Me2!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef Oblivion het volgende:![]()
Zo, dit is een klus object die ik graag in de gaten wil houden...![]()
Famous last wordsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me geen leukere wittebroodsweken voorstellen!
De echte man vriesdroogt zijn nat wasgoed.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Anders zou je deze winter nog wat problemen met de was en afwasmachine krijgen
En tevens zal het laminaat zo krom trekken als een hoepel als het niet vochtvrij is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dat schuurtje eigenlijk geisoleerd en voorzien van iets om het voorst vrij te houden?
Anders zou je deze winter nog wat problemen met de was en afwasmachine krijgen
Ik heb ook zo'n vloer in m'n keuken (en douche), en ik ben er probleemloos overheengegaan met thinner en terpentine toen ik weer eens geknoeid had na het verven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, kan er iets van lijmverwijderaar op die vloer, of verziek ik hem dan echt? Ik zou denken dat het wel kan, maar toch maar even vragen.
is dat schuurtje wel goed geisoleerd ? anders bevriest straks de wasmachine en werkt de koelkast waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Het huisje staat in Gouda.
Helaas is een dakterras niet echt mogelijk. De schuur loopt schuin af naar beneden.
Qua kluswerk is er wel het een en ander te doen, maar dat is wel allemaal verfwerk. Gelukkig vind ik dat erg leuk om te doen, dus dat komt wel goed!
En we willen de kozijnen op de bovenverdieping nog laten vervangen.
Op dit moment is mijn moeder aan het schuren en is stinkie bezig de vloer uit de woonkamer te verwijderen.
Ik zit thuis te wachten op de aflevering van onze trouwkaarten.
Gaf me gelijk de kans om nog even wat puinhoop hier op te ruimen en alvast nog wat dozen in te pakken.
Nog even wat foto'tjes:
De schuur, met de laminaatvloer erin (er lagen nog 2 reserve pakken van de vorige bewoners!)
[afbeelding]
De troep na het leeghalen van de gang:
[afbeelding]
En de granieto vloer in de gang. Er lijkt een soort van vloerbedekkinglijm op te zitten dus dat moet er nog afgehaald worden en dan schrobben en polijsten.
[afbeelding]
Dude, kan er iets van lijmverwijderaar op die vloer, of verziek ik hem dan echt? Ik zou denken dat het wel kan, maar toch maar even vragen.
mijn ouders hebben een granieten vloer helemaal weer in orde gekregen door hem schoon te maken met zoutzuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
En de granieto vloer in de gang. Er lijkt een soort van vloerbedekkinglijm op te zitten dus dat moet er nog afgehaald worden en dan schrobben en polijsten.
[afbeelding]
Zoutzuur en daarna regelmatig met groene zeep boenen. Groene zeep zorgt weer voor een beschermlaagje en trekt in het graniet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een granieten vloer helemaal weer in orde gekregen door hem schoon te maken met zoutzuur![]()
zag er daarna weer uit als nieuw![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
En... het stinkt naar hond... heel erg hond.Overal die haren ook tussen de plintjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |