abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:54:20 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31449935
We lopen al de hele dag met z'n allen 'Dat staat in de schuur, eh... bijkeuken'.
We krijgen het er niet uit.

Goed. Het verslagje van vandaag. Dwz, van de middag, want ik heb hier vanmorgen eerst 4 uur voor de kat z'n k*t zitten wachten op onze trouwkaarten.

Allereerst de kraanfoto's, op veler verzoek.

Zo was het:

Zo is het nu:

En als we het toch over oud- en nieuw-plaatjes hebben, het deurbeslag. Ook niet echt onze smaak.

Zo was/is het:

Zo wordt het:

*Neuriet: 't Zijn de kleeeeine dingen die 't doen, die 't doen.

En verder... stinkie heeft zich de hele ochtend gestort op het uit elkaar slopen van de grote kast die op de slaapkamer stond. Met een hamer en cirkelzaag gaat dat prima. Helaas geen foto's daarvan... ik zat te wachten.
Daarna heeft hij zich gestort op het erafhalen van het oude behang:

We hebben besloten de muren te gaan behangen met glasvezelbehang. En dus moesten die rare houten plaatjes bij het raam maar weg. Op de vorige foto zie je dat nog zitten aan de linkerkant van stinkie.

Hier is het dus weg:

Maar ja, die gore houten plaatjes die als een jig saw op de muur zaten konden er toch ook maar beter vanaf en dus ging de verwaming los en de houten plaatjes eraf. Note: het hout is zeker niet rot want het was nog best rukken met 86.000 kleine klote spijkertjes.

Inmiddels zit er op de rechterkant al gipsplaat, maar ik kwam erachter dat daar nog geen foto van was toen ik de putjes op de trap allemaal net geplamuurd had. Die houden jullie te goed dus.

En dan als laatste... ik wil hem jullie toch niet onthouden... Iemand nog behoefte aan een stoffen lamp?

Met de nadruk op stoffen:

Al met al een zeer productieve dag geweest. Mijn moeder heeft heel veel geschuurd beneden in de woonkamer en de gang en mijn vader is bezig met een nieuw zij-deurtje in de gangkast. Hij heeft meteen ook een raar gat in de vloer dichtgestort:

Op het programma voor morgen staat:
- woonkamer vloer slopen
- woonkamer verder schuren
- plinten in de woonkamer lakken
- slaapkamer verder afgipsen en gaten wegwerken
- voordeur bijschaven
- gangkastdeurtje afmaken
- van alles wat ineens in ons op komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 15-10-2005 08:01:48 ]
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:59:13 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31450098
Even ter verduidelijking. Mijn vader heeft dus niet dat hele gat naar 'de kelder' dichtgestort.
Alleen het kleine stukje naast de granieten drempel.

Die kelder... dat klinkt heel heftig, maar we hebben geen idee wat we ermee moeten. Er staat een trappetje in met wel helemaal 3 treden en als je erin staat komt de gangvloer tot aan je heupen. Verder kan er een plaat over het gat en had ik dus als plan om de stofzuiger in die kast te zetten en wat schoenen en van die 'gang-rommeltjes'. De kelder blijft dus wrsch ongebruikt. Het is ongeveer 1 vierkante meter dus echt heel heftig wijnkelderen kan je er ook niet.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:08:45 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31450394
Oh, en needless to say dat ik volledig in mijn elementje ben!
Ik kan ook echt niet wachten tot ik morgen nou eindelijk zelf eens aan de slag kan. Gisteren was veel dingen halen en kleine voorbereidinkjes. Vandaag dus uren kwijt aan het wachten. Vanmiddag klein stukje geschuurd, met stinkie mee naar de sloop, weer naar de gamma spullen halen. Toen later nog weer naar de praxis, verf halen. (De gamma heeft leuke kortingen maar de praxis zit letterlijk om de hoek, vandaar dat ik daar de verf wilde halen, voor als we nog een potje nodig hebben of zo, dan fiets je er zo even heen. Is 5 min. of zo.)
Ik heb dus een klein stukje geschuurd, wat oude verf van ramen gekrabt en de trap geplamuurd.
Oh ja, en eten gehaald.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:19:16 #54
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_31454088
Wow... Jullie hebben nog wel wat te doen... Maar als ik het zo zie komt het qua smaak wel goed .
pi_31456256
Ja die kranen waren erg lelijk ja

Dat is al een leuk begin, stinkie en BE!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Milf zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:52:58 #57
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31456265
Mooi huis!!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:09:43 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31457483
Is de trap nou zo steil, of lijkt dat zo op de foto?

Vind de foto's trouwens onwijs leuk steeds
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:22:32 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31457685
He leuk, ik wil ook blijven kijken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_31458490
Leuk huis met mooie oude details nog (paneeldeuren, vloer idd).
Maar wat kunnen sommige mensen dat toch verkloten (die deurklinken...).
Al vind ik die 'hoerenkranen' eigenlijk nog best meevallen...
Haal je die schrootjes boven het slaapkamerraam ook nog weg?

Oh en respect dat jullie zo'n klus aanpakken. Ik moet er werkelijk niet aan denken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:01:18 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31473383
Nee, die schrootjes boven het slaapkamer raam blijven. Alleen dan netjes wit enzo. Het is onderdeel van het dak en we vinden het er eigenlijk wel gewoon bij horen. Alleen ziet het er nu gewoon niet uit...

ET, die trap is idd heel stijl. Maar gelukkig wel een leuning. Mijn vorige huis had ook zo'n trap, maar dan zonder leuning.

Zo, nu even de foto'tjes van vandaag resizen en het verslagje schrijven.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:14:04 #62
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31473826
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:09 schreef E.T. het volgende:
Is de trap nou zo steil, of lijkt dat zo op de foto?

Vind de foto's trouwens onwijs leuk steeds
Nee, die trap is zo steil....

BE heeft de gaten die ik er in heb gevallen trouwens mooi weggewerkt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:20:14 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31474017
Goed, vandaag dus.
Het is voornamelijk een dag van kleine klusjes geweest. Een heleboel schuren, schuren en nog veel meer schuren. Daar geen foto's van.

Mijn vader heeft de voordeur afgeschaafd, dus die klemt niet meer, mijn moeder heeft het verfwerk beneden gesopt, dus dat kan geverfd gaan worden.

Verder is mijn vader verder gegaan met het trapkast deurtje, hij is klaar:

Helaas is de trap zo scheef als wat dus er moet nog een schuifje aan de achterkant om hem netjes dicht te houden.

Verder hebben we vanmorgen als eerste het laminaat uit de woonkamer gehaald zodat we dat nog even bij de sloop konden brengen:

Verder heeft stinkie de gaatjes in de slaapkamer geplamuurd:

Toen ik de deuren in de gang ging schuren kwam ik erachter dat de geverfde plint helemaal geen plint is maar een opstaande rand graniet. Stelletje

Maar goed, dat gaat helemaal goedkomen.

De verwarming is er vandaag afgegaan in de slaapkamer om het gipswandje af te maken en we hebben vanavond nog een klein stukje glasvezelbehang erachter geplakt zodat hij er morgen weer op kan:

En om te laten zien dat ik echt heus ook nog wel wat doe in het huis behalve onthouden wat er gedaan is en foto's maken:

Al met al niet heel veel echt schokkend zichtbare dingen gedaan vandaag, maar wel heel veel voorbereid, wat betekent dat we morgen de woonkamer kunnen gaan witten!
En dan wil ik in de middag de plinten daar verven, dan kan stinkie van de week aan de vloer daar gaan beginnen.

Dus als het goed is komen er morgen foto's met een wat duidelijkere verandering.
pi_31474044
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nu even de foto'tjes van vandaag resizen en het verslagje schrijven.
Ja, graag
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:14 schreef stinkie het volgende:
BE heeft de gaten die ik er in heb gevallen trouwens mooi weggewerkt
Wat een heerlijk stel zijn jullie, he?

Hebben jullie trouwens de indeling van de keukenkastjes al bepaald?
Eeuwig vijfentwintig
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:22:27 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31474086

Eh... nog niet over nagedacht! Maar de keuken is sowieso handiger dan die we hier hebben.
pi_31474087
Jullie gaat vlot vooruit!!

PLINTJES VAN GRANIET!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:26:01 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31474192
Het gaat echt zo ongelofelijk hard! Zelfs ondanks alle tijd die ik nog verkloot heb met ditjes en datjes (vandaag postzegels halen voor de trouwkaarten enzo. )

Maar dikke voor mijn ouders!
Wij zijn gesloopt aan het eind van de dag, kan je nagaan hoe zij zich moeten voelen! Echt super! Mijn vader doet allemaal kleine dingetjes waarvan wij dan zouden zeggen 'dat komt wel' en mijn moeder sopt en schuurt zich helemaal suf!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:27:03 #68
19297 stinkie
pi_31474217
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef Reese het volgende:

[..]

Ja, graag
[..]

Wat een heerlijk stel zijn jullie, he?

Hebben jullie trouwens de indeling van de keukenkastjes al bepaald?
we hebben hier meer kastjes, en al haar keukenzooi en mijn spul uit het de flat, dus we verdelen het wel. Enige eis die ik er aan stel is dat het in de keuken staat. Waar boeit niet.
pi_31474259
leuk om te lezen met de fotos er moet wel heel veel gebeuren maar dat gaat goedkomen denk ik heb zelf ook mijn huisje verbouwt toen ik het kocht zat ook veel werk in maar de badkamer was net nieuw dus daar moest ik alleen de wc bril vervangen
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:31:16 #70
19297 stinkie
pi_31474360
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:05 schreef Moonah het volgende:
Al vind ik die 'hoerenkranen' eigenlijk nog best meevallen...
kopen?
pi_31474385
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef stinkie het volgende:

[..]

we hebben hier meer kastjes, en al haar keukenzooi en mijn spul uit het de flat, dus we verdelen het wel. Enige eis die ik er aan stel is dat het in de keuken staat. Waar boeit niet.
Kijk BE, heb je gelijk je antwoord...

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:33:06 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31474414
Nee, maar daar ging het nou net om. Hem boeit het niet. Ik vind het toch wel fijn om mijn pannen terug te vinden daar waar ik ze de vorige keer heb gelaten.
Maar goed, dat is de issue niet hier.
pi_31474768
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef stinkie het volgende:
haar keukenzooi en mijn spul
Mooi, dat subtiele waardeoordeel
quote:
het de flat
Eeuwig vijfentwintig
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:12:58 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31475676
Wat gaan jullie hard!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:47:46 #75
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31476847
wouw BE en Stinkie wat hebben jullie een mooi huis en wat gaat het allemaal snel zeg
echt super gewoon ...
nog heel veel klusplezier
pi_31477064
Wauw zeg stelletje bikkels !!!!
Leuk om te volgen
Samen wittebroodsklussen
  zondag 16 oktober 2005 @ 02:50:00 #77
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31481287
Jullie pakken het wel grondig aan!

Wanneer hopen jullie klaar te zijn?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 16 oktober 2005 @ 08:44:39 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31482760
Klaar is niet helemaal het woord.
We gaan verhuizen in het weekend van 29-30 Oktober (we moeten het huurhuis de 31e opleveren.
Voordat we verhuizen willen we iig klaar zijn met de woonkamer (witten, verven, vloer) en de gang (witten, verven en evt. vloer). We hadden gezegd dat onze slaapkamer wel zou komen als we erin zitten, maar dat gaat nu zo hard dat we die eigenlijk iig ook behangen, gelatext en bevloerd willen hebben. Dan kan ons bed meteen daarin bij de verhuizing.

En dan is er daarna boven op de overloop nog heel veel te verven, maar dat kan ook wel als we erin zitten.
De schuur moet ook nog wit worden en geisoleerd, dat moet iig voor de winter gebeuren...
pi_31485452
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Klaar is niet helemaal het woord.
We gaan verhuizen in het weekend van 29-30 Oktober (we moeten het huurhuis de 31e opleveren.
Voordat we verhuizen willen we iig klaar zijn met de woonkamer (witten, verven, vloer) en de gang (witten, verven en evt. vloer). We hadden gezegd dat onze slaapkamer wel zou komen als we erin zitten, maar dat gaat nu zo hard dat we die eigenlijk iig ook behangen, gelatext en bevloerd willen hebben. Dan kan ons bed meteen daarin bij de verhuizing.

En dan is er daarna boven op de overloop nog heel veel te verven, maar dat kan ook wel als we erin zitten.
De schuur moet ook nog wit worden en geisoleerd, dat moet iig voor de winter gebeuren...
Kinky dus
  Milf zondag 16 oktober 2005 @ 15:02:16 #80
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31488464
Wanneer kom ik klussen BE en stinkie?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_31493076
grmbl, ben ik niet eens uitgenodigd voor de bruiloft, stinkie? Hoe zit dat?
Maar gefeliciteerd met z'n beide, leuke foto's.

En nu ontopic:
Lekker hè, klussen? Maar jullie hebben een leuk huis! Veel plezier met klussen, en als jullie hulp nodig hebben, je kan altijd een beroep doen op iemand anders.
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:52:33 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31497121
Thanks Dirkh! Goed om te weten!
Enneh... de uitnodigingen moeten nog verstuurd worden, dusseh...

Goed... de dag van vandaag.
Vandaag waren wij honeymooners de hele dag saampjes! en we hebben elkaar zowaar niet eens de hersens in geslagen.

We begonnen met het witten van de woonkamer. Jawel... ik kon eindelijk wat doen!

Even het verschil aangeven. Zij hadden iets van beige op de muren zitten:

al die stippen wit her en der op de muur zijn om de oude hondekwijl te camoufleren.

En... een bruin vlak.
Dat hebben we dus een paar keer moeten witten, want je bleef het zien:

Helaas zijn we iets te enthousiast geweest en is dat vlak nu witter dan de rest, dus de lange muur moet nog een keertje over.

Goed... woonkamer klaar en dus op naar de slaapkamer, verder met het glasvezelbehang:

Briljant spul overigens, banen van 1 meter breed, dus lange halen snel thuis en een heel mooi egaliserend effect!

Nou... nu we eindelijk ons huis hebben en getrouwd zijn kunnen we ons geheimpje ook wel verklappen...

Geintje... uiteraard... Zo was het, maar dankzij glazvezel behang heeft straks de voorkamer 4 strakke witte wandjes:

(de andere 3 muren zijn gewoon gestuct in die kamer).

We hadden gisteren al een klein stukje behangen in de slaapkamer en daar vandaag wat wit op gesmeerd, dus de verwarming kon er weer op:

En toen wilde ik per se toch nog even een stukje gaan verven. Gewoon even om te kijken hoe het zou worden:

Heel mooi, lekker strak vinden we zelf. Weg met het beige en gebroken wit!

En omdat ik het zo mooi vond, dacht ik kom... ik doe ook de vloer meteen:

Ik stapte dus achteruit van m'n trappetje af in de emmer verf!
Dat hele blik leeg. 2,5 liter.
Gelukkig was de vloer daar vrij schoon en hebben we met kartonnetjes vrijwl alles weer terug in het blik gekregen.

Nog even een voor- en na-tje naast elkaar:

Morgen gaat stinkie wrsch de slaapkamer witten en ga ik verder met verven in de woonkamer.

Tot zover! Het is nog steeds leuk en het wordt alleen maar leuker!
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:06:26 #83
19297 stinkie
pi_31497464
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 18:38 schreef Dirkh het volgende:
grmbl, ben ik niet eens uitgenodigd voor de bruiloft, stinkie? Hoe zit dat?
Maar gefeliciteerd met z'n beide, leuke foto's.
ik denk er even over na, ik zoek nog iemand om het bier uit het keldertje te halen
pi_31497743
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik denk er even over na, ik zoek nog iemand om het bier uit het keldertje te halen
stinkie, wat leuk, heb je eindelijk toegang tot het keldertje!
Eeuwig vijfentwintig
pi_31500283
Mooi mooi mooi.
Dat grijs
Superhard gaan jullie zeg.
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:40:39 #86
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31500349
Super BE !!

wat een mooi 'nieuw' deurbeslag zeg !!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:45:02 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_31500466
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef stinkie het volgende:

kopen?
de kranen niet, maar die hoerige deurklinken

verder zie ik dat BE beter foto's kan maken dan verfen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31503412
Wordt mooi!!
Had je niet ongelooflijk last van dat glasvezelbehang? Toen wij dat gebruikten werd ik helemaal gestoord van de jeuk... wat een rotspul zeg. Overal kleine glasvezeltjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 17 oktober 2005 @ 08:40:18 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31504872
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Adelante het volgende:
de kranen niet, maar die hoerige deurklinken
We hebben er zat! Ik denk zeker een stuk of 7.
Past prima bij een IKEA inrichting!

Nee, zonder dollen, als iemand interesse heeft moeten ze maar een gil geven!
quote:
verder zie ik dat BE beter foto's kan maken dan verfen
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 02:01 schreef innepin het volgende:
Wordt mooi!!
Had je niet ongelooflijk last van dat glasvezelbehang? Toen wij dat gebruikten werd ik helemaal gestoord van de jeuk... wat een rotspul zeg. Overal kleine glasvezeltjes
Dat hadden we gehoord van kennisen idd. Dus we gingen voor rubberen handschoenen.
We hebben een glasvezelbehangset gekocht en daar zat een paar handschoenen bij, en toen nog een paar extra. Geen centje pijn!
pi_31504906
wat een werk zeg

maar hartstikke leuke oude elementen zitten erin zeg

veel klusplezier en straks, woonplezier en genieten!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31506468
Zo zeg, jullie zijn goed bezig.
pi_31506736
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi Be!!!

Als je aan de granito vloer toe bent geef je maar een gil Post ik wat tips.
Topicvervuiling

Tips gevraagd want dit schoonkrijgen is een ramp
HET MOET WEER GLIMMEN !

ik heb zelf ook een granieten vloer

Dude je mag me ook mailen
realbase AT gmail.com
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:46:00 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31507031
Mooi Realbase!

Is het een idee om een 'Granieto vloer' topic te openen? Dan heeft iedereen er wat aan!

Granieto vloeren! Het grote opknap-tip-topic!
pi_31507146
Ik wou maar even zeggen dat ik dit topic op de voet volg en dat dit dus geen tvp is, het idee.

Echt heel leuk al die foto's, jongens!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:42:52 #95
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31509284
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:51 schreef shmoopy het volgende:
Ik wou maar even zeggen dat ik dit topic op de voet volg en dat dit dus geen tvp is, het idee.

Echt heel leuk al die foto's, jongens!
inderdaad
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:44:49 #96
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31509319
Het schiet al op zeg Leuke kleuren btw...wij hebben hetzelfde ongeveer Wit/lichtgrijs/antraciet
En ja, ook hier was alles geel/beige

Dat vlak op de muur is trouwens wel klote Wij hadden hier het probleem dat de muur niet goed gestuct was en dus op een vlak van 1 meter breed van boven tot onder zoog die muur de verf op. Die gozer voor onz had al vanalles geprobeerd, maar met de gele verf die ze hadden bleef je het zien. Hele vlak was lelijk en een stuk donkerder...wij gingen er 1 keer overheen met grijs en het was weg

Maar goed, vind je het klussen nog leuk?? Ik had na 1 week al zoiets van...getver, geen zin meer En bij ons was het alleen schilderen, geen grote verbouwing ofzo.
To infinity…and beyond!
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:05:40 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31509727
Ik vind het nog steeds superleuk!
Ik kan niet wachten tot ik straks weer mag!

Maar goed, ik heb dan ook de tik dat ik klussen en verven leuk vind.
Met het witten gisteren had ik wel even zoiets van 'ik wil niet meer' maar ik kan vanavond mijn lol op met schilderen, dus alleen maar leuk!
pi_31519224
BE! Stinkie! Wat leuk! Kom ik ff laat achter dit topic! Ik ga lekker meegluren, wat zijn jullie goed bezig zeg!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_31519384
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:21 schreef clauwheee het volgende:
BE! Stinkie! Wat leuk! Kom ik ff laat achter dit topic! Ik ga lekker meegluren, wat zijn jullie goed bezig zeg!
Ik ben ook superlurker hier

wanneer kunnen we jouw paleizentopic verwachten clau
pi_31519656
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben ook superlurker hier

wanneer kunnen we jouw paleizentopic verwachten clau
Snel, hoop ik!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties