Met dank aan Oblivionquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:53 schreef on_the_mike het volgende:
mijn kamer in amsterdam, sinds gisteren af!! wachten was op bureau...
Prutsmod!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet ik de foto's eerst op mijn computer zetten.
Geen zin in. Ik haal ze over een paar dagen wel weg. Poppetje gezien etc.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Prutsmod!![]()
Hier heb je de urreltjes, kan je ze wel even in de OP doen?![]()
-knip-
En als je dat gedaan hebt, deze post wissen...![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Dank je schat![]()
Stiekem hoopte ik hier natuurlijk op. "O ik kan het niet, ik snap het niet, och arme ik, wie helpt mij uit de brand, ik ben maar een arm hulpeloos moderinnetje..." [insert pruillip]. Werkt normaal alleen bij mannen![]()
Poeh, daar vraag je me wat...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:19 schreef Tamagotchi het volgende:
Obli, die kast in je woonkamer, hoe oud is die?
Begin 19e eeuw is de mijne ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
Poeh, daar vraag je me wat...
Ik dacht zelf uit begin 1900.
Zal het eens navragen aan mijn oma.
Weet wel dat het een rankenkast is.
Gewoon doen, wij hebben een niet zo'n grote woonkamer, maar hele grote meubels...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Begin 19e eeuw is de mijne ook.
De stijlen zijn bij mij strak, verder exact hetzelfde.
Ik heb de kast in opslag staan maar nu ik hem zo bij jou zie staan toch maar eens kijken of ie past...
Neenee...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:14 schreef Adelante het volgende:
die partytent kan onderhand ook wel uit de tuin, als je je toch winterklaar aan het maken bent
Mooie kast. Het is wel verschrikkelijk komisch in een nieuwbouwhuis. Maar dat is hier niet zo denk ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon doen, wij hebben een niet zo'n grote woonkamer, maar hele grote meubels...![]()
Je moet er tegen kunnen, maar ik vind het dus geweldig staan, en de opbergruimte in die kasten! Heerlijk!
Nog maar een plaatje...Zonder kleed...
[afbeelding]
Nu met kleed...![]()
[afbeelding]
Lekker warm in de winter!
Uit 1970...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooie kast. Het is wel verschrikkelijk komisch in een nieuwbouwhuis. Maar dat is hier niet zo denk ik?
Uit welk jaar is het huis?
Ga eens verhuizen gek!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uit 1970...![]()
VRESELIJKE huizen...![]()
Met trespa...![]()
Huil je mee?![]()
Oh, ik zou zo graag willen, believe me...quote:
Het leuke is dat jij echt je eigen smaak doorvoert. Ook al is dat niet de dan geldende smaak. Hulde voor je eigenwijsheid. Als jij dit zo mooi vindt, is het klaar en ik zie dat 1 op 1 in een ander huis terugkomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, ik zou zo graag willen, believe me...
maar ja...Moet je er wel de centen voor hebben....![]()
En dat komt wel...ben een geduldig mens...![]()
Edetquote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef Syytön het volgende:
Ik hoop dat je een goed ruikende koffie hebt, Geqxon.
Italian Job, wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Mijn speakers blazen de kleren van hun lijf(gok maar eens uit welke film dat gejat is
)
Wel de nieuwe Italian Jobquote:Op donderdag 10 november 2005 23:47 schreef Vince-E het volgende:
[..]
Italian Job, wat heb ik gewonnen?
Van de voorkant ziet het er tof uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef blieblie het volgende:
Mooi huis Lotte! Niet geheel mijn smaak, maar wel mooi.Hoe ziet het van de voorkant uit als ik vragen mag?
Ik zie een Gestapo petquote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[kapotte foto]
Inderdaad, die halquote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef Oblivion het volgende:![]()
Die hal!![]()
Ben verliefd...![]()
Mooi hoor, Bloodylotte!
het verdient goed bij de politie....quote:
Malm heet ie, gewoon bij ikea te halen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Étoile het volgende:
On-the-mike, zou je een fotootje bij daglicht willen maken van de (laden?)-kast die op de eerste foto in de Op te zien is? Volgens mij vind ik die heel mooi!
