Ok, even een apart topic maar omdat ik verwacht dat er zo meer klusgerichte reacties komen omdat dat andere topic meer over de gehele verbouwing gaat.
Wat is het geval. We hebben dus een heel groot raam aan de voorkant van ons huis en die zit in een soort mini-erkertje.
Gisteren hadden we het er even over dat het zo leuk zou zijn als je zo'n raamkozijn ding had waar je een zitje van kon maken.
Nou zou dat volgens mij mogelijk moeten kunnen zijn met ons huidige raam, maar hoe?
Hoe ziet het er nu uit?
![]()
Wat ik een beetje in mijn hoofd heb is dat je dan een lage radiator erin zet met daaroverheen de betimmering van het zitje en dan aan de voorkant openingen zoals je ook wel eens bij radiator-ombouwen ziet. Dus met van dat gaatjes spul. Wat ik dan graag van dat staalplaat met gaatjes zou willen doen.
En dan een soort van bankje erboven maken met iets schuine rugleuningen dat je er een beetje lekker in kan hangen. Kussen op de zitting en losse kussentjes voor in de rug enzo.
Wat denken jullie. Is dit enigszins haalbaar? Of echt een achterlijk plan?
Denk ik een beetje goed qua radiator? Zou dat dan werken als je het gewoon goed open maakt aan de onderkant? Zodat de warme lucht er goed uit kan?