Nee, dat schreef ik al boven mn berichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:10 schreef ranzige_pad het volgende:
leuk huis, en mooie schilderijen. heb je nog meer foto's, dus van andere kamers
Prachtig toilet!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef ezzi het volgende:
Sinds twee maanden wonen we nu in een leuk rijtjeshuis in Limburg. We hebben een nieuwe keuken geplaatst, een nieuwe badkamer en nieuw toilet. Nog steeds zijn we bezig met de slaapkamer maar een aantal ruimten zijn nu klaar. Ik lees dit forum heel vaak en wil hierbij dan toch even bijdragen met een aantal foto's van ons huisje:
De woonkamer:
[afbeelding]
De keuken:
[afbeelding]
Garderobekast:
[afbeelding]
Toilet:
[afbeelding]
De gang:
[afbeelding]
Van de badkamer heb ik nog geen goede foto.
erg mooie woonkamer heb jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef -Guppie- het volgende:
Oke even testen dan
[afbeelding]
Hier 1 foto van de woonkamer,de rest zie je op die link een paar posts hierboven
Mooi huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Fannetje het volgende:
Hier dan eindelijk wat beloofde voor en na foto's van ons huisjeAlleen nog even de huiskamer, de rest is nog niet helemaal af en ook nog niet op de foto vastgelegd
Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En na het nodige schuur, verf, schoonmaak en inrichtwerk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke kamer Guppie, wat voor kleur is het laminaat/parket? Is dat white wash eiken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef -Guppie- het volgende:
Oke even testen dan
[afbeelding]
Hier 1 foto van de woonkamer,de rest zie je op die link een paar posts hierboven
Dank je!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Mooi huis![]()
Volgens mij hebben wij dezelfde bank maar dan in het zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |