Me2!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef Oblivion het volgende:![]()
Zo, dit is een klus object die ik graag in de gaten wil houden...![]()
Famous last wordsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me geen leukere wittebroodsweken voorstellen!
De echte man vriesdroogt zijn nat wasgoed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Anders zou je deze winter nog wat problemen met de was en afwasmachine krijgen
En tevens zal het laminaat zo krom trekken als een hoepel als het niet vochtvrij is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dat schuurtje eigenlijk geisoleerd en voorzien van iets om het voorst vrij te houden?
Anders zou je deze winter nog wat problemen met de was en afwasmachine krijgen
Ik heb ook zo'n vloer in m'n keuken (en douche), en ik ben er probleemloos overheengegaan met thinner en terpentine toen ik weer eens geknoeid had na het verven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, kan er iets van lijmverwijderaar op die vloer, of verziek ik hem dan echt? Ik zou denken dat het wel kan, maar toch maar even vragen.
is dat schuurtje wel goed geisoleerd ? anders bevriest straks de wasmachine en werkt de koelkast waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Het huisje staat in Gouda.
Helaas is een dakterras niet echt mogelijk. De schuur loopt schuin af naar beneden.
Qua kluswerk is er wel het een en ander te doen, maar dat is wel allemaal verfwerk. Gelukkig vind ik dat erg leuk om te doen, dus dat komt wel goed!
En we willen de kozijnen op de bovenverdieping nog laten vervangen.
Op dit moment is mijn moeder aan het schuren en is stinkie bezig de vloer uit de woonkamer te verwijderen.
Ik zit thuis te wachten op de aflevering van onze trouwkaarten.
Gaf me gelijk de kans om nog even wat puinhoop hier op te ruimen en alvast nog wat dozen in te pakken.
Nog even wat foto'tjes:
De schuur, met de laminaatvloer erin (er lagen nog 2 reserve pakken van de vorige bewoners!)
[afbeelding]
De troep na het leeghalen van de gang:
[afbeelding]
En de granieto vloer in de gang. Er lijkt een soort van vloerbedekkinglijm op te zitten dus dat moet er nog afgehaald worden en dan schrobben en polijsten.
[afbeelding]
Dude, kan er iets van lijmverwijderaar op die vloer, of verziek ik hem dan echt? Ik zou denken dat het wel kan, maar toch maar even vragen.
mijn ouders hebben een granieten vloer helemaal weer in orde gekregen door hem schoon te maken met zoutzuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
En de granieto vloer in de gang. Er lijkt een soort van vloerbedekkinglijm op te zitten dus dat moet er nog afgehaald worden en dan schrobben en polijsten.
[afbeelding]
Zoutzuur en daarna regelmatig met groene zeep boenen. Groene zeep zorgt weer voor een beschermlaagje en trekt in het graniet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een granieten vloer helemaal weer in orde gekregen door hem schoon te maken met zoutzuur![]()
zag er daarna weer uit als nieuw![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
En... het stinkt naar hond... heel erg hond.Overal die haren ook tussen de plintjes enzo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is heel erg bah idd.
Het stukje muur waar zijn bench gestaan heeft is echt helemaal te goor voor woorden en uit de verwarmingen komt ook een naar luchtje, dus daar gaat de stoomreiniger nog even op.
De schuur is aan de woning vastgebouwd. Al het witgoed komt daar in want de keuken is te klein daarvoor. Vandaar dat ik er een nieuwe houten ondervloer in heb gemikt en laminaat. Dan ziet het er wat minder 'schuurderig' uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:31 schreef ivetje het volgende:
Hee kewl, een klus-met-foto's-topic
Even 1 vraagje, waarom de afwasmachine in de schuur?? Of is er een duur rechtstreeks naar de keuken. Ik zie je al lopen met je vaat door de tuin elke dag nl
Ah ok, vond het al zo vreemd klinken...vaatwasser in de schuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
De schuur is aan de woning vastgebouwd. Al het witgoed komt daar in want de keuken is te klein daarvoor. Vandaar dat ik er een nieuwe houten ondervloer in heb gemikt en laminaat. Dan ziet het er wat minder 'schuurderig' uit
Nee, die trap is zo steil....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef E.T. het volgende:
Is de trap nou zo steil, of lijkt dat zo op de foto?
Vind de foto's trouwens onwijs leuk steeds
Ja, graagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nu even de foto'tjes van vandaag resizen en het verslagje schrijven.
Wat een heerlijk stel zijn jullie, he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:14 schreef stinkie het volgende:
BE heeft de gaten die ik er in heb gevallen trouwens mooi weggewerkt
we hebben hier meer kastjes, en al haar keukenzooi en mijn spul uit het de flat, dus we verdelen het wel. Enige eis die ik er aan stel is dat het in de keuken staat. Waar boeit niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja, graag
[..]
Wat een heerlijk stel zijn jullie, he?![]()
![]()
Hebben jullie trouwens de indeling van de keukenkastjes al bepaald?
kopen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:05 schreef Moonah het volgende:
Al vind ik die 'hoerenkranen' eigenlijk nog best meevallen...
Kijk BE, heb je gelijk je antwoord...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
we hebben hier meer kastjes, en al haar keukenzooi en mijn spul uit het de flat, dus we verdelen het wel. Enige eis die ik er aan stel is dat het in de keuken staat. Waar boeit niet.
Mooi, dat subtiele waardeoordeelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef stinkie het volgende:
haar keukenzooi en mijn spul
quote:het de flat
quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Klaar is niet helemaal het woord.
We gaan verhuizen in het weekend van 29-30 Oktober (we moeten het huurhuis de 31e opleveren.
Voordat we verhuizen willen we iig klaar zijn met de woonkamer (witten, verven, vloer) en de gang (witten, verven en evt. vloer). We hadden gezegd dat onze slaapkamer wel zou komen als we erin zitten, maar dat gaat nu zo hard dat we die eigenlijk iig ook behangen, gelatext en bevloerd willen hebben. Dan kan ons bed meteen daarin bij de verhuizing.
En dan is er daarna boven op de overloop nog heel veel te verven, maar dat kan ook wel als we erin zitten.
De schuur moet ook nog wit worden en geisoleerd, dat moet iig voor de winter gebeuren...
ik denk er even over na, ik zoek nog iemand om het bier uit het keldertje te halenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:38 schreef Dirkh het volgende:
grmbl, ben ik niet eens uitgenodigd voor de bruiloft, stinkie? Hoe zit dat?
Maar gefeliciteerd met z'n beide, leuke foto's.
stinkie, wat leuk, heb je eindelijk toegang tot het keldertje!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk er even over na, ik zoek nog iemand om het bier uit het keldertje te halen
de kranen niet, maar die hoerige deurklinkenquote:
We hebben er zat! Ik denk zeker een stuk of 7.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Adelante het volgende:
de kranen niet, maar die hoerige deurklinken
quote:verder zie ik dat BE beter foto's kan maken dan verfen
Dat hadden we gehoord van kennisen idd. Dus we gingen voor rubberen handschoenen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:01 schreef innepin het volgende:
Wordt mooi!!![]()
Had je niet ongelooflijk last van dat glasvezelbehang? Toen wij dat gebruikten werd ik helemaal gestoord van de jeuk... wat een rotspul zeg. Overal kleine glasvezeltjes
Topicvervuilingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi Be!!!
Als je aan de granito vloer toe bent geef je maar een gilPost ik wat tips.
inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:51 schreef shmoopy het volgende:
Ik wou maar even zeggen dat ik dit topic op de voet volg en dat dit dus geen tvp is, het idee.
Echt heel leuk al die foto's, jongens!![]()
Ik ben ook superlurker hierquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:21 schreef clauwheee het volgende:
BE! Stinkie!Wat leuk! Kom ik ff laat achter dit topic! Ik ga lekker meegluren, wat zijn jullie goed bezig zeg!
Snel, hoop ik!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook superlurker hier
wanneer kunnen we jouw paleizentopic verwachten clau
Maar als je dan met de donkere verf vlekt op de lichte heb je toch hetzelfde probleem?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:51 schreef Gurb het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar ik doe het toch
je kan beter eerst een lichte kleur verven, en daarna de donkere kleur
al het grijs wat je nu op de stukken wat witgaat worden morst, is lastig over te schilderen. terwijl het andesom wel makkelijker gaat (je hebt gevlekt met lichte verf, dan hoef je dat niet extra te schilderen met het grijs om het te laten dekken)
nu moet je twee keer afplakken
maar misschien had ik dit eerder moeten zeggen, want het grijs zit er al op
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:46 schreef DarkElf het volgende:
tis echt een enig huismaar wel een keimoeilijke trap als je dronken bent
Ja, woon je in een beetje jonge buurt of zijn het allemaal van de oudere mensenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Be hoe zijn je buren eigenlijk? Heb je al kennisgemaakt? Beetje leuke types??
Bedoel je deze ijsklonten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Die hingen er, en die gaan zeker weten weg!
We hebben voor de voorkamer wel 2 nieuwe mooi halogeenspotjes gehaald, verder hebben we alleen IKEA ijsklonten als verlichting. We twijfelen nog een beetje over een 3e spotje links achterin de kamer.
Aan de rechterkant komt de tafel te staan met lamp erboven.
Ooooh gave meubels staan ertussenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:16 schreef ranzige_pad het volgende:
4 stuks in je kamer, vind je dat niet veel, zelf zou ik maar gaan voor afwisseling. Maar toch het blijven leuke lampen.
Leuk hoe je huis wordt trouwens, ik volg alle verbouwingen hier op de voet omdat ik zelf ook bezig ben met een huis opnieuw te verven en achterstallig onderhoud uit te voeren wat de vorige bewoners verzuimd hadden
op http://ranzigepad.cjb.net/huis/
staan mijn foto's
We hebben 2 van deze als lampjes op het nachtkastje staanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die ja! Ik heb er 4 in mijn woonkamer en 2 op de slaapkamer.
Dankje. ik heb ze al gekocht/besteld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ooooh gave meubels staan ertussen.
Hebben jullie die al gekocht? Mooi huis hoor.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben gaan verven in de slaapkamer. Moonah's randje, zoals ik het in gedachten noem, de plinten en de deurstijl.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was overigens stomverbaasd dat stinkie hem ook leuk vond. Maar goed, die is hardstikke kleurenblind, die denkt waarschijnlijk dat hij een grijs gestreepte bank koopt.![]()
oeh, das idd verdomde handigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was overigens stomverbaasd dat stinkie hem ook leuk vond. Maar goed, die is hardstikke kleurenblind, die denkt waarschijnlijk dat hij een grijs gestreepte bank koopt.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef Brighteyes het volgende:Thanks! Dit sterkt mij in het voornemen hem te gaan kopen!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef Roellio het volgende:
Jezus wat een pleuris-lelijke bank!
Die bank is in z'n eentje in staat om élk willekeurig interieur volledig te verpesten!
Dat was ook de reden waarom ik het vroeg, ik ben namelijk wel getrouwd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:29 schreef Adelante het volgende:
trendhopper aan die foto te zien
voor mij zou het een reden zijn direct weer een scheiding aan te vragen, maar ik ben dan ook (nog) niet getrouwd
daar zijn die kussens ook voor. En een bank is om op te ligen. als je wil zitten pak je maar een stoelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen jammer dat hij waarschijnlijk een beetje laag is en geen steun in je rug geeft.![]()
![]()
Ik vind hem wel kicken verder.![]()
Trendhopper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom ik het vroeg, ik ben namelijk wel getrouwd.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een mooie bank vind, met zo'n hocker er bij.
Dusseh... jij ligt voortaan op de bank dan?quote:daar zijn die kussens ook voor. En een bank is om op te ligen. als je wil zitten pak je maar een stoel
Verven!quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, mag ik nog even jullie mening over de trapleuning. Mijn moeder zegt 'Oh, wat mooi, een echte oude houten trapleuning, zo laten'. Maar mij stoort dat bruine me eigenlijk wel een beetje. De rest is zo mooi strak, dus eigenlijk wil ik hem gewoon ook het donkere grijs verven. Wat denken jullie?
Riep je mij?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, mag ik nog even jullie mening over de trapleuning.
Ik zou hem wit schilderen. Is dat ook een optie?quote:Mijn moeder zegt 'Oh, wat mooi, een echte oude houten trapleuning, zo laten'. Maar mij stoort dat bruine me eigenlijk wel een beetje. De rest is zo mooi strak, dus eigenlijk wil ik hem gewoon ook het donkere grijs verven. Wat denken jullie?
Klassiek hè...?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe bedoel je? Wat had jij dan gedaan?
Nee ok, dan verstaan we elkaar. Ik dacht dat je gewoon een ander kleurtje bedoelde. Maar goed, dit is weer afgestemd idd op de rest van onze meubels en onze smaak.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:24 schreef Oblivion het volgende:
Klassiek hè...?![]()
Wat jij niet mooi vindt!![]()
Die overloop komt dus ook nog wel in orde qua verfwerk voor we erin gaan en met een beetje mazzel kan stinkie ook deze week al beginnen aan het isoleren van de schuur.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
En dan is er daarna boven op de overloop nog heel veel te verven, maar dat kan ook wel als we erin zitten.
De schuur moet ook nog wit worden en geisoleerd, dat moet iig voor de winter gebeuren...
Ziet er een stuk beter uit BE!! Zijn ze ook te dimmen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie ook succes piglet!
Als eerste voor Martijn even een van de nieuwe spotjes aan het plafond...
[afbeelding]
In een imperfect huis is perfectie niet te bereiken, maar omfg, dit komt er wel heel erg dichtbijquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef Brighteyes het volgende:Er zit een dimmer op voor alle vier de spotjes punten tegelijk.
De stand van vandaag...
Stinkie is euforisch en ik heb de pest erin...
Stinkie is euforisch vanwege de plintjes die in de woonkamer liggen. En hoe!
[afbeelding]
Ik heb de hele avond niets anders gehoord dan 'Oeh! Mooi! Jezus wat strak! Mag ik een ouwe sok!'.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
In een imperfect huis is perfectie niet te bereiken, maar omfg, dit komt er wel heel erg dichtbij
Niet overwogen om het meteen te doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het tempo was er aan het begin van de avond bij mij iig ook wel een beetje uit. Beetje landerig gevoel bij het idee die plafondlijsten te moeten gaan verven.
We hebben het plafond in de woonkamer gewit, meer doen we er voorlopig niet aan.
NEEEEE! Niet in een passende kleur verven. De leuning breekt juist. Als ik jou was, zou ik hem helemaal kaal schuren en er een mahonie lak op doen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, mag ik nog even jullie mening over de trapleuning. Mijn moeder zegt 'Oh, wat mooi, een echte oude houten trapleuning, zo laten'. Maar mij stoort dat bruine me eigenlijk wel een beetje. De rest is zo mooi strak, dus eigenlijk wil ik hem gewoon ook het donkere grijs verven. Wat denken jullie?
Daarom heb ik ook in de woonkamer overzet plinten genomen, en de rest plak plint.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
BE, die plintjes op het laminaat... Mooi hoor, maar erg kwetsbaar. Heb je poes / hond? Dan zijn die kleine stukjes zo pleite. Ik zou er een klein spijkertje doorheen hengsten als ik Stinkie was. Hebben wij thuis uiteindelijk ook maar gedaan.
Geen overzetplinten. Die had ik in mijn flat, maar springen teveel in het oog, ookomdat we hier al gewone plinten tegen de muur hadden zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:20 schreef ranzige_pad het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook in de woonkamer overzet plinten genomen, en de rest plak plint.
Ja, wijs jij me maar op de spijkers, dan weet ik waar ik ze op kan ruimenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben 2 katten. Je hebt wel gelijk over die kleine stukjes hoor. Bij kennissen van ons was het hun peuter die ze er letterlijk vanaf peuterde... Ik zal stinkie wel op het spijkertje wijzen.
De overzet plint gaat juist over de oude plint heen, bij mij zitten er "goedkope" MDF plinten, sommigen hadden een tik gekregen door het plaatsen van laminaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen overzetplinten. Die had ik in mijn flat, maar springen teveel in het oog, ookomdat we hier al gewone plinten tegen de muur hadden zitten
Er zal toch wel een 'gewoon' gestuct plafond zitten ergens? In de jaren '30 deden ze dat zeker nog. Gipsplaten zijn van veel later meen ik. Die zetten veel mensen zelf op hun gestucte plafond toen de karakteristieke randjes (omlijsting van het plafond - knap stucwerk) 'uit' waren en men strakke plafonds wenste. In dezelfde tijd dat men ook paneeldeuren, suitedeuren en klapdeuren naar de vuilstort brachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Wat ik heb kunnen zien zitten er nog gipsplaten onder. Daaronder waarschijnlijk het originele houten plafond of idd riet
Bij de verfwinkel op de hoek hebben ze een machine staan waar je ook de orderhistorie kan zien; oftewel welke types verf er allemaal zijn gemaakt de afgelopen week. Als de praxis ook zo'n soort machine heeft scheelt je dat een hoop gedoe. Moet de praxisjongen niet een complete n00b zijn, en wel weten hoe ie daarbij komt in 't menutjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben daar nog een 'ouderwetse' machine waarbij ze het labeltje van de verf zelf moeten schrijven en ik gok dat hij met zijn vingertjes 87 ipv 77 in de computer heeft ingetikt.
Ach, ach, ach, wat lief naief. Jij bent ook 's nachts continu in de buurt? Of overdag de hele dag? Katten krijgen dat los, heus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, wijs jij me maar op de spijkers, dan weet ik waar ik ze op kan ruimen
Geen spijkers in mijn plinten
Het ligt zo strak dat ie beesten er toch niks mee kunnen. En zowel, dan ligt er vast wel ergens een schoen in de buurt
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:05 schreef Syrena het volgende:
Een ska-kelderluik!![]()
Mijnheeft datzelfde zeil in zijn gangetje gelegd (alleen lang niet zo netjes hahahaha).
Hij heeft nog over, mag ik hebben voor in mijn nieuwe woonst (ooit).![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:50 schreef Shirley het volgende:
Ziet er goed uit tot nu toe! Alleen die bank.....afgrijselijk! Die stinkie....handig in huis. Dat had ik nou nooit gedacht
En kijk een... hij kan nog schoonmaken ook!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:50 schreef Shirley het volgende:
[...]
Die stinkie....handig in huis. Dat had ik nou nooit gedacht
Ik heb geschreven dat je die mahonie moet lakken. Niet in een passende kleur. Dat staat niet, een leuning moet breken, zeker in een woning zoals jullie hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:Jij was tegen?
Ik heb jouw mening dan gemist... anders had ik die uiteraard niet genegeerd!
Mijn moeder boeit me niet, maar jouw deskundige mening... damn...Ik ga morgen een verfbrander huren.
Sorry... ik irriteerde me mateloos aan dat stukje hout.
Hoewel hij wel mooi was toen hij geschuurd was.
Zaterdag al?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
De laatste loodjes...En ze wegen als vanouds het zwaarst.
Morgen is het 2 weken geleden dat we de sleutel kregen... En we hebben zo veel gedaan sindsdien!
Zaterdag gaan we verhuizen!
Ik zit inmiddels een beetje ziekig thuis dus ga morgen hier alvast maar het een en ander inpakken.
Ow okquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit speciale vloerverf op de trap. Sikkens Rubbol Satura. Dat heb ik in mijn eervorige huis ook op de trap en vloer gehad. Blijft prima zitten.
heel veel suc6 dit weekend!quote:
ik geloof dat ze nog moetenquote:
waar fok allemaal niet goed voor isquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit... ik zie nu pas aan de tijd op het forum dat de klok vannacht een uur teruggegaan is. Dat was ik straal vergeten.
Idem.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit... ik zie nu pas aan de tijd op het forum dat de klok vannacht een uur teruggegaan is. Dat was ik straal vergeten.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oef!
Ik dacht nog, anders gooi ik dat ding op de aanhanger en kom ik stinkie hem even brengen, maar Friesland is me net even een stapje te ver weg. Sorry...
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[TK] Stoel en bank,geel met zwarte details. Check de foto's!
Met eenvoor Lupa!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en die gele stoel onderin beeld gaat eruit!
Als de nieuwe bank er komt willen we daar sowieso niet nog een extra stoel bij en deze staat nu zo vreselijk dik en lomp te zijn.
Dus die wandel ik van de week even naar het grof vuil
Staat ie er al dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jup!
Hij is al weg ook!
En ja, het schiet op. Hoewel mijn tempo vandaag lager ligt dan gepland, maar goed, ik heb verder geen andere plannen deze week, dus het kan op mijn eigen tempo.
Nu eerst boodschappen doen. HONGER!
quote:
Je woont nu in een hele andere wijk toch?quote:
We gaan erop springen, neuken, kotsen en hangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Als iedereen maar voorzichtig doet met mijn bank tijdens het feestje dan.
Gelukkig hoef ik pas te betalen bij bezorging en keuringquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan erop springen, neuken, kotsen en hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |