Gaaf! Zie ik daar Philippe Starck stoeltjes?quote:
2 feb. de sleutel. Eind feb. word ik dan Grunnsequote:Op zondag 11 december 2005 18:53 schreef clauwheee het volgende:
Dude wanneer ga jij eigenlijk ook alweer verhuizen?
quote:Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
2 feb. de sleutel. Eind feb. word ik dan Grunnse![]()
O spannend!!quote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik hoop hier straks ook eens wat te kunnen showen, we zitten nu in de druk-huizen-aan-het-kijken-fase
quote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
O spannend!!
Ok, zal ik doen, ik update daar zo wel evenquote:Wel mij een beetje op de hoogte houden in de Sc of zo hoor!!
Staat!quote:O en ik verwacht je op de koffie komend voorjaar!
Wat een leuk appartement, Beatmeisje! Mooie combi van oud en nieuwquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef beatmeisje het volgende:
Mijn recentelijk met mijn lief gescoorde appartement:
Ah, een connaisseur!quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Gaaf! Zie ik daar Philippe Starck stoeltjes?![]()
![]()
Tuurlijk! Grappig, heb bij het zoeken naar een kapstok zo’n beetje hetzelfde “traject” doorlopen als jij: ik wilde een leuke kapstok, vond de Gispen erg fraai maar te prijzig, en ben toen ook op marktplaats gaan zoeken. Heb deze daar uiteindelijk gekocht voor 10 euro. 't Kapstokje stamt uit de jaren '50.quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik 'leen' je foto even voor het Slowchattopic, okay?
Ik heb er nog nooit onder geslapen.. ook al heb ik ze wel bijgevuld in de desbetreffende winkel, evenals het artwork op de slaapkamer, boven de tv.quote:Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Shao!
Enneh... bekend dekbed. Volgens mij is er geen mens in Nederland die niet al eens een nachtje onder die hoes heeft geslapen. Niet per se die van jou natuurlijk.
Ik wilde net zeggen. Ik ben een eerlijk en monogaam persoon BE.quote:Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit Shao!
Enneh... bekend dekbed. Volgens mij is er geen mens in Nederland die niet al eens een nachtje onder die hoes heeft geslapen. Niet per se die van jou natuurlijk.
Het artwork boven de bank en eettafel, het tvmeubel, de grote kledingkast, de blauwe kast op de kinderkamer, allemaal van diezelfde winkel.quote:Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit onder geslapen.. ook al heb ik ze wel bijgevuld in de desbetreffende winkel, evenals het artwork op de slaapkamer, boven de tv.
Leuk huisje!![]()
Heb dezelfde maar dan blauw groen wit enzo. Heerlijk!quote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef RedRoses het volgende:
[afbeelding]
Mijn Ikeadekbedovertrek!![]()
(En tering die dingen liggen dus echt niet lekker...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |