Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hee KribbetWas je nog bij het huis gisteren?
Nâh dat accentueerd heel erg hoor die witte knoppen. Neem maar van mij aan dat het weinâg is.quote:
Ze zijn duidelijk met Tanja bezig, ze waren zelfs aan inzoomen terwijl ze sliep... Dat heb ik niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef area51 het volgende:
Nee hoor ze slaapt gewoon
Tanja is een kei in 3 dingen:, roken, slapen, sfeer bedervenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef area51 het volgende:
Nee hoor ze slaapt gewoon
Linda zwaaide nog naar mensen bij het hek en ik dacht, als Kribbet daar staat, staat ie te knarsetandenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
NeeNiet gelukt, misschien dat ik het de volgende keer wel red
![]()
Maar als ik daar gestaan had en dus niet Rob naar buiten had zien komen, had ik Ruud bekogeld met waterballonnen![]()
eten en vitamines (mars.snikkers)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja is een kei in 3 dingen:, roken, slapen, sfeer bederven
Dat is reconstructieve chirurgie... Imho iets anders dan plastische chirurgie...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:19 schreef Tomahawk39 het volgende:
waar blijven de brandwonden correctie enz das ook plastische chirurgie
Nee toch?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
Echt klote dat Linda weg is. Na al die weken was zij mijn favoriet omdat zij goudeerlijk was.
Ik zou niet weten wie ik nu moet supporteren. Allemaal kneusjes met als hoogtepunt Tanja.
![]()
Wordt dit de eerste BB die ik niet afkijk??![]()
Dramaqueenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
Echt klote dat Linda weg is. Na al die weken was zij mijn favoriet omdat zij goudeerlijk was.
Ik zou niet weten wie ik nu moet supporteren. Allemaal kneusjes met als hoogtepunt Tanja.
![]()
Joost is verschrikkelijk goed als je hem zo ziet dan kan je niet voorstellen dat hij een paar dagen gelden in een badmanpak liepquote:
NAH!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost is verschrikkelijk goed als je hem zo ziet dan kan je niet voorstellen dat hij een paar dagen gelden in een badmanpak liep
Gefeliciteerd met je eerste topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Linda zwaaide nog naar mensen bij het hek en ik dacht, als Kribbet daar staat, staat ie te knarsetanden![]()
Mooi dat ik voor het eerst een topic heb geopend
Ben je er nu al wel eens een keer wel geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste topicIk ben altijd te laat en weet geen leuke teksten
![]()
Ik denk dat ik daar had lopen schelden, had het echt niet verwacht![]()
![]()
Ik hoop de volgende keer foto's te kunnen maken van de exit van Rob![]()
Of Chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef Coos het volgende:
![]()
Wel oppassen dat hij je niet met een kunstbeen te lijf gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste topicIk ben altijd te laat en weet geen leuke teksten
![]()
Ik denk dat ik daar had lopen schelden, had het echt niet verwacht![]()
![]()
Dan had je meer moeten bellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ja tijdens de uitzending vanavond was ik echt een beetje verdrietig en nu mis ik haar oprechte lach enorm
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het discusiëren nu wel genoeg geweest hoor.....
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Joost was al mijn favoriet maar zeker voor een 21 jarige doet hij het echt heel erg goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost is verschrikkelijk goed als je hem zo ziet dan kan je niet voorstellen dat hij een paar dagen gelden in een badmanpak liep
Ik ook maar ze hebben verder niks anders te doen dus dit gaat voorlovig nog wel door..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Na die eerste keer niet meer ik wilde eigenlijk de exit van Rob vastleggen en hier plaatsen maar ik trok het gister nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:23 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ben je er nu al wel eens een keer wel geweest?
Ik mag haar ook wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Hoe langer ik nu BB kijk, hoe liever ik Nathalie begin te vinden....
Okay, ze is niet de meest slimme die er inzit, ze praat kinderlijk en wil zich wel eens mee laten slepen in het roddelen met Dido. Maar haar bedoeling is in ieder geval vrijwel altijd goed!!
Rob, Chantal en Tanja op de bank = win, win, win situatiequote:
nath vind ik een schijnheilige trut die alleen maar met andere mee lultquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Hoe langer ik nu BB kijk, hoe liever ik Nathalie begin te vinden....
Okay, ze is niet de meest slimme die er inzit, ze praat kinderlijk en wil zich wel eens mee laten slepen in het roddelen met Dido. Maar haar bedoeling is in ieder geval vrijwel altijd goed!!
Dan zijn we het een keer niet eens met elkaar....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
nath vind ik een schijnheilige trut die alleen maar met andere mee lult
En graag lult over andere.
Ik loop op krukken, die kunnen erg hard op zijn wel goede knietje aankomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Wel oppassen dat hij je niet met een kunstbeen te lijf gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |