quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat je het niet zal gebruiken, maar het staat wel erg leuk
http://www.hgtv.com/hgtv/(...)3717_1374346,00.html
Dikke muren hebben jullie trouwens
Ik zou netjes de radiator wegstoppen achter een mooi rekje/hekje, en dan gewoon stoelen er neer zetten...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Hij is vooral heeeeeeeeel breed.
De bankjes op die link is niet echt mijn smaak, maar ik kan er wel wat tips uit halen!
Obli, ik denk dat het nu zo'n 30 cm diep is, dus het geheel zal iets uit gaan steken....
Warmteverlies: Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
ben je niet bang dat je daardoor veel warmteverlies zult hebben?
ik zou in elk geval van van die glimmende radiatorfolie dr achter doen
en de radiator zwart verven
ligt eraan wat voor voorzetspul je gebruikt, maar het wil nog wel eens voorkomen dat je de radiator nog door ziet schemerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:39 schreef JMrules het volgende:
[..]
Warmteverlies: Ja
Radiatorfolie: altijd een goed ID
Radiator zwart verven: ??? Wat is daar in godsnaam het nut van dan??? Een zwarte radiator wordt niet warmer dan een witte of een rode ofzo...
Wat je met die radiator wel kan doen: Plat leggen onder je bank. Voordeel is dat je geen nieuwe radiator hoeft te kopen en warme billen verzekerd![]()
ik had vroeger een kennis en die had de radiator inderdaad plat gelegd, maar dan onder het ligbadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:39 schreef JMrules het volgende:
[..]
Wat je met die radiator wel kan doen: Plat leggen onder je bank. Voordeel is dat je geen nieuwe radiator hoeft te kopen en warme billen verzekerd![]()
OK niet aan gedacht maar een goed punt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor voorzetspul je gebruikt, maar het wil nog wel eens voorkomen dat je de radiator nog door ziet schemeren
Is warm water niet net zo makkelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had vroeger een kennis en die had de radiator inderdaad plat gelegd, maar dan onder het ligbad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |