Ja, wijs jij me maar op de spijkers, dan weet ik waar ik ze op kan ruimenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben 2 katten. Je hebt wel gelijk over die kleine stukjes hoor. Bij kennissen van ons was het hun peuter die ze er letterlijk vanaf peuterde... Ik zal stinkie wel op het spijkertje wijzen.
De overzet plint gaat juist over de oude plint heen, bij mij zitten er "goedkope" MDF plinten, sommigen hadden een tik gekregen door het plaatsen van laminaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen overzetplinten. Die had ik in mijn flat, maar springen teveel in het oog, ookomdat we hier al gewone plinten tegen de muur hadden zitten
Er zal toch wel een 'gewoon' gestuct plafond zitten ergens? In de jaren '30 deden ze dat zeker nog. Gipsplaten zijn van veel later meen ik. Die zetten veel mensen zelf op hun gestucte plafond toen de karakteristieke randjes (omlijsting van het plafond - knap stucwerk) 'uit' waren en men strakke plafonds wenste. In dezelfde tijd dat men ook paneeldeuren, suitedeuren en klapdeuren naar de vuilstort brachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef stinkie het volgende:
Wat ik heb kunnen zien zitten er nog gipsplaten onder. Daaronder waarschijnlijk het originele houten plafond of idd riet
Bij de verfwinkel op de hoek hebben ze een machine staan waar je ook de orderhistorie kan zien; oftewel welke types verf er allemaal zijn gemaakt de afgelopen week. Als de praxis ook zo'n soort machine heeft scheelt je dat een hoop gedoe. Moet de praxisjongen niet een complete n00b zijn, en wel weten hoe ie daarbij komt in 't menutjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben daar nog een 'ouderwetse' machine waarbij ze het labeltje van de verf zelf moeten schrijven en ik gok dat hij met zijn vingertjes 87 ipv 77 in de computer heeft ingetikt.
Ach, ach, ach, wat lief naief. Jij bent ook 's nachts continu in de buurt? Of overdag de hele dag? Katten krijgen dat los, heus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, wijs jij me maar op de spijkers, dan weet ik waar ik ze op kan ruimen
Geen spijkers in mijn plinten
Het ligt zo strak dat ie beesten er toch niks mee kunnen. En zowel, dan ligt er vast wel ergens een schoen in de buurt
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:05 schreef Syrena het volgende:
Een ska-kelderluik!![]()
Mijnheeft datzelfde zeil in zijn gangetje gelegd (alleen lang niet zo netjes hahahaha).
Hij heeft nog over, mag ik hebben voor in mijn nieuwe woonst (ooit).![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:50 schreef Shirley het volgende:
Ziet er goed uit tot nu toe! Alleen die bank.....afgrijselijk! Die stinkie....handig in huis. Dat had ik nou nooit gedacht
En kijk een... hij kan nog schoonmaken ook!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:50 schreef Shirley het volgende:
[...]
Die stinkie....handig in huis. Dat had ik nou nooit gedacht
Ik heb geschreven dat je die mahonie moet lakken. Niet in een passende kleur. Dat staat niet, een leuning moet breken, zeker in een woning zoals jullie hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:Jij was tegen?
Ik heb jouw mening dan gemist... anders had ik die uiteraard niet genegeerd!
Mijn moeder boeit me niet, maar jouw deskundige mening... damn...Ik ga morgen een verfbrander huren.
Sorry... ik irriteerde me mateloos aan dat stukje hout.
Hoewel hij wel mooi was toen hij geschuurd was.
Zaterdag al?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
De laatste loodjes...En ze wegen als vanouds het zwaarst.
Morgen is het 2 weken geleden dat we de sleutel kregen... En we hebben zo veel gedaan sindsdien!
Zaterdag gaan we verhuizen!
Ik zit inmiddels een beetje ziekig thuis dus ga morgen hier alvast maar het een en ander inpakken.
Ow okquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit speciale vloerverf op de trap. Sikkens Rubbol Satura. Dat heb ik in mijn eervorige huis ook op de trap en vloer gehad. Blijft prima zitten.
heel veel suc6 dit weekend!quote:
ik geloof dat ze nog moetenquote:
waar fok allemaal niet goed voor isquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit... ik zie nu pas aan de tijd op het forum dat de klok vannacht een uur teruggegaan is. Dat was ik straal vergeten.
Idem.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit... ik zie nu pas aan de tijd op het forum dat de klok vannacht een uur teruggegaan is. Dat was ik straal vergeten.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oef!
Ik dacht nog, anders gooi ik dat ding op de aanhanger en kom ik stinkie hem even brengen, maar Friesland is me net even een stapje te ver weg. Sorry...
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[TK] Stoel en bank,geel met zwarte details. Check de foto's!
Met eenvoor Lupa!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en die gele stoel onderin beeld gaat eruit!
Als de nieuwe bank er komt willen we daar sowieso niet nog een extra stoel bij en deze staat nu zo vreselijk dik en lomp te zijn.
Dus die wandel ik van de week even naar het grof vuil
Staat ie er al dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jup!
Hij is al weg ook!
En ja, het schiet op. Hoewel mijn tempo vandaag lager ligt dan gepland, maar goed, ik heb verder geen andere plannen deze week, dus het kan op mijn eigen tempo.
Nu eerst boodschappen doen. HONGER!
quote:
Je woont nu in een hele andere wijk toch?quote:
We gaan erop springen, neuken, kotsen en hangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Als iedereen maar voorzichtig doet met mijn bank tijdens het feestje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |