Nee, dat schreef ik al boven mn berichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:10 schreef ranzige_pad het volgende:
leuk huis, en mooie schilderijen. heb je nog meer foto's, dus van andere kamers
Prachtig toilet!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef ezzi het volgende:
Sinds twee maanden wonen we nu in een leuk rijtjeshuis in Limburg. We hebben een nieuwe keuken geplaatst, een nieuwe badkamer en nieuw toilet. Nog steeds zijn we bezig met de slaapkamer maar een aantal ruimten zijn nu klaar. Ik lees dit forum heel vaak en wil hierbij dan toch even bijdragen met een aantal foto's van ons huisje:
De woonkamer:
[afbeelding]
De keuken:
[afbeelding]
Garderobekast:
[afbeelding]
Toilet:
[afbeelding]
De gang:
[afbeelding]
Van de badkamer heb ik nog geen goede foto.
erg mooie woonkamer heb jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef -Guppie- het volgende:
Oke even testen dan
[afbeelding]
Hier 1 foto van de woonkamer,de rest zie je op die link een paar posts hierboven
Mooi huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Fannetje het volgende:
Hier dan eindelijk wat beloofde voor en na foto's van ons huisjeAlleen nog even de huiskamer, de rest is nog niet helemaal af en ook nog niet op de foto vastgelegd
Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En na het nodige schuur, verf, schoonmaak en inrichtwerk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke kamer Guppie, wat voor kleur is het laminaat/parket? Is dat white wash eiken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef -Guppie- het volgende:
Oke even testen dan
[afbeelding]
Hier 1 foto van de woonkamer,de rest zie je op die link een paar posts hierboven
Dank je!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Mooi huis![]()
Volgens mij hebben wij dezelfde bank maar dan in het zwart
Bij deze:quote:
zo te horen lekker ruim, gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
Jawel, ik mag hier ook postenIk heb een huis gekocht!!!
Na 3,5 jaar geleden mijn appartementje van 55 m2 te hebben gekocht ben ik nu een stapje verder gegaan:
ik heb mijzelf, en voor in mn eentje, een drive in woning aangeschaft van 142 m2![]()
inpandige garage, woonkeuken, 3 slaapkamers, tuinkamer, tuin van 4 bij 8, badkamer van 4 bij 4,5![]()
![]()
![]()
Hypotheek is bijna rond en medio mei mag ik erin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien toch ff met de buren praten over de kleurstelling van hun huis![]()
Drive in's zijn erg goedquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Smaken verschillen....![]()
Die groene is dus van jou?
Ga jij gewoon mooi voor oud Hollands blauw!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Idd, sterker nog: die boom ervoor ook
![]()
Met delfsblauw motiefje zekerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga jij gewoon mooi voor oud Hollands blauw!![]()
Vergeet de televisie niet! En luie stoelen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Met delfsblauw motiefje zekerBuitenkant blijft zo in de eerste instantie... de achterkamer ga ik denk ik wel meteen wat aan doen: ik zit te denken aan een schuifpui zodat de hele kamer bij de tuin betrokken kan worden (foto met bureau) en dan een bar erin...
![]()
Lijkt verdacht veel op die woningen in Rotterdam Alexander, klopt dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
Na 3,5 jaar geleden mijn appartementje van 55 m2 te hebben gekocht ben ik nu een stapje verder gegaan:
ik heb mijzelf, en voor in mn eentje, een drive in woning aangeschaft van 142 m2![]()
inpandige garage, woonkeuken, 3 slaapkamers, tuinkamer, tuin van 4 bij 8, badkamer van 4 bij 4,5![]()
![]()
![]()
Ik vind het nogal op de drive-in woningen uit de wijk Sorghvliet in Veendam lijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op die woningen in Rotterdam Alexander, klopt dat?
Of is het in Groningen (Wijk Vinkhuizen)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de aldiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:01 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
Of is het in Groningen (Wijk Vinkhuizen)
Zou best kunnen, maar ik woon en blijf wonen in Groningen, vinkhuizen idd...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op die woningen in Rotterdam Alexander, klopt dat?
leuk huisje, mag je die kasten houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:41 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik woon en blijf wonen in Groningen
Hey dat behang hadde nmijn ouders ook in hun vorige huis(25jaar geleden) maar dan in het groen.quote:[b]Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 [afbeelding]
behang slaapkamer muur
[afbeelding]
Op naar de badkamer!
Onder de 2e foto had koelkast, magnetron, fornuis moeten staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus het uitzicht vanuit mijn woonkamerhet soort etage woningen dat je ziet is hetzelfde type als waar ik ook in woon
Ik woon zelf beneden en heb een voor en achtertuintje
de 2e foto van m`n 2e berichtje bedoel ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:08 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
Onder de 2e foto had koelkast, magnetron, fornuis moeten staan
De vloer lag er nog niet in, is gewoon klik lamiaat á 5-6 euro de m²quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Syytön het volgende:
Leuk, koentjuh18! Leuk geverfd en ingericht, mooie vloer ook, lag die er al? Vooral leuk om te zien hoe je er wat van gemaakt hebt, terwijl het eigenlijk een heel erg basic woning is (ik doel op de keuken, badkamer en kachel). Ziet er erg knus uit
Mag ik vragen hoeveel je per maand betaalt?
Tilburg-Noord? Die geel met witte garage komt me bekend voor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef tvdleur het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mousemicky als je het topic goed had doorgelezen dan had je geweten dan het Groningen is (Wijk Vinkhuizen daar bij dat hele kleine Aldi filiaal waar ook een bushalte zit)quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tilburg-Noord? Die geel met witte garage komt me bekend voor?
Mooi bureau.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niet echt supper foto's overigens...
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moeten nog kleine boxjes op het bureau komen.
Kwantum, ongeveer 7 euro.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:00 schreef xorbit het volgende:
[..]
waar heb je dit behang eigelijk vandaan?
Smaken verschillen dat is idd het leuke om te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
Cool aan deze topics zijn altijd dat er gruwelijk lelijke inrichtingen langskomen, maar ook hele mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |