Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hee KribbetWas je nog bij het huis gisteren?
Nâh dat accentueerd heel erg hoor die witte knoppen. Neem maar van mij aan dat het weinâg is.quote:
Ze zijn duidelijk met Tanja bezig, ze waren zelfs aan inzoomen terwijl ze sliep... Dat heb ik niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef area51 het volgende:
Nee hoor ze slaapt gewoon
Tanja is een kei in 3 dingen:, roken, slapen, sfeer bedervenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef area51 het volgende:
Nee hoor ze slaapt gewoon
Linda zwaaide nog naar mensen bij het hek en ik dacht, als Kribbet daar staat, staat ie te knarsetandenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
NeeNiet gelukt, misschien dat ik het de volgende keer wel red
![]()
Maar als ik daar gestaan had en dus niet Rob naar buiten had zien komen, had ik Ruud bekogeld met waterballonnen![]()
eten en vitamines (mars.snikkers)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja is een kei in 3 dingen:, roken, slapen, sfeer bederven
Dat is reconstructieve chirurgie... Imho iets anders dan plastische chirurgie...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:19 schreef Tomahawk39 het volgende:
waar blijven de brandwonden correctie enz das ook plastische chirurgie
Nee toch?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
Echt klote dat Linda weg is. Na al die weken was zij mijn favoriet omdat zij goudeerlijk was.
Ik zou niet weten wie ik nu moet supporteren. Allemaal kneusjes met als hoogtepunt Tanja.
![]()
Wordt dit de eerste BB die ik niet afkijk??![]()
Dramaqueenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
Echt klote dat Linda weg is. Na al die weken was zij mijn favoriet omdat zij goudeerlijk was.
Ik zou niet weten wie ik nu moet supporteren. Allemaal kneusjes met als hoogtepunt Tanja.
![]()
Joost is verschrikkelijk goed als je hem zo ziet dan kan je niet voorstellen dat hij een paar dagen gelden in een badmanpak liepquote:
NAH!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost is verschrikkelijk goed als je hem zo ziet dan kan je niet voorstellen dat hij een paar dagen gelden in een badmanpak liep
Gefeliciteerd met je eerste topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Linda zwaaide nog naar mensen bij het hek en ik dacht, als Kribbet daar staat, staat ie te knarsetanden![]()
Mooi dat ik voor het eerst een topic heb geopend
Ben je er nu al wel eens een keer wel geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste topicIk ben altijd te laat en weet geen leuke teksten
![]()
Ik denk dat ik daar had lopen schelden, had het echt niet verwacht![]()
![]()
Ik hoop de volgende keer foto's te kunnen maken van de exit van Rob![]()
Of Chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
![]()
Wel oppassen dat hij je niet met een kunstbeen te lijf gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste topicIk ben altijd te laat en weet geen leuke teksten
![]()
Ik denk dat ik daar had lopen schelden, had het echt niet verwacht![]()
![]()
Dan had je meer moeten bellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ja tijdens de uitzending vanavond was ik echt een beetje verdrietig en nu mis ik haar oprechte lach enorm
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het discusiëren nu wel genoeg geweest hoor.....
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Joost was al mijn favoriet maar zeker voor een 21 jarige doet hij het echt heel erg goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost is verschrikkelijk goed als je hem zo ziet dan kan je niet voorstellen dat hij een paar dagen gelden in een badmanpak liep
Ik ook maar ze hebben verder niks anders te doen dus dit gaat voorlovig nog wel door..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Na die eerste keer niet meer ik wilde eigenlijk de exit van Rob vastleggen en hier plaatsen maar ik trok het gister nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:23 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ben je er nu al wel eens een keer wel geweest?
Ik mag haar ook wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Hoe langer ik nu BB kijk, hoe liever ik Nathalie begin te vinden....
Okay, ze is niet de meest slimme die er inzit, ze praat kinderlijk en wil zich wel eens mee laten slepen in het roddelen met Dido. Maar haar bedoeling is in ieder geval vrijwel altijd goed!!
Rob, Chantal en Tanja op de bank = win, win, win situatiequote:
nath vind ik een schijnheilige trut die alleen maar met andere mee lultquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ze is niet de meest slimme die er inzit, ze praat kinderlijk en wil zich wel eens mee laten slepen in het roddelen met Dido. Maar haar bedoeling is in ieder geval vrijwel altijd goed!!
Dan zijn we het een keer niet eens met elkaar....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
nath vind ik een schijnheilige trut die alleen maar met andere mee lult
En graag lult over andere.
Ik loop op krukken, die kunnen erg hard op zijn wel goede knietje aankomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Wel oppassen dat hij je niet met een kunstbeen te lijf gaat![]()
geeft niet is alleen maar leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn we het een keer niet eens met elkaar....![]()
Blijkbaar nog nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
Stoppen ze nu een keer?
p'cies....quote:
Maar ze beheerst 1 woord als de beste "Ja" nog nooit zoveel keer ja uit iemand mond gehoord dan van Naatje (dat verkleinwoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
nath vind ik een schijnheilige trut die alleen maar met andere mee lult
En graag lult over andere.
Ja ik moet zeggen dat ik dat ook heb, als ze dat stemmetje maar niet zou hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
rob zegt alleen maar ik ik ik ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ze beheerst 1 woord als de beste "Ja" nog nooit zoveel keer ja uit iemand mond gehoord dan van Naatje (dat verkleinwoord)
Zal niet eerder dag maandag zijn, alle andere bewoners moeten voor 2 dagen het huis uit naar een hotel en die kamers zijn door de weeks goedkoper dan in het weekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:40 schreef wickie het volgende:
Kan iemand niet even weeenopwekkende middelen in haar eten gooien zodat ze tussen nu en maandag nacht bevalt, dan heeft die trien nog enig nut gehad voor mijn kijkplezier.
(ik hoef het hoogtepunt van de bevalling niet te zien maar ben wel benieuwd naar de weg daarheen als kinderloze vrouw met kinderwens)
Dat is toch een grapje hè Kribbet.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal niet eerder dag maandag zijn, alle andere bewoners moeten voor 2 dagen het huis uit naar een hotel en die kamers zijn door de weeks goedkoper dan in het weekend![]()
Hij heeft ook al een voltreffer gecapt.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal niet eerder dag maandag zijn, alle andere bewoners moeten voor 2 dagen het huis uit naar een hotel en die kamers zijn door de weeks goedkoper dan in het weekend![]()
En weer spuug ik mijn koffie over mijn laptopquote:
gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een voltreffer gecapt.![]()
Hij háált het toch niet bij deze.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
gezienmaar deze is ook wel weer mooi
![]()
Ja hij tracht Dido te overRoelen, maar Dido laat zich niet in een hoek drukkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
roel had het op een bepaald moment erg moeilijk.
Je moet heb onder druk zetten dan heb je hem in je zak zitten.
Nee hoor, je hebt hotels dat een soort van conferenciehotels zijn ( hele mooie hotels trouwens) waar de kamers in het weekend vrij goedkoop zijn (goedkoper dan in de week). Dat doen ze om in het weekend ook geld te kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het afschermen met schotten van de huiskamer was niet genoeg in de ogen van Tanja want dan konden de andere haar nog horen, de badkamer zou al die tijd voor Tanja zijn, het toilet zou ook verboden gebied zijn want dat wil Tanja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch een grapje hè Kribbet.....
Ze worden al volledig buitengesloten, moeten ze nu ook nog verder weg vertrekken?
klopt, en Roel boeiuhquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
rob zegt alleen maar ik ik ik ik![]()
welkomquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef Scan het volgende:
ik meld hier niet veel... ben meer een lezer... sorry..
maar ik vind Roel erg sterk op de momenten als hij zijn eigen mening verdedigd..
Roel
Hummie is nu al bezig met het knippen in de discussies met Menno....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Wel leuk dit avondje. Ik vraag me af hoe bb dit in beeld gaat brengen. Je kunt als kijker al snel het idee krijgen (als ze het niet duidelijk laten zien) dan de bewoners helemaal hun eigen mening lopen te verdedigen.
Die moeten er ook zijn hoor.....lezers.....ik lees ook veel (te veel af en toe)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef Scan het volgende:
ik meld hier niet veel... ben meer een lezer... sorry..
maar ik vind Roel erg sterk op de momenten als hij zijn eigen mening verdedigd..
Roel
En tijdens de bevalling een complete cameraploeg naar binnen gooien inclusief een aantal co-assistentes (want die mag ze ook al niet) en misschien een fanfare met majorettesquote:
van Inrit hebben ze weer nix iigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Wel leuk dit avondje. Ik vraag me af hoe bb dit in beeld gaat brengen. Je kunt als kijker al snel het idee krijgen (als ze het niet duidelijk laten zien) dan de bewoners helemaal hun eigen mening lopen te verdedigen.
...en veel bloedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En tijdens de bevalling een complete cameraploeg naar binnen gooien inclusief een aantal co-assistentes (want die mag ze ook al niet) en misschien een fanfare met majorettes![]()
En de gehele bevalling live op alle tv zenders brengen, en haar na afloop een band met de hoogtepunten laten zien waar alle bewoners bij zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En tijdens de bevalling een complete cameraploeg naar binnen gooien inclusief een aantal co-assistentes (want die mag ze ook al niet) en misschien een fanfare met majorettes![]()
Ik begrijp nog steeds niet waarom Hummie zo gebeten is op Menno. Alleen maar omdat hij zei dat het geen zin heeft om te bellen of sms'en? Dat zendt ze dan toch gewoon niet uit. Dan hebben alleen de streamers het gehoord en ik heb niet de indruk dat die het overgrote deel van de bellers/sms'ers uitmaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hummie is nu al bezig met het knippen in de discussies met Menno....![]()
![]()
Daarom kijk ik nooit naar de dagelijkse BB uitzending op de tv.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Jij bent gewoon een beetje gek, Kribbetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
...en misschien een fanfare met majorettes![]()
Na gisterenavond heeft menno wel gelijk gekregen het heeft geen zin om te bellen en sms'enquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom Hummie zo gebeten is op Menno. Alleen maar omdat hij zei dat het geen zin heeft om te bellen of sms'en? Dat zendt ze dan toch gewoon niet uit. Dan hebben alleen de streamers het gehoord en ik heb niet de indruk dat die het overgrote deel van de bellers/sms'ers uitmaken.
Nou precies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na gisteravond heeft menno wel gelijk gekregen het heeft geen zin om te bellen en sms'en
Ik kijk wel altijd naar BVD, Talpa of niet, het blijft een interressant programma, imhoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nooit naar de dagelijkse BB uitzending op de tv.
De tv beelden zijn nooit de waarheid en wordt altijd een vekeerde slinger aangeven.
Als ik naar de tv kijk dan denk ik altijd dit is zo niet gezegd of gebeurt.
Alleen de donderdagavond kijk ik nog, en verder weiger ik nog naar andere talpa prgramma's te kijken.
bij een 5 tot 5 debat eerder deed ze het erg goed vond ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vond ik vrij zwak trouwens. Ze deed het wel goed toen ze haar eigen mening mocht verdedigen, maar die ene keer dat ze een standpunt moest innemen waar ze het zelf eigenlijk niet mee eens was, was ze na een minuut ook al uitgeluld. Dat is ook het moeilijkste natuurlijk.
Behoorlijk triest ja. Jouw Dido ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
Lekker frisse denkbeelden worden er nu gedebiteerd, mbt de doodstraf.
is ook in de groep gegooid door inritquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
Ho ho ho!! Gert zijn Dido??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behoorlijk triest ja. Jouw Dido ook
Ja ik was al bang dat de tuin weer opgezet zou worden, denk dat de regie nu wel met de hand boven de rode knop zit hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
Ligt eraan wie er zitten, BVD zijn een beetje over hun hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:00 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kijk wel altijd naar BVD, Talpa of niet, het blijft een interressant programma, imho
Ook geen fris standpunt m.i., maar ze ging daarmee in tegen de nog onfrissere Chantal. Die vindt dat je "hetzelfde terug moet doen". (als voorbeeld noemde ze dat je Marc Dutroux langzaam moet laten verhongeren)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil niet hetzelfde terug doen. Ze wil die erge criminelen gewoon dood maken![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze zitten te duttenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik was al bang dat de tuin weer opgezet zou worden, denk dat de regie nu wel met de hand boven de rode knop zit hoor![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Splash het volgende:
roel :gewoon zn zaakie dr af en das het enige wat ie de komende 3 weken te eten krijgt"
Ik heb nog steeds het idee dat Rob wel degelijk onderaan stond, maar dat Linda eruit is gegaan om de geruchten op internet de kop in te drukken... (de geruchten dat Rob zou vertrekken)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na gisterenavond heeft menno wel gelijk gekregen het heeft geen zin om te bellen en sms'en
Zou dat weer zo'n slimmigheidje zijn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:02 schreef Splash het volgende:
[..]
is ook in de groep gegooid door inrit
maar zelf blijft ze erbuiten
vreemd gedrag
Ja, dat is wel waar (beide puntenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er zitten, BVD zijn een beetje over hun hoogtepunt heen.
Ik vond je vorige sig leuker![]()
Da's wel krek!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook geen fris standpunt m.i., maar ze ging daarmee in tegen de nog onfrissere Chantal. Die vindt dat je "hetzelfde terug moet doen". (als voorbeeld noemde ze dat je Marc Dutroux langzaam moet laten verhongeren)
Ik krijg sterk het idee dat ze de boel zit op te ruien af en toequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat weer zo'n slimmigheidje zijn?
Mensen verlokken tot stevige uitspraken om hun populariteit te ondermijnen?
Ze zijn nu écht aan het discussieren, dwz ze nemen hun eigen standpunt in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Zijn ze eindelijk klaar???
BVD niet om aan te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:00 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kijk wel altijd naar BVD, Talpa of niet, het blijft een interressant programma, imho
Dat is nog vele malen erger ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook geen fris standpunt m.i., maar ze ging daarmee in tegen de nog onfrissere Chantal. Die vindt dat je "hetzelfde terug moet doen". (als voorbeeld noemde ze dat je Marc Dutroux langzaam moet laten verhongeren)
"Van je áf!"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef k_i_m het volgende:
Zeg Thea, waar gaat het eigenlijk over?.
Maar waar de tegenstanders van doodstraf vaak mee aankomen is dat het "ïnhumaan" is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Het argument "Wat denk je dat de familie van het slachtoffer liever heeft" komt nu naar voren
Dat is altijd het argument van mensen die voor de doodstraf zijn... Ze proberen het persoonlijk te maken.
Mijn probleem met de doodstraf is dat ik hem té humaan vind.... Dan zijn ze er meteen vanaf, imho lijden ze meer door levenslange eenzame opsluiting. Al vind ik het wel eens lastig. In sommige gevallen zou mijn eerste reactie ook zijn 'opknopen en langzaam laten sterven'....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waar de tegenstanders van doodstraf vaak mee aankomen is dat het "ïnhumaan" is.
De vraag is of het dan zoveel humaner is om iemand de rest van zijn leven op te sluiten.
Dit is toch een debat? Je moet toch anderen zien te overtuigen, ook al is het jouw denkwijze niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn probleem met de doodstraf is dat ik hem té humaan vind.... Dan zijn ze er meteen vanaf, imho lijden ze meer door levenslange eenzame opsluiting. Al vind ik het wel eens lastig. In sommige gevallen zou mijn eerste reactie ook zijn 'opknopen en langzaam laten sterven'....
Vind het voornamelijk een verspilling van het geld om een persoon als Dutroux de rest van z'n leven kost en inwoning te moeten geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waar de tegenstanders van doodstraf vaak mee aankomen is dat het "ïnhumaan" is.
De vraag is of het dan zoveel humaner is om iemand de rest van zijn leven op te sluiten.
ps ik speel nu even advocaat van de![]()
Buiten het opgesloten zijn denk ik dat gevangenen in NL het niet eens zo slecht hebben. Zeker niet als je het vergelijkt met mensen in verpleeghuizen e.d.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Levenslang in een Nederlandse gevangenis is "niet zo erg", vindt Dido.![]()
Ja en drank enzo ?? snap er geen drol vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Kinga het volgende:
Ze zitten toch op rantsoen? Wat zitten ze dan lollies te vreten?
En hebben jullie al begrepen wat wij hier hebben uitgebeeld lieve kinderen?quote:
Inderdaad. Volgens mij kun je beter in een NL gevangenis zitten dan dakloos zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Buiten het opgesloten zijn denk ik dat gevangenen in NL het niet eens zo slecht hebben. Zeker niet als je het vergelijkt met mensen in verpleeghuizen e.d.
Ik weet dat dit een populistisch argument is, maar zo denk ik er echt over...
volgens mij gaat het pas zaterdag in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en drank enzo ?? snap er geen drol van![]()
Ja... ik hoor kreten waarvan mijn veters uit de schoenen springen van ellende...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Levenslang in een Nederlandse gevangenis is "niet zo erg", vindt Dido.![]()
De mand die ze morgen krijgen bevat het rantsoen... Ze mogen echter nog wel opmaken wat ze nog in huis hebben. En op=op in dat geval...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Kinga het volgende:
Ze zitten toch op rantsoen? Wat zitten ze dan lollies te vreten?
Hij heeft er niet over nagedachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch jammer dat Menno niks durft te zeggen.
Stop alle nederlandse gevangenen maar eens een maand in een thaise/marrokaanse cel, en na een maand mogen ze kiezen waar ze liever zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Buiten het opgesloten zijn denk ik dat gevangenen in NL het niet eens zo slecht hebben. Zeker niet als je het vergelijkt met mensen in verpleeghuizen e.d.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan stijgt Lieske dusquote:
Aha. Dat had ik even gemist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zei (geloof ik) Ingrid
Dutroux had twaalfhonderduizend kinderen uitgemergeld
Verdomd, nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en drank enzo ?? snap er geen drol van![]()
Vind het nogal meevallen, heb slechtere dagen gezien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
En ook voor vanavond hebben voor de regie ze weer iemand uit de kantine getrokken.
Ook al zoiets ja....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stop alle nederlandse gevangenen maar eens een maand in een thaise/marrokaanse cel, en na een maand mogen ze kiezen waar ze liever zitten.
Lieske stijgtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stijgt Lieske dusLieske heeft een, naar mijn idee, zeer goede mening over doodstraf en dergelijke.
Of is dat teveel gevraagd?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:14 schreef mrDarksand het volgende:
Ff een leuk geintje, Dido vind dat Dutroux gedood moet worden, ehm, maar zei geloofd toch in leven na de dood, is het dan niet verstandig om hem dan toch maar die laatste jaren gewoon vast te zetten
Ik denk dat je onderschat wat het met je doet als je opgesloten zit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
.quote:
Ik denk als je Dido deze stelling voor haar voeten gooit dat ze je heel dom aankijkt en dan iets gaat zeggen van "Ow, nu gaan we op die toer"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:14 schreef mrDarksand het volgende:
Ff een leuk geintje, Dido vind dat Dutroux gedood moet worden, ehm, maar zei geloofd toch in leven na de dood, is het dan niet verstandig om hem dan toch maar die laatste jaren gewoon vast te zetten
Ook al zou het de nabestaanden wél helpen, dan nog kun je je nog niet tot zoiets verlagen als het beeindigen van iemands leven. Dan blijf je niets beter dan de persoon waar het om gaat.... om nog maar te zwijgen over het risico op vergissing.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
Los daarvan denk ik dat het uiteindelijk de nabestaanden niet helpt, als je een dader ter dood brengt.
Minpuntje voor Ingrid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Ingrid is een Pim Fortuyn fan.
Het helpt ook niet om iemand ter dood te veroordelen, ik ben dan ook tégen de doodstraf....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat wat het met je doet als je opgesloten zit.
Beschaving kun je m.i. goed aflezen aan de manier waarop een maatschappij met dieren en gevangenen omgaat.
Los daarvan denk ik dat het uiteindelijk de nabestaanden niet helpt, als je een dader ter dood brengt. Het geeft een korte bevrediging, maar uiteindelijk bespoedigt dat het rouwproces niet.
Wél vind ik het stuitend als daders al weer op straat lopen terwijl de nabestaanden nog dagelijks lijden. Bij bepaalde misdaden hoort m.i, simpelweg levenslang. In ieder geval moeten de daders oud en krakkemikkig te zijn voordat ze de wereld weer in kunnen kijken zonder een hek ervoor.
dat was inderdaad jammer ja, dat ze er zo lang over doet om haar punt te maken en daarmee iemand anders (chantal) de kans geeft om het over te nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
.
Lieske stijgt ja, nu nog dit vasthouden, en in het vervolg korter en bondiger praten.
Oh ja, ik ben een kritische Lieske fan, van mij mag ze heel ver komen.
Mijn droom.... Lieske geeft Chantal de beslissende nominatie, en vervolgens vliegt Chantal eruit![]()
Voor alle voor- en tegenstanders van de doodstraf en eigen rechter spelen: de film 'In the bedroom'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al zou het de nabestaanden wél helpen, dan nog kun je je nog niet tot zoiets verlagen als het beeindigen van iemands leven. Dan blijf je niets beter dan de persoon waar het om gaat.... om nog maar te zwijgen over het risico op vergissing.
Ben ik het gedeeltelijk mee eens, het moet alleen niet zoveel kosten om die gasten op te bergen!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat wat het met je doet als je opgesloten zit.
Beschaving kun je m.i. goed aflezen aan de manier waarop een maatschappij met dieren en gevangenen omgaat.
Los daarvan denk ik dat het uiteindelijk de nabestaanden niet helpt, als je een dader ter dood brengt. Het geeft een korte bevrediging, maar uiteindelijk bespoedigt dat het rouwproces niet.
Wél vind ik het stuitend als daders al weer op straat lopen terwijl de nabestaanden nog dagelijks lijden. Bij bepaalde misdaden hoort m.i, simpelweg levenslang. In ieder geval moeten de daders oud en krakkemikkig te zijn voordat ze de wereld weer in kunnen kijken zonder een hek ervoor.
Gevangenisstraf is ook in principe puur om de maatschappij te beschermen. Het verblijf in de gevangenis hoeft niet ook nog eens als straf heel erg zwaar te worden gemaakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Tuurlijk, het opgesloten zijn is gewoon niet leuk... Maar als je jezelf daar een beetje bij neer kunt leggen heb je het hier in NL niet superslecht in de cel.
Lieske is niet dom, alleen nog erg onvolwassen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
.
Lieske stijgt ja, nu nog dit vasthouden, en in het vervolg korter en bondiger praten.
Oh ja, ik ben een kritische Lieske fan, van mij mag ze heel ver komen.
Mijn droom.... Lieske geeft Chantal de beslissende nominatie, en vervolgens vliegt Chantal eruit![]()
Tot je eigen dochter verkracht wordt, 2 jaar in een kelder opgesloten zit en dan met een lijdensweg aan haar einde komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook al zou het de nabestaanden wél helpen, dan nog kun je je nog niet tot zoiets verlagen als het beeindigen van iemands leven. Dan blijf je niets beter dan de persoon waar het om gaat.... om nog maar te zwijgen over het risico op vergissing.
Meestal wel ja...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gevangenisstraf is ook in principe puur om de maatschappij te beschermen. Het verblijf in de gevangenis hoeft niet ook nog eens als straf heel erg zwaar te worden gemaakt.
Het ontnemen van vrijheid is de maximale straf hier... en die is denk ik erg genoeg.
Mijn droom: Lieske tegen Chantal op de bank... en Chantal vliegt eruit met 5% ofzoquote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20
Mooi!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je droom komt nog wel uit ook denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn droom: Lieske tegen Chantal op de bank... en Chantal vliegt eruit met 5% ofzo
Scan troost je, de meeste mensen worden mildeer naarmate ze ouder wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... ik hoor kreten waarvan mijn veters uit de schoenen springen van ellende...
jij hebt mooiere dromen dan ik kan verzinnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn droom: Lieske tegen Chantal op de bank... en Chantal vliegt eruit met 5% ofzo
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:28 schreef Scan het volgende:
Roel vind Joost ineens wel tof....
Aardige gast hoor maar daar trek je ook geen kijkers mee.quote:
En de mensen die nooit milder worden..... worden over het algemeen niet echt oud...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan troost je, de meeste mensen worden mildeer naarmate ze ouder worden
uitzonderingen daar gelaten
![]()
Daar komen voorstanders dus altijd mee aan ja. Ze gan het persoonlijk maken. Als mijn dochter wordt verkracht en/of erger, dan maak ik die persoon dood ja... klopt (zei Roel net ook al). Je moet een discussie over doodstraf ook niet persoonlijk maken, want dan kun je niet rationeel denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tot je eigen dochter verkracht wordt, 2 jaar in een kelder opgesloten zit en dan met een lijdensweg aan haar einde komt.
Kijken of je dan nog zegt, dat de dader het waard is om in een cel te zitten.
dan moeten ze wel de procenten aan de bewoners vertellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Patty Brard type?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Aardige gast hoor maar daar trek je ook geen kijkers mee.
Ik dacht zelf eerder aan een figuur als Samir A.?![]()
![]()
Die steekt binnen een dag Rob z'n been in z'n hol om hem een klysma te geven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Patty Brard type?
Ik walg van Patty, maar dat zou wel wat leven brengen in het huis
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan troost je, de meeste mensen worden mildeer naarmate ze ouder worden
uitzonderingen daar gelaten
![]()
Patty is zó leuk... geen enkel filter tussen wat ze denkt en wat ze zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Patty Brard type?
Ik ben erg blij dat je dat eerste zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Als mijn dochter wordt verkracht en/of erger, dan maak ik die persoon dood ja... klopt (zei Roel net ook al). Je moet een discussie over doodstraf ook niet persoonlijk maken, want dan kun je niet rationeel denken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die steekt binnen een dag Rob z'n been in z'n hol om hem een klysma te geven...![]()
Dat bedoel ik, levert wel leuke irri tv op. Als ze Rob aanpakt oke, maar ze pakt ook de populaire bewoners aan. Heeft ook weer zijn voordelen, kan iedereen zich weer daaraan ergerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die steekt binnen een dag Rob z'n been in z'n hol om hem een klysma te geven...![]()
Gelukkig zijn het dan ook niet de nabestaanden die rechtspreken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar komen voorstanders dus altijd mee aan ja. Ze gan het persoonlijk maken. Als mijn dochter wordt verkracht en/of erger, dan maak ik die persoon dood ja... klopt (zei Roel net ook al). Je moet een discussie over doodstraf ook niet persoonlijk maken, want dan kun je niet rationeel denken.
dan zie ik Chantal nog lieverquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Patty Brard type?
Maar er zitten altijd persoonlijke verhalen van slachtoffers aan vast. Dus in het geval dat het om jou eigen dochter gaat, maak je hem dood. Maar als het om iemand anders z'n kind gaat is het inhumaan. Ja sorry hoor, maar dat soort redenaties begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar komen voorstanders dus altijd mee aan ja. Ze gan het persoonlijk maken. Als mijn dochter wordt verkracht en/of erger, dan maak ik die persoon dood ja... klopt (zei Roel net ook al). Je moet een discussie over doodstraf ook niet persoonlijk maken, want dan kun je niet rationeel denken.
Ruimt wel lekker op in dit te drukke landquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het dan ook niet de nabestaanden die rechtspreken.
Dat zouden me een mooie lynchpartijen worden.
En de nabestaanden van de dader, die gruwelijk ter dood is gebracht, zouden vervolgens weer verhaal komen halen etc etc
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar er zitten altijd persoonlijke verhalen van slachtoffers aan vast. Dus in het geval dat het om jou eigen dochter gaat, maak je hem dood. Maar als het om iemand anders z'n kind gaat is het inhumaan. Ja sorry hoor, maar dat soort redenaties begrijp ik niet.
Dat klinkt toch als een soort wraak... en wraak de hoofdmoot maken bij een strafbepaling lijkt me nooit goed. De maatschappij moet beschermd worden voor die persoon voor de rest van zijn leven... en dat hoeft naar mijn mening niet eens onder erbarmelijke omstandigheden. Ook zeer zeker niet met luxe, maar ook niet zoals jij het schetst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat je dat eerste zegt![]()
En persoonlijk moet je het niet maken, maar er zijn mensen die bepaalde situaties overkomen en wel in de situatie zitten om na te denken hoe hun dader bestraft "moet" worden, wat ze willen.
Ik denk over beide situaties, persoonlijk en onpersoonlijk.
Maar iemand die 100 kinderen verkracht en vermoord heeft, is vrijheid nemen (wat je in een andere post zei) imo niet genoeg.
Die moet in Arabië opgesloten worden of in Amerika ergens met 40 graden werken, geketend aan elkaar elke dag op een graanveld.
Nederland is een lolletje.![]()
Dit is een discussie die de huidige beschaving tot in lengte van dagen zal bezighouden. Afgezien van de discussies over BB danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar er zitten altijd persoonlijke verhalen van slachtoffers aan vast. Dus in het geval dat het om jou eigen dochter gaat, maak je hem dood. Maar als het om iemand anders z'n kind gaat is het inhumaan. Ja sorry hoor, maar dat soort redenaties begrijp ik niet.
Exact.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Gelukkig zijn het dan ook niet de nabestaanden die rechtspreken.
Dat zouden me een mooie lynchpartijen worden.
En de nabestaanden van de dader, die gruwelijk ter dood is gebracht, zouden vervolgens weer verhaal komen halen etc etc
misschien kan ze een filterje van tanja lenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Patty is zó leuk... geen enkel filter tussen wat ze denkt en wat ze zegt![]()
Maar betrek je dat soort dingen niet altijd op jezelf...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt met m'n kop niet bij, iemand die zulke gruwelijke daden verricht, geen rottige omstandigheden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
De maatschappij moet beschermd worden voor die persoon voor de rest van zijn leven... en dat hoeft naar mijn mening niet eens onder erbarmelijke omstandigheden.
In de tuin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:39 schreef Kinga het volgende:
Ja vraagje, als Tanja gaat bevallen, dan wordt een stuk van dat huis afgeschermt, heb ik begrepen... Waar moet de rest slapen dan?
Geen flauw idee zou gewoon in het huis blijven zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:39 schreef Kinga het volgende:
Ja vraagje, als Tanja gaat bevallen, dan wordt een stuk van dat huis afgeschermt, heb ik begrepen... Waar moet de rest slapen dan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
misschien kan ze een filtertje van tanja lenen![]()
Dat is de maatschappij waar de meerderheid van de mensen voor heeft gekozen, of waar de meerderheid van de mensen vind dat ze dat moeten denken, beschaving heet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt met m'n kop niet bij, iemand die zulke gruwelijke daden verricht, geen rottige omstandigheden.
Lang leve de wereld van nu, je verkracht, vermoord en doet wat je wilt en je wordt in een cel gezet, meer niet, dat is je straf.![]()
Tja, het gebeurde zomaar ineensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Godverdomme, wat heeft die kut-tyfus-pleuris KUT Joost aangericht?![]()
Ziten jullie hier over politiek te leuteren.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ziten jullie hier over politiek te leuteren.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Zitten jullie hier over politiek te leuteren.![]()
is best leuk om te horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Precies. Het eindigt nooit. Voor en tegenstanders zullen er altijd blijven. Godzijdank bestaat hier de doodstraf niet meer, anders was die man die laatst is vrijgelaten omdat hij dat meisje dus NIET vermoord had, ook dood geweest. Als je het hebt over redenen om de doodstraf niet in te voeren....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is een discussie die de huidige beschaving tot in lengte van dagen zal bezighouden. Afgezien van de discussies over BB dan![]()
beter als roddelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Kijk en dat laatste vind ik nu het allerbeste tegenargument...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het eindigt nooit. Voor en tegenstanders zullen er altijd blijven. Godzijdank bestaat hier de doodstraf niet meer, anders was die man die laatst is vrijgelaten omdat hij dat meisje dus NIET vermoord had, ook dood geweest. Als je het hebt over redenen om de doodstraf niet in te voeren....
Daar heb je dus meteen de reden te pakken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Zodra het dichterbij komt vervaagt gewoon de grens tussen gezond verstand en je rechtvaardigheidsgevoel...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het eindigt nooit. Voor en tegenstanders zullen er altijd blijven. Godzijdank bestaat hier de doodstraf niet meer, anders was die man die laatst is vrijgelaten omdat hij dat meisje dus NIET vermoord had, ook dood geweest. Als je het hebt over redenen om de doodstraf niet in te voeren....
Erg he? Ik ben nieuw hier (qua posten) maar ook de mensen hier zijn bevangen door het Joost virus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef APK het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:45 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens APK....
weltrusten* flugeltje gaat nml slapen
Ken de weg idd waar het gebeurd is. (Kom uit Breda en heb lang in Tilburg gewerkt). Moet eerlijk zeggen dat toen ik 't hoorde dat mijn eerste reactie ook was "eigen schuld, dikke bult"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar betrek je dat soort dingen niet altijd op jezelf...
voorbeeld: Vorige week zijn hier in Tilburg 2 jongeren omgekomen bij een auto-ongeluk. Bleek drank/drugs bij in het spel te zijn en een snelheid van 180 km/u waar 50 is toegestaan... (en geloof me 50 is op die plek al hard zat) Er onstond een fikse discussie tussen 'eigen schuld, dikke bult' mensen en de mensen die de jongeren hadden gekend. Zodra het dichterbij komt vervaagt gewoon de grens tussen gezond verstand en je rechtvaardigheidsgevoel...
Een lastige discussie waar je nooit uit zult komen vrees ik....
We hebben 'm toch al opgesloten, is dat niet genoeg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:47 schreef APK het volgende:
En hij zit weer zelfgenoegzaam op fucking 270 bpm in een stoel te lullen.
STERF JOOST!![]()
![]()
Eerder dan Balkje, denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stel Joost wordt president, krijgt hij dan ook heel nederland aan het leuteren over de politiek???![]()
Als hij MP wordt laat ik een baard groeien, bekeer ik mij tot de Islam en koop ik een groot mes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Erg he? Ik ben nieuw hier (qua posten) maar ook de mensen hier zijn bevangen door het Joost virus.
Stel Joost wordt president, krijgt hij dan ook heel nederland aan het leuteren over de politiek???![]()
kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar betrek je dat soort dingen niet altijd op jezelf...
voorbeeld: Vorige week zijn hier in Tilburg 2 jongeren omgekomen bij een auto-ongeluk. Bleek drank/drugs bij in het spel te zijn en een snelheid van 180 km/u waar 50 is toegestaan... (en geloof me 50 is op die plek al hard zat) Er onstond een fikse discussie tussen 'eigen schuld, dikke bult' mensen en de mensen die de jongeren hadden gekend. Zodra het dichterbij komt vervaagt gewoon de grens tussen gezond verstand en je rechtvaardigheidsgevoel...
Een lastige discussie waar je nooit uit zult komen vrees ik....
Wat erg, Snaptnix.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ken de weg idd waar het gebeurd is. (Kom uit Breda en heb lang in Tilburg gewerkt). Moet eerlijk zeggen dat toen ik 't hoorde dat mijn eerste reactie ook was "eigen schuld, dikke bult"
Maar dat zei ik enkele jaren gelden ook. Toen een heel erg goede vriend van mij zichzelf, samen met een andere vriend doodreed. Zonder drank en drugs dan, maar wel onverantwoord hard op een smal, hobbelig weggetje. Het maakt(e) het verdriet er niet minder om, maar heb ondanks de goede band die ik met hem had. Altijd mezelf afgevraagd hoe hij zo ontiegelijk lomp heeft kunnen zijn. Nu waren alleen die 2 het, de klap was voor ons allemaal al behoorlijk groot. Maar voor hetzelfde geld sleept ie wel onschuldige omstanders mee door zijn dom gedrag. Gevoel was voor mij als direct betrokkene dus best dubbel, was kapot van het verlies, maar ook kwaad op zijn onverantwoordelijke gedrag.
Dat zal zo onderhand toch wel zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken iemand uit en daarna elke week weer?
Tja, we zijn nu alweer 4 jaar verder. Maar echt wennen dat ie er nooit meer bij zal zijn lukt me niet, vooral bij belangrijke gebeurtenissen hou je een vreemd gevoel, toch een soort gemis. We zijn echt samen opgegroeid, vanaf dat we 3 waren speelden we bij elkaar en ook toen we ouder werden bleven we dus de beste maatjes.quote:
En je vrouw moet een burka dragen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij MP wordt laat ik een baard groeien, bekeer ik mij tot de Islam en koop ik een groot mes.
Verwacht ik wel ja. Vanaf 27 oktober zullen ze wel meteen na de live moeten nomineren en dan de week erop er al iemand uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken iemand uit en daarna elke week weer?
Alle drie ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
En je vrouw moet een burka dragen?![]()
Nee, zijn gewoon wat aant sportenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef Giggio het volgende:
Oh My God! heeft PsychoRob zijn praktijk weer geopend?
Hij is homo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
En je vrouw moet een burka dragen?![]()
Denk eens in... dat die baby er nog niet is... je wil die arme Tanja toch niet weer de stress van de bank gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zal zo onderhand toch wel zeker.
Helaas, had gehoopt, dat er vanaf nu al iedere week 1 uit zou gaan
Dat hoop ik wel, brengt meer spanning in het huis. Rond die tijd zooitje alco erin gieten, hoppa!!! Leuke tvquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verwacht ik wel ja. Vanaf 27 oktober zullen ze wel meteen na de live moeten nomineren en dan de week erop er al iemand uit.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Chantal het nu over sex tussen 14 en/of 12 jarigen ???
Die moet dan de burka op d'r kont dragen ter bescherming, want dan ben je een geitenneuker, als je het dan toch doet, wel veilig he?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die moet dan de burka op d'r kont dragen ter bescherming, want dan ben je een geitenneuker, als je het dan toch doet, wel veilig he?![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk eens in... dat die baby er nog niet is... je wil die arme Tanja toch niet weer de stress van de bank geven![]()
![]()
You scare me on a daily basis!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de smaak te pakken, ik zet alvast het volgende topic klaar.
En dan spontaan weeën en dat ze met haar moeder het huis uit rentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Graag nu nominaties en Tanja weer op de bak![]()
Ze had het erover dat condooms zo duur zijn voor kinderen van 12 13 of 14 jaar.quote:
denk het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
"Jongens proberen altijd te neuken zonder condoom" zegt Lieske.
Volgens mij is ze écht nog maagd.
waarom niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zijn de bewoners getest op HIV eigenlijk
Dat ie dat zeker weet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Joost zegt trouwens nu dat hij 100% zeker is dan zijn vrouw nooit vreemd zou gaan. Ook dat is naar mijn idee onmogelijk.
Als ik zo de verhalen om me heen hoor is dat waar hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
"Jongens proberen altijd te neuken zonder condoom" zegt Lieske.
Volgens mij is ze écht nog maagd.
Dat is de vraag niet. De vraag was waarom wel?quote:
denk algemene test voor het geval datquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zijn de bewoners getest op HIV eigenlijk
Klopt het is weer kutquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
En opeens is fok weer helemaal van slag
Dat is waar. Ik denk om niet-kijker-waardige dingen te voorkomen, oidquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet. De vraag was waarom wel?
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan dit stelletje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |