOG - SHO

De Harderwijkers, overgekomen uit C, hebben grote moeite met het niveau. Ze zullen moeten winnen om problemen te voorkomen, terwijl SHO lekker meedraait.

Deltasport - IJsselmeervogels

Deltasport lijkt niet in staat om te stunten tegen de 'Rooien', hoewel ze thuis wel eens kunnen verrassen. Toch zie ik het ze niet doen, hoop van wel.

Kozakken Boys - Heerjansdam

Een derby, waarin Heerjansdam na het eerste punt twee weken terug en de eerste goal vorige week, nu de eerste zege zal moeten zoeken. Kozakken Boys lijkt kwalitatief echter veel sterker.

SDC Putten - GVVV

Beide teams hebben 7 punten, al speelde SDCP een duel meer. Goede gelegenheid voor ze om in verliespunten gelijk te komen met de promovendus.

DOVO - Bennekom

Gezellige streekderby tussen twee teams die erg wisselvallig presteren. Van top naar helemaal niks in één week. Kan een leuke pot worden.

ASWH - Sparta Nijkerk

ASWH zal de zeperd van vorige week willen rechtzetten en het stugge Sparta Nijkerk opzij moeten zetten. Uiteraard zijn de Ambachters favoriet, maar Sparta won vorige week wel van Spakenburg.

Spakenburg - Geinoord

De 'Blauwen' zullen de promovendus normaliter kloppen, maar Geinoord is aan een aardige serie bezig.
www.thuisuiteten.nl
pi_31458100
VVOG deed het vorig jaar al erg slecht in C, logisch dat ze nu in de problemen kunnen komen.
That's all folks!
pi_31458453
Zelf vinden ze het niveauverschil vooral erg groot en balen ze van hun jarenlange deelname in C.
www.thuisuiteten.nl
pi_31461693
quote:
SDC Putten - GVVV

Beide teams hebben 7 punten, al speelde SDCP een duel meer. Goede gelegenheid voor ze om in verliespunten gelijk te komen met de promovendus.
Deze wedstrijd is afgelast. Vanwege het overlijden van een speler op het SDC terrein. Deze speler kwam te overlijden na een hartstilstand en reanimatie mocht niet baten.
pi_31465320
Geinoord
Heerjansdam

Leuke uitslagen zo, blijft de mooiste hoofdklasse.
pi_31467646
De Vogels dus weer gewonnen, gaat goed
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31467671
ASWH kreeg vandaag Sparta Nijkerk op bezoek. Deze ploeg was een redelijke onbekende voor ons, alweer lang geleden dat ze als tegenstander fungeerden. De historie leert wel dat er altijd weinig goals vielen in de onderlinge duels. Dat was vanmiddag wel anders.

Sparta Nijkerk, met Rob Hopman die inderdaad een reus bleek, voetbalde in de openingsfase goed mee. Ze combineerden beter dan ASWH, dat met name achterin kwetsbaar leek. Danny Versluis verving Johan Sturrus als linksback, Xander van der Veeke ontbrak ook nog steeds, zodat Boudy Hoogendoorn rechtsback werd en Roël Gorré in het centrum stond. Met name Versluis kende een lastige openingsfase. Sparta Nijkerk kreeg enkele mogelijkheden, geen echte kansen, al moest Willem-Jan Barendregt wel een aantal reddingen verrichten. Hier zat een vrij formidabele tussen.

Na een kleine twintig minuten was het echter ASWH dat de leiding nam en hiermee feitelijk de wedstrijd omkeerde. Een fraaie opening van Izaäk Verhoeven op links kwam terecht op de andere flank, bij Louis van Kleef. Deze legde de bal voor zijn sterke linkerbeen en slingerde hem voor, waarna Alexander de Jong bij de tweede paal de bal in de hoek achter Sven Onland kopte. Vanaf dat moment had ASWH de match in handen en werd Sparta Nijkerk steeds sneller vastgezet. Met name Ferry van Lare en Izaäk Verhoeven hadden hier op het middenveld een groot aandeel in. In de laatste fase voor rust vergrootte ASWH logischerwijs dan ook de voorsprong. Arjan Human begon aan een mooie individuele actie, rechts in het strafschopgebied. Haast vanop de achterlijn liet hij doelman Onland schitterend kansloos: 2-0 en Arjans tiende goal van dit seizoen alweer.

Het was dan ook logisch dat ASWH relaxt aan de tweede helft begon en de score nog verder uitbouwde. De 3-0 kwam wederom via een assist van Louis van Kleef. De lange spits ging door op links en gaf scherp voor, waar Stefan van Dam eerst nog over de bal heen ging, maar zijn - onbewuste? - overstapje stelde Arjan Human simpel in staat de 3-0 binnen te schuiven, zodat de Zeeuw ook zijn elfde competitietreffer liet noteren. De 4-0 viel even later via Stefan van Dam, die een ingooi in de zestien controleerde, fraai zijn opponent uitkapte en zo mogelijk nog fraaier de bal in de kruising mikte.

Vervolgens waren er aan beide kanten wissels. Bij ASWH maakte Jordi Boogers zijn rentree en kwam ook Marphe Redjosetiko in de ploeg. Van Dam en De Jong maakten plaats. Uit een corner kwam Sparta Nijkerk terug tot 4-1, de naam van de doelpuntenmaker is me op dit moment niet bekend. Het was echter geen aanzet tot een verrassend slotoffensief, want ASWH scoorde vrij snel opnieuw. Wederom was het Louis van Kleef die doorging op links, voorgaf en invaller Boogers liet profiteren van zijn derde assist van de middag: 5-1.

Het was dan ook logisch dat Louis een publiekswissel kreeg, waarna Sjoerd van der Waal nog inviel maar geen extra treffer op het bord kon zetten. 5-1 is echter een prima uitslag, die de nederlaag van vorige week weer wat uitwist. Bij vlagen goed spel, fraaie hoogstandjes en goede treffers, allemaal onder een fijn herfstzonnetje. Er zijn mindere middagen denkbaar!

Andere uitslagen:

Deltasport - IJsselmeervogels 2-4 (stond 0-3, waarna de Vlaardingers terug kwamen tot 2-3, maar toch de Vogels nog een goal zagen maken)
Spakenburg - Geinoord 2-3 (uiterst sensationele zege van de Nieuwegeiners, Michiel van der Valk werd twee minuten voor tijd matchwinnaar)
Kozakken Boys - Heerjansdam 0-1 (de van een blessure teruggekeerde Adil Bouziani bepaalt met een vrije trap de eindstand, Heerjansdams eerste zege en een daverende verrassing in de derby)
VVOG - SHO 2-3 (nog meer problemen voor de Harderwijkers, SHO handhaaft zich bovenin)
DOVO - Bennekom 1-1 (DOVO toont wederom aan een uiterst wisselvallig team te hebben)

SDC Putten - GVVV werd zoals Lizz-n al schreef afgelast.

De stand:

1. IJsselmeervogels 6-16
2. SHO 7-13
3. ASWH 6-12
4. Geinoord 7-12
5. DOVO 7-11
6. Spakenburg 7-10 (+5)
7. Bennekom 7-10 (-2)
8. Kozakken Boys 7-9
9. Sparta Nijkerk 7-8
10. GVVV 5-7
11. SDC Putten 6-7 (-2)
12. Deltasport 6-7 (-5)
13. VVOG 7-5
14. Heerjansdam 7-4

Volgende week het restant van ASWH - Deltasport en de inhaalmatch tussen IJsselmeervogels en GVVV.
www.thuisuiteten.nl
pi_31470366
ASWH trekt de lijn van vorig jaar goed door, de drie punten tegen Deltasport zijn virtueel zo'n beetje al van ASWH. Dan staat de ploeg maar een punt achter de Vogels.
That's all folks!
pi_31470391
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef methodmich het volgende:
Zelf vinden ze het niveauverschil vooral erg groot en balen ze van hun jarenlange deelname in C.
Het niveauverschil is zeker een feit, maar degraderen uit de hoofdklasse via B lijkt me ook niet de bedoeling.
That's all folks!
pi_31470765
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
ASWH trekt de lijn van vorig jaar goed door, de drie punten tegen Deltasport zijn virtueel zo'n beetje al van ASWH. Dan staat de ploeg maar een punt achter de Vogels.
Kijk uit met deltasport, zo zwak zijn ze niet.
pi_31470981
Ik doel op de inhaalwedstrijd van volgende week. ASWH moet nog 20 minuten een 2-0 vasthouden.
That's all folks!
pi_31471382
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doel op de inhaalwedstrijd van volgende week. ASWH moet nog 20 minuten een 2-0 vasthouden.
Ohh shit ja das waar, dat moet idd wel lukken, nou ja dan staan we derde met SHO, ook leuk.
pi_31489523
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:41 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Kijk uit met deltasport, zo zwak zijn ze niet.
Zijn mooiweer-voetballers. Wij zijn fysiek te sterk voor ze en kunnen ook aardig voetballen. Toch ben ik nog niet helemaal gerust. Die gasten hebben niks te verliezen en als ze snel 2-1 maken... We hadden het toen al op 3 of 4 moeten zetten. Want toen hadden ze niets te vertellen.

Aan de andere kant is onze vorm goed genoeg en gaan de Vogels ook heus wel punten verspelen straks.

Overigens staan we er 4 achter op de Vogels hoor, die hebben ook 6 gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_31489611
Wie scoorde de twee treffers van ASWH tegen Delta Sport?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31489690
Arjan Human (zijn 11e, die dus al geteld is) en Sjoerd van der Waal.

Arjan nog altijd topscorer van de zaterdaghoofdklasse, dit terwijl hij voor de warming-up eerst nog een peuk rookt.

Joan van Belzen doet het trouwens ook goed hier, Sand.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')