Geqxon, wat een gave beddensprei, wat is dat voor knuffelmateriaal?!![]()
quote:
zo te zien 2 collega'squote:
Thanksquote:Op maandag 14 november 2005 17:17 schreef Oblivion het volgende:
Leuke kamer, jij kan teminste niet uit je bedje vallen...![]()
Ala isoleercelquote:Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou aan de binnenkant van de muren dan toch mooi stootkussens maken!![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:23 schreef ROG het volgende:
@ Laniboekje: Waarom geen (breder) custom-made bed maken met een iets breder matras? Brede dekenla eronder bouwen, stukje klamboe ervoor en klaar. Oogt wellicht strakker/mooier?
Oh! Dat is waar ook, zal van het weekend eens met de fotocamera door mijn huis heen gaan struinenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Genadeloze schop! Hup kamers posten allemaal! Laniboekje had nog een belofte open staan!
Uhuh, die lamp is idd van Ikea, een kek ding voor wêhnag!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef Dementor het volgende:
Ok, ja dat heb je met die design lampen he.
Of ze zijn vrij duur of je kunt ze voor een prikkie kopen bij Ikea (wat echt tof is).
Oei dat zijn de mooie huisjes!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef beatmeisje het volgende:
Mijn recentelijk met mijn lief gescoorde appartement:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is het mooiste stukje van het huis -vind ik zelf althans: de hal
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo!.
Gaaf! Zie ik daar Philippe Starck stoeltjes?quote:
2 feb. de sleutel. Eind feb. word ik dan Grunnsequote:Op zondag 11 december 2005 18:53 schreef clauwheee het volgende:
Dude wanneer ga jij eigenlijk ook alweer verhuizen?
quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2 feb. de sleutel. Eind feb. word ik dan Grunnse![]()
O spannend!!quote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik hoop hier straks ook eens wat te kunnen showen, we zitten nu in de druk-huizen-aan-het-kijken-fase
quote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
O spannend!!
Ok, zal ik doen, ik update daar zo wel evenquote:Wel mij een beetje op de hoogte houden in de Sc of zo hoor!!
Staat!quote:O en ik verwacht je op de koffie komend voorjaar!
Wat een leuk appartement, Beatmeisje! Mooie combi van oud en nieuwquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef beatmeisje het volgende:
Ah, een connaisseur!quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Gaaf! Zie ik daar Philippe Starck stoeltjes?![]()
![]()
Tuurlijk! Grappig, heb bij het zoeken naar een kapstok zo’n beetje hetzelfde “traject” doorlopen als jij: ik wilde een leuke kapstok, vond de Gispen erg fraai maar te prijzig, en ben toen ook op marktplaats gaan zoeken. Heb deze daar uiteindelijk gekocht voor 10 euro. 't Kapstokje stamt uit de jaren '50.quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik 'leen' je foto even voor het Slowchattopic, okay?
Ik heb er nog nooit onder geslapen.. ook al heb ik ze wel bijgevuld in de desbetreffende winkel, evenals het artwork op de slaapkamer, boven de tv.quote:Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Shao!
Enneh... bekend dekbed. Volgens mij is er geen mens in Nederland die niet al eens een nachtje onder die hoes heeft geslapen. Niet per se die van jou natuurlijk.
Ik wilde net zeggen. Ik ben een eerlijk en monogaam persoon BE.quote:Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Shao!
Enneh... bekend dekbed. Volgens mij is er geen mens in Nederland die niet al eens een nachtje onder die hoes heeft geslapen. Niet per se die van jou natuurlijk.
Het artwork boven de bank en eettafel, het tvmeubel, de grote kledingkast, de blauwe kast op de kinderkamer, allemaal van diezelfde winkel.quote:Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit onder geslapen.. ook al heb ik ze wel bijgevuld in de desbetreffende winkel, evenals het artwork op de slaapkamer, boven de tv.
Leuk huisje!![]()
Heb dezelfde maar dan blauw groen wit enzo. Heerlijk!quote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef RedRoses het volgende:
[afbeelding]
Mijn Ikeadekbedovertrek!![]()
(En tering die dingen liggen dus echt niet lekker...)
The Italian Job.quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Dude, als ik een volle avond lang onder mijn bureau lig om kabels netjes te leggen, dan vind ik wel dat ik een biertje verdien ja
En chicks ontvangen gaat hier primaMijn speakers blazen de kleren van hun lijf
(gok maar eens uit welke film dat gejat is
)
En dat je in de war bent met die speakers klopt, die foto is ook veel te donker
Is die kledingkast toevallig ook van Ikea, ShaoliN? Zo ja, welke en hoe groot is 'ie zoals jullie 'm daar hebben staan?quote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef ShaoliN het volgende:
Nieuw huisje gekocht. We zijn al iets verder als op de foto's te zien is.
Huiskamer
Slaapkamer1:
[afbeelding]
Ikea ja. Hij heet Mammut. Kast is net iets groter dan een eenpersoonskast vanwege de ombouw. Maar echt groot is hij nog steeds niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is die kledingkast toevallig ook van Ikea, ShaoliN? Zo ja, welke en hoe groot is 'ie zoals jullie 'm daar hebben staan?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=9&langId=-22&productId=11175quote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ikea ja. Hij heet Mammut. Kast is net iets groter dan een eenpersoonskast vanwege de ombouw. Maar echt groot is hij nog steeds niet.
Ow,quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef MUUS het volgende:
Nee lieverd, jouw kledingkast.
Die kinderkledingkastjes ken ik wel..
Ha, dus toch. Ik wil de witte Pax kasten gaan kopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ow,Dat is ook Ikea. Een Pax systeem. 2,39m hoog en 2 meter breed.
Ja dat gaat wel aardig. En je kunt op alle mogelijke manier combineren met legplanken lades en hanggedeeltes. Echt perfect.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ha, dus toch. Ik wil de witte Pax kasten gaan kopen.
Kan je er wel behoorlijk wat in wegstouwen? Ik was al enthousiast vier basisdelen van elk een meter breed bij elkaar aan het verzinnen, maar dat gaat niet passen..
Ik edit het met fotobewerkingssoftware. We zijn eigenlijk helemaal niet aan het verbouwenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:19 schreef generalist het volgende:
Ruimen jullie allemaal jullie huis op voor er foto's gemaakt worden of toevallig allemaal van die para-opruim-freaks?
Mijn foto's komen overigens ook zo
Ja sorry, de letters zijn van mijn toetsenbord gesleten en ik kan niet blind typenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:30 schreef generalist het volgende:
Ik kan er wel even een filter overheen halen, dat wordt het allemaal strak en helderen meer iets uit de haren 00 ...
Ik heb niets opgeruimd hoor, al het zooi ligt meestal boven. Beneden is het eigenlijk altijd wel zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:19 schreef generalist het volgende:
Ruimen jullie allemaal jullie huis op voor er foto's gemaakt worden of toevallig allemaal van die para-opruim-freaks?
Mijn foto's komen overigens ook zo
Bij mij over het algemeen ook, alleen de verhuisdozen in de hoek staan er nu al twee en een half jaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb niets opgeruimd hoor, al het zooi ligt meestal boven. Beneden is het eigenlijk altijd wel zo.
Dat dekbed heb ik ook en ik vind 'em ook niet lekker liggen! Ik hoopte dat dat beter zou worden als hij vaker gewassen zou zijn, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef RedRoses het volgende:
[afbeelding]
Mijn Ikeadekbedovertrek!![]()
(En tering die dingen liggen dus echt niet lekker...)
Biancaviaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe werkplekkie![]()
mag ik vragen wat voor kleur verf/ wat voor behang je hier op de muren hebt? over anderhalve maand verhuis ik en dit vind ik wel erg mooi voor de slaapkamerquote:
Beatmeisje, waaaaaar heb je die lamp vandaan die bestaat uit allerlei glas delen ???quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef beatmeisje het volgende:
tsja, dat krijg je bij het samenwonen he...quote:
hee, dat idee van 't plankje vind ik wel oké..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Plaats je computer alsjeblieft boven op je bureau
Daarnaast raad ik je aan je X-Box op een plankje te zetten, ongeveer 20 cm boven de grond. Het geeft het effect dat hij zweeft, en de kans op zelfontbranding is vele malen kleiner
Van mn pa z'n werkquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef Adelante het volgende:
waar heb je dat bureau vandaan kluupkluup?
klopt.. het is deze.. [TK] Barebone MediaCenterquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie je computer overigens niet
Maar de rede dat ik het afraad, is met name omdat je dan:
a) Er makkelijk tegenaan rijd
b) Een stofzuiger-effect krijgt.
En stof in je PC is het laatste dat je wilt
/edit: Ik zie hem, het is die S-Presso barebone he? Gaaf dingZet hem vooral niet onder je bureau, please! Hijs zo mooi, en ik heb er helaas geen
Gup, plaats anders één foto hier alvast en dan kunnen ze de rest doorklikken. Dat maakt het topic iets levendiger.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:51 schreef -Guppie- het volgende:
leuk om te zien allemaal hoor
ik heb er hier ook een paar staan,ben net verhuisd http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=8740422&uid=772712
Gelukt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef -Guppie- het volgende:
Oke even testen dan
[afbeelding]
Hier 1 foto van de woonkamer,de rest zie je op die link een paar posts hierboven
Ziet er leuk uit, bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:29 schreef Fannetje het volgende:
Wat een mode-tv zegMaar idd een fijne tv
De schilderijen hebben we van een leuke site op internet: www.kunstvoorjou.nl.
Via internet besteld en alles was zeer goed geregeld! Een aanrader!
Nee, dat schreef ik al boven mn berichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:10 schreef ranzige_pad het volgende:
leuk huis, en mooie schilderijen. heb je nog meer foto's, dus van andere kamers
Prachtig toilet!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef ezzi het volgende:
Sinds twee maanden wonen we nu in een leuk rijtjeshuis in Limburg. We hebben een nieuwe keuken geplaatst, een nieuwe badkamer en nieuw toilet. Nog steeds zijn we bezig met de slaapkamer maar een aantal ruimten zijn nu klaar. Ik lees dit forum heel vaak en wil hierbij dan toch even bijdragen met een aantal foto's van ons huisje:
De woonkamer:
[afbeelding]
De keuken:
[afbeelding]
Garderobekast:
[afbeelding]
Toilet:
[afbeelding]
De gang:
[afbeelding]
Van de badkamer heb ik nog geen goede foto.
erg mooie woonkamer heb jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef -Guppie- het volgende:
Oke even testen dan
[afbeelding]
Hier 1 foto van de woonkamer,de rest zie je op die link een paar posts hierboven
Mooi huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Fannetje het volgende:
Hier dan eindelijk wat beloofde voor en na foto's van ons huisjeAlleen nog even de huiskamer, de rest is nog niet helemaal af en ook nog niet op de foto vastgelegd
Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En na het nodige schuur, verf, schoonmaak en inrichtwerk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke kamer Guppie, wat voor kleur is het laminaat/parket? Is dat white wash eiken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef -Guppie- het volgende:
Oke even testen dan
[afbeelding]
Dank je!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Mooi huis![]()
Volgens mij hebben wij dezelfde bank maar dan in het zwart
Bij deze:quote:
zo te horen lekker ruim, gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
Jawel, ik mag hier ook postenIk heb een huis gekocht!!!
Na 3,5 jaar geleden mijn appartementje van 55 m2 te hebben gekocht ben ik nu een stapje verder gegaan:
ik heb mijzelf, en voor in mn eentje, een drive in woning aangeschaft van 142 m2![]()
inpandige garage, woonkeuken, 3 slaapkamers, tuinkamer, tuin van 4 bij 8, badkamer van 4 bij 4,5![]()
![]()
![]()
Hypotheek is bijna rond en medio mei mag ik erin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien toch ff met de buren praten over de kleurstelling van hun huis![]()
Drive in's zijn erg goedquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Smaken verschillen....![]()
Die groene is dus van jou?
Ga jij gewoon mooi voor oud Hollands blauw!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Idd, sterker nog: die boom ervoor ook
![]()
Met delfsblauw motiefje zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga jij gewoon mooi voor oud Hollands blauw!![]()
Vergeet de televisie niet! En luie stoelen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Met delfsblauw motiefje zekerBuitenkant blijft zo in de eerste instantie... de achterkamer ga ik denk ik wel meteen wat aan doen: ik zit te denken aan een schuifpui zodat de hele kamer bij de tuin betrokken kan worden (foto met bureau) en dan een bar erin...
![]()
Lijkt verdacht veel op die woningen in Rotterdam Alexander, klopt dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
Na 3,5 jaar geleden mijn appartementje van 55 m2 te hebben gekocht ben ik nu een stapje verder gegaan:
ik heb mijzelf, en voor in mn eentje, een drive in woning aangeschaft van 142 m2![]()
inpandige garage, woonkeuken, 3 slaapkamers, tuinkamer, tuin van 4 bij 8, badkamer van 4 bij 4,5![]()
![]()
![]()
Ik vind het nogal op de drive-in woningen uit de wijk Sorghvliet in Veendam lijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op die woningen in Rotterdam Alexander, klopt dat?
Of is het in Groningen (Wijk Vinkhuizen)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de aldiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:01 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
Of is het in Groningen (Wijk Vinkhuizen)
Zou best kunnen, maar ik woon en blijf wonen in Groningen, vinkhuizen idd...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op die woningen in Rotterdam Alexander, klopt dat?
leuk huisje, mag je die kasten houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:41 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik woon en blijf wonen in Groningen
Hey dat behang hadde nmijn ouders ook in hun vorige huis(25jaar geleden) maar dan in het groen.quote:[b]Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 [afbeelding]
behang slaapkamer muur
[afbeelding]
Op naar de badkamer!
Onder de 2e foto had koelkast, magnetron, fornuis moeten staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus het uitzicht vanuit mijn woonkamerhet soort etage woningen dat je ziet is hetzelfde type als waar ik ook in woon
Ik woon zelf beneden en heb een voor en achtertuintje
de 2e foto van m`n 2e berichtje bedoel ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:08 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
Onder de 2e foto had koelkast, magnetron, fornuis moeten staan
De vloer lag er nog niet in, is gewoon klik lamiaat á 5-6 euro de m²quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Syytön het volgende:
Leuk, koentjuh18! Leuk geverfd en ingericht, mooie vloer ook, lag die er al? Vooral leuk om te zien hoe je er wat van gemaakt hebt, terwijl het eigenlijk een heel erg basic woning is (ik doel op de keuken, badkamer en kachel). Ziet er erg knus uit
Mag ik vragen hoeveel je per maand betaalt?
Tilburg-Noord? Die geel met witte garage komt me bekend voor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mousemicky als je het topic goed had doorgelezen dan had je geweten dan het Groningen is (Wijk Vinkhuizen daar bij dat hele kleine Aldi filiaal waar ook een bushalte zit)quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tilburg-Noord? Die geel met witte garage komt me bekend voor?
Mooi bureau.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niet echt supper foto's overigens...
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moeten nog kleine boxjes op het bureau komen.
Kwantum, ongeveer 7 euro.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:00 schreef xorbit het volgende:
[..]
waar heb je dit behang eigelijk vandaan?
Smaken verschillen dat is idd het leuke om te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
Cool aan deze topics zijn altijd dat er gruwelijk lelijke inrichtingen langskomen, maar ook hele mooie.
JIj vind vast mijn kunstwerk aan de muur mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niet echt supper foto's overigens...
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moeten nog kleine boxjes op het bureau komen.
Ja die is gaaf jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
JIj vind vast mijn kunstwerk aan de muur mooi
Ik zal binnenkort even alle foto's van mijn inrichting plaatsen.
[afbeelding]
Links zie je btw mijn pooltafel, dat ding voorin is een heel klein deel van mijn eetbar.
The Bulldog Saintsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Schubbekut het volgende:
[afbeelding]
The Bulldog Saints![]()
!
Waar heb je die vandaan ??
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
The Bulldog Saints!
'T is altijd nog The Boondock Saints.
Wat voor een kleur moet ik nou hierbij nemen ??,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Londemanmp het volgende:
Hoi mede-fokkers,
Wij hebben een vraag over de kleur van ons toekomstige bankstel en/of stoelen.
ons huisje ziet er momenteel zo uit :
[afbeelding]
[afbeelding]
De gespikkelde wand worden nog geverfd door een stukadoor, die ook nog andere dingen bij ons uitvoerd.
De kleur wordt trouwens Histor Mus kleur en licht bruine gordijnen met een tintje bij.
[afbeelding]
En de andere wanden blijven zachtgeel.
[afbeelding]
De stoel kussens worden ook nog anders namelijk deze : ( hier zit
een bloem motief in )
[afbeelding]
Ook komt er nog vitrage wit met een kriebeltje en Ook worden er nog planten etc geplaatst en natuurlijk Herman Brood schilderij'en ( kopieen )
uhmm maar de vraag is ;
Wat voor een kleur moeten wij kiezen voor de banken en/of stoelen ??
En wat zal er het mooist uitzien ?? 2 banken en 1 stoel ??
Of 1 bank en 2 stoelen ??
Graag jullie reactie hierop.
Alvast bedankt.
die stoel is tè mooi gewoon. blijft ie schoon in het wit?? ik krijg em in het zwart maar wit past eigenlijk beter bij mijn kamerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
JIj vind vast mijn kunstwerk aan de muur mooi
Ik zal binnenkort even alle foto's van mijn inrichting plaatsen.
[afbeelding]
Links zie je btw mijn pooltafel, dat ding voorin is een heel klein deel van mijn eetbar.
Yup, hij blijft mooi schoon. Hij moest eigenlijks naar boven voor bij mijn bureau, alleen daar ist nog een dikke troepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
die stoel is tè mooi gewoon. blijft ie schoon in het wit?? ik krijg em in het zwart maar wit past eigenlijk beter bij mijn kamer
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef Adelante het volgende:
bedankt voor het sponsoren van IKEA, D-MIXXX
strak appartementje wel
als het een huis is, mis ik nog wat kamersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:18 schreef D-MIXXX het volgende:, je moet toch wat
appartement, tis een huis
Boven is het nog een grote zooiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
als het een huis is, mis ik nog wat kamers
Niemand die een leuke suggestie heeft ??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Londemanmp het volgende:
Hoi mede-fokkers,
Wij hebben een vraag over de kleur van ons toekomstige bankstel en/of stoelen.
ons huisje ziet er momenteel zo uit :
[afbeelding]
[afbeelding]
De gespikkelde wand worden nog geverfd door een stukadoor, die ook nog andere dingen bij ons uitvoerd.
De kleur wordt trouwens Histor Mus kleur en licht bruine gordijnen met een tintje bij.
[afbeelding]
En de andere wanden blijven zachtgeel.
[afbeelding]
De stoel kussens worden ook nog anders namelijk deze : ( hier zit
een bloem motief in )
[afbeelding]
Ook komt er nog vitrage wit met een kriebeltje en Ook worden er nog planten etc geplaatst en natuurlijk Herman Brood schilderij'en ( kopieen )
uhmm maar de vraag is ;
Wat voor een kleur moeten wij kiezen voor de banken en/of stoelen ??
En wat zal er het mooist uitzien ?? 2 banken en 1 stoel ??
Of 1 bank en 2 stoelen ??
Graag jullie reactie hierop.
Alvast bedankt.
Voor dit soort vragen kun je veel beter een apart topic openen. Dan trek je de aandacht van mensen die met je mee willen denken. Dit topic is meer puur een 'toon-je-huis-topic'. Zoals de TT al zegt dus eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 11:24 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
Niemand die een leuke suggestie heeft ??
Komtie:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Wat bedoel je precies met dat touchscreen op de muur, ik snap hem niet
Gast, vertel jij eens heel snel waar je die onwijs gave Boondock Saints en Pulp Fiction schilderijtjes vandaan hebt?!?! Wat onwijs stoer!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef D-MIXXX het volgende:
Hierbij mijn huisje.
Ik heb het net gekocht en het was nieuwbouw. Dus alles moest gedaan worden. Mijn eisen waren dat er in ieder geval een pooltafel in moest en een eetbar met een plavond verlaging erboven. Dat is iig gerealiseerd, dus ik ben vrij tevreden
[afbeelding]
Voorkamer incl fatboy
[afbeelding]
Tv en JBL
[afbeelding]
[afbeelding]
beamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
eetbar
[afbeelding]
Pooltafel, stationsklok, photoplay, roomba
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn fok plek
[afbeelding]
photoplay, wordt meer gebruikt door vrienden
[afbeelding]
Touchscreen aan de muur voor de bediening voor muziek, en straks ook video (krijg de connectie niet voor elkaar met de divx speler
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ledlampjes in de plavondverlaging by night.
Die schilderij van Boondock Saints heb ik gekregen toen ik met het huis klaar was van een vriend. Deze zei dat hij uit een kunstattelier kwam uit Duitsland, geen idee welkeEr hingen meerdere zei die, zoals je ziet heb ik er twee.
Als je even goed leest zie je dat het net boven je quote staat uitgelegdquote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Gast, vertel jij eens heel snel waar je die onwijs gave Boondock Saints en Pulp Fiction schilderijtjes vandaan hebt?!?! Wat onwijs stoer!
Het is al even geleden, maar het is als wandtegel ook erg mooi! Mijn complimenten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:17 schreef ezzi het volgende:
Ja, dat zijn vloertegels die we ook op de wanden hebben gebruikt. Je hebt ze ook met een koperlook, maar deze zijn metaal look. Het werd wel een donker hok dus we moesten wel met veel witte accessoires werken om het lichter te maken. Maar het geeft een mooi effect en de tegels zien er vanuit iedere hoek weer anders uit.
Hebben we ook nog aan gedacht om ze in de badkamer te gebruiken. Uiteindelijk hebben we daar anthraciet tegels gebruikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is al even geleden, maar het is als wandtegel ook erg mooi! Mijn complimenten!
Wij hebben deze tegels (Maar dan 60x60) ook in metallook op de badkamervloer liggen. Het is echt een hele chique tegel!
Nee, die staat er nog niet, maar ik zal proberen foto's te maken. Het is nog niet helemaal af, en het is wat klein dus foto's maken is dan sowieso lastig.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef ezzi het volgende:
[..]
Hebben we ook nog aan gedacht om ze in de badkamer te gebruiken. Uiteindelijk hebben we daar anthraciet tegels gebruikt.
Ik zou wel een foto willen zien hoe het uitziet bij jullie? Of staat ie hier al ergens?
Hoe bedoel je dat? Wat je uit het raam ziet dan wat parkeer plekken. Mijn voortuin moet nog ingericht worden. Dus daar zie je niet veel nuquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Mooi strak huis idd, je zit alleen zo "op straat" of vergis ik me?
Hmmm vage uploadsitequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:53 schreef Cleetje het volgende:
dit is mn woonkamer![]()
ff testen of het gelukt is
Hmm.. interessant...Ik vind de kleur van die bank dus echt afschuwelijk. Zou ik nooit voor (durven) kiezen. Maar als ik het dan zo in dit geheel zie is het eigenlijk best leuk. Het heeft wel wat, al had het van mij best wat voller, en 'geleefder ' gemogen. Of had je speciaal opgeruimd voor de foto?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:55 schreef Public_NME het volgende:
Woon sindskort niet meer op kamers dus dan maar even mijn ouderlijk huis posten:
[afbeelding]
De voorkant (tuin aan de rechterkant kan je niet zien)
[afbeelding]
Woonkamer 1 (2 jaar geleden ofzo, dus ziet er nu anders uit, maar basis blijft hetzelfde)
[afbeelding] Eetkamer tafel.
[afbeelding]
Rest woonkamer en klein beetje keuken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef Cleetje het volgende:
Woonkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de foto s in een rondje gemaakt, de kamer kreeg ik er niet in 1 keer op (wel in 4 x)
ik dacht exact hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef Cleetje het volgende:
Leuk topic, ik heb gelijk zin om ook foto s te maken van mn huis.
Mooie geruimde huizen trouwens allemaalVoor ik foto s plaats, ga ik de boel ff opruimen
![]()
Is dat toevallig in goirlequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ezzie, hoe kom je aan die Jamiroquai mannetjes? die zijn echt onwijs cool!
Ik weet niet hoe oud je gemiddelde bezoek is, maar ik denk dat de meeste beetje muzikaal onderlegde jongeren tussen de 16 en de 25 jaar Jamiroquai wel kennenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:30 schreef ezzi het volgende:
Die heb ik zelf gemaakt van mdf.
Leuk dat jullie het in ieder geval herkennen en cool vinden. Als mensen bij mij de hal staan kijken ze altijd nogal vreemd. Het is te raar hoeveel mensen Jamiroquai niet kennen.
Vet! En ze zijn ook goed gelukt. Misschien kun je een handeltje opzetten voor Fok als er genoeg animo voor isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:30 schreef ezzi het volgende:
Die heb ik zelf gemaakt van mdf.
Leuk dat jullie het in ieder geval herkennen en cool vinden. Als mensen bij mij de hal staan kijken ze altijd nogal vreemd. Het is te raar hoeveel mensen Jamiroquai niet kennen.
Ik zie het nietquote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Als je even goed leest zie je dat het net boven je quote staat uitgelegd
Mooi huisjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef D-MIXXX het volgende:
Hierbij mijn huisje.
.....
Die schilderij van Boondock Saints heb ik gekregen toen ik met het huis klaar was van een vriend. Deze zei dat hij uit een kunstattelier kwam uit Duitsland, geen idee welkeEr hingen meerdere zei die, zoals je ziet heb ik er twee.
En of dat veel werk is geweestquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een werk is dat geweest T_T! Wel luxe dat je een eigen computerkamer hebt!!
Hoezo ouderwets?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef Syytön het volgende:
Te ouderwets en donker, kortom: niet mijn smaak
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef D-MIXXX het volgende:
Hierbij mijn huisje.
Ik heb het net gekocht en het was nieuwbouw. Dus alles moest gedaan worden. Mijn eisen waren dat er in ieder geval een pooltafel in moest en een eetbar met een plavond verlaging erboven. Dat is iig gerealiseerd, dus ik ben vrij tevreden
[afbeelding]
Voorkamer incl fatboy
[afbeelding]
Tv en JBL
[afbeelding]
[afbeelding]
beamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
eetbar
[afbeelding]
Pooltafel, stationsklok, photoplay, roomba
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn fok plek
[afbeelding]
photoplay, wordt meer gebruikt door vrienden
[afbeelding]
Touchscreen aan de muur voor de bediening voor muziek, en straks ook video (krijg de connectie niet voor elkaar met de divx speler
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ledlampjes in de plavondverlaging by night.
Anders je badkamer wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ow, is dat ouderwets danVind het wel tof hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |