daar zijn die kussens ook voor. En een bank is om op te ligen. als je wil zitten pak je maar een stoelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen jammer dat hij waarschijnlijk een beetje laag is en geen steun in je rug geeft.![]()
![]()
Ik vind hem wel kicken verder.![]()
Trendhopper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom ik het vroeg, ik ben namelijk wel getrouwd.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een mooie bank vind, met zo'n hocker er bij.
Dusseh... jij ligt voortaan op de bank dan?quote:daar zijn die kussens ook voor. En een bank is om op te ligen. als je wil zitten pak je maar een stoel
Verven!quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, mag ik nog even jullie mening over de trapleuning. Mijn moeder zegt 'Oh, wat mooi, een echte oude houten trapleuning, zo laten'. Maar mij stoort dat bruine me eigenlijk wel een beetje. De rest is zo mooi strak, dus eigenlijk wil ik hem gewoon ook het donkere grijs verven. Wat denken jullie?
Riep je mij?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, mag ik nog even jullie mening over de trapleuning.
Ik zou hem wit schilderen. Is dat ook een optie?quote:Mijn moeder zegt 'Oh, wat mooi, een echte oude houten trapleuning, zo laten'. Maar mij stoort dat bruine me eigenlijk wel een beetje. De rest is zo mooi strak, dus eigenlijk wil ik hem gewoon ook het donkere grijs verven. Wat denken jullie?
Klassiek hè...?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe bedoel je? Wat had jij dan gedaan?
Nee ok, dan verstaan we elkaar. Ik dacht dat je gewoon een ander kleurtje bedoelde. Maar goed, dit is weer afgestemd idd op de rest van onze meubels en onze smaak.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:24 schreef Oblivion het volgende:
Klassiek hè...?![]()
Wat jij niet mooi vindt!![]()
Die overloop komt dus ook nog wel in orde qua verfwerk voor we erin gaan en met een beetje mazzel kan stinkie ook deze week al beginnen aan het isoleren van de schuur.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
En dan is er daarna boven op de overloop nog heel veel te verven, maar dat kan ook wel als we erin zitten.
De schuur moet ook nog wit worden en geisoleerd, dat moet iig voor de winter gebeuren...
Ziet er een stuk beter uit BE!! Zijn ze ook te dimmen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie ook succes piglet!
Als eerste voor Martijn even een van de nieuwe spotjes aan het plafond...
[afbeelding]
In een imperfect huis is perfectie niet te bereiken, maar omfg, dit komt er wel heel erg dichtbijquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef Brighteyes het volgende:Er zit een dimmer op voor alle vier de spotjes punten tegelijk.
De stand van vandaag...
Stinkie is euforisch en ik heb de pest erin...
Stinkie is euforisch vanwege de plintjes die in de woonkamer liggen. En hoe!
[afbeelding]
Ik heb de hele avond niets anders gehoord dan 'Oeh! Mooi! Jezus wat strak! Mag ik een ouwe sok!'.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
In een imperfect huis is perfectie niet te bereiken, maar omfg, dit komt er wel heel erg dichtbij
Niet overwogen om het meteen te doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het tempo was er aan het begin van de avond bij mij iig ook wel een beetje uit. Beetje landerig gevoel bij het idee die plafondlijsten te moeten gaan verven.
We hebben het plafond in de woonkamer gewit, meer doen we er voorlopig niet aan.
NEEEEE! Niet in een passende kleur verven. De leuning breekt juist. Als ik jou was, zou ik hem helemaal kaal schuren en er een mahonie lak op doen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, mag ik nog even jullie mening over de trapleuning. Mijn moeder zegt 'Oh, wat mooi, een echte oude houten trapleuning, zo laten'. Maar mij stoort dat bruine me eigenlijk wel een beetje. De rest is zo mooi strak, dus eigenlijk wil ik hem gewoon ook het donkere grijs verven. Wat denken jullie?
Daarom heb ik ook in de woonkamer overzet plinten genomen, en de rest plak plint.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
BE, die plintjes op het laminaat... Mooi hoor, maar erg kwetsbaar. Heb je poes / hond? Dan zijn die kleine stukjes zo pleite. Ik zou er een klein spijkertje doorheen hengsten als ik Stinkie was. Hebben wij thuis uiteindelijk ook maar gedaan.
Geen overzetplinten. Die had ik in mijn flat, maar springen teveel in het oog, ookomdat we hier al gewone plinten tegen de muur hadden zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:20 schreef ranzige_pad het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook in de woonkamer overzet plinten genomen, en de rest plak plint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |