Ken de weg idd waar het gebeurd is. (Kom uit Breda en heb lang in Tilburg gewerkt). Moet eerlijk zeggen dat toen ik 't hoorde dat mijn eerste reactie ook was "eigen schuld, dikke bult"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar betrek je dat soort dingen niet altijd op jezelf...
voorbeeld: Vorige week zijn hier in Tilburg 2 jongeren omgekomen bij een auto-ongeluk. Bleek drank/drugs bij in het spel te zijn en een snelheid van 180 km/u waar 50 is toegestaan... (en geloof me 50 is op die plek al hard zat) Er onstond een fikse discussie tussen 'eigen schuld, dikke bult' mensen en de mensen die de jongeren hadden gekend. Zodra het dichterbij komt vervaagt gewoon de grens tussen gezond verstand en je rechtvaardigheidsgevoel...
Een lastige discussie waar je nooit uit zult komen vrees ik....
We hebben 'm toch al opgesloten, is dat niet genoeg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:47 schreef APK het volgende:
En hij zit weer zelfgenoegzaam op fucking 270 bpm in een stoel te lullen.
STERF JOOST!![]()
![]()
Eerder dan Balkje, denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stel Joost wordt president, krijgt hij dan ook heel nederland aan het leuteren over de politiek???![]()
Als hij MP wordt laat ik een baard groeien, bekeer ik mij tot de Islam en koop ik een groot mes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Erg he? Ik ben nieuw hier (qua posten) maar ook de mensen hier zijn bevangen door het Joost virus.
Stel Joost wordt president, krijgt hij dan ook heel nederland aan het leuteren over de politiek???![]()
kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar betrek je dat soort dingen niet altijd op jezelf...
voorbeeld: Vorige week zijn hier in Tilburg 2 jongeren omgekomen bij een auto-ongeluk. Bleek drank/drugs bij in het spel te zijn en een snelheid van 180 km/u waar 50 is toegestaan... (en geloof me 50 is op die plek al hard zat) Er onstond een fikse discussie tussen 'eigen schuld, dikke bult' mensen en de mensen die de jongeren hadden gekend. Zodra het dichterbij komt vervaagt gewoon de grens tussen gezond verstand en je rechtvaardigheidsgevoel...
Een lastige discussie waar je nooit uit zult komen vrees ik....
Wat erg, Snaptnix.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ken de weg idd waar het gebeurd is. (Kom uit Breda en heb lang in Tilburg gewerkt). Moet eerlijk zeggen dat toen ik 't hoorde dat mijn eerste reactie ook was "eigen schuld, dikke bult"
Maar dat zei ik enkele jaren gelden ook. Toen een heel erg goede vriend van mij zichzelf, samen met een andere vriend doodreed. Zonder drank en drugs dan, maar wel onverantwoord hard op een smal, hobbelig weggetje. Het maakt(e) het verdriet er niet minder om, maar heb ondanks de goede band die ik met hem had. Altijd mezelf afgevraagd hoe hij zo ontiegelijk lomp heeft kunnen zijn. Nu waren alleen die 2 het, de klap was voor ons allemaal al behoorlijk groot. Maar voor hetzelfde geld sleept ie wel onschuldige omstanders mee door zijn dom gedrag. Gevoel was voor mij als direct betrokkene dus best dubbel, was kapot van het verlies, maar ook kwaad op zijn onverantwoordelijke gedrag.
Dat zal zo onderhand toch wel zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken iemand uit en daarna elke week weer?
Tja, we zijn nu alweer 4 jaar verder. Maar echt wennen dat ie er nooit meer bij zal zijn lukt me niet, vooral bij belangrijke gebeurtenissen hou je een vreemd gevoel, toch een soort gemis. We zijn echt samen opgegroeid, vanaf dat we 3 waren speelden we bij elkaar en ook toen we ouder werden bleven we dus de beste maatjes.quote:
En je vrouw moet een burka dragen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als hij MP wordt laat ik een baard groeien, bekeer ik mij tot de Islam en koop ik een groot mes.
Verwacht ik wel ja. Vanaf 27 oktober zullen ze wel meteen na de live moeten nomineren en dan de week erop er al iemand uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken iemand uit en daarna elke week weer?
Alle drie ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
En je vrouw moet een burka dragen?![]()
Nee, zijn gewoon wat aant sportenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef Giggio het volgende:
Oh My God! heeft PsychoRob zijn praktijk weer geopend?
Hij is homo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
En je vrouw moet een burka dragen?![]()
Denk eens in... dat die baby er nog niet is... je wil die arme Tanja toch niet weer de stress van de bank gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zal zo onderhand toch wel zeker.
Helaas, had gehoopt, dat er vanaf nu al iedere week 1 uit zou gaan
Dat hoop ik wel, brengt meer spanning in het huis. Rond die tijd zooitje alco erin gieten, hoppa!!! Leuke tvquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verwacht ik wel ja. Vanaf 27 oktober zullen ze wel meteen na de live moeten nomineren en dan de week erop er al iemand uit.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Chantal het nu over sex tussen 14 en/of 12 jarigen ???
Die moet dan de burka op d'r kont dragen ter bescherming, want dan ben je een geitenneuker, als je het dan toch doet, wel veilig he?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die moet dan de burka op d'r kont dragen ter bescherming, want dan ben je een geitenneuker, als je het dan toch doet, wel veilig he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |