JIj vind vast mijn kunstwerk aan de muur mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niet echt supper foto's overigens...
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moeten nog kleine boxjes op het bureau komen.
Ja die is gaaf jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
JIj vind vast mijn kunstwerk aan de muur mooi
Ik zal binnenkort even alle foto's van mijn inrichting plaatsen.
[afbeelding]
Links zie je btw mijn pooltafel, dat ding voorin is een heel klein deel van mijn eetbar.
The Bulldog Saintsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Schubbekut het volgende:
[afbeelding]
The Bulldog Saints![]()
!
Waar heb je die vandaan ??
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
The Bulldog Saints!
'T is altijd nog The Boondock Saints.
Wat voor een kleur moet ik nou hierbij nemen ??,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Londemanmp het volgende:
Hoi mede-fokkers,
Wij hebben een vraag over de kleur van ons toekomstige bankstel en/of stoelen.
ons huisje ziet er momenteel zo uit :
[afbeelding]
[afbeelding]
De gespikkelde wand worden nog geverfd door een stukadoor, die ook nog andere dingen bij ons uitvoerd.
De kleur wordt trouwens Histor Mus kleur en licht bruine gordijnen met een tintje bij.
[afbeelding]
En de andere wanden blijven zachtgeel.
[afbeelding]
De stoel kussens worden ook nog anders namelijk deze : ( hier zit
een bloem motief in )
[afbeelding]
Ook komt er nog vitrage wit met een kriebeltje en Ook worden er nog planten etc geplaatst en natuurlijk Herman Brood schilderij'en ( kopieen )
uhmm maar de vraag is ;
Wat voor een kleur moeten wij kiezen voor de banken en/of stoelen ??
En wat zal er het mooist uitzien ?? 2 banken en 1 stoel ??
Of 1 bank en 2 stoelen ??
Graag jullie reactie hierop.
Alvast bedankt.
die stoel is tè mooi gewoon. blijft ie schoon in het wit?? ik krijg em in het zwart maar wit past eigenlijk beter bij mijn kamerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
JIj vind vast mijn kunstwerk aan de muur mooi
Ik zal binnenkort even alle foto's van mijn inrichting plaatsen.
[afbeelding]
Links zie je btw mijn pooltafel, dat ding voorin is een heel klein deel van mijn eetbar.
Yup, hij blijft mooi schoon. Hij moest eigenlijks naar boven voor bij mijn bureau, alleen daar ist nog een dikke troepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
die stoel is tè mooi gewoon. blijft ie schoon in het wit?? ik krijg em in het zwart maar wit past eigenlijk beter bij mijn kamer
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef Adelante het volgende:
bedankt voor het sponsoren van IKEA, D-MIXXX
strak appartementje wel
als het een huis is, mis ik nog wat kamersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:18 schreef D-MIXXX het volgende:, je moet toch wat
appartement, tis een huis
Boven is het nog een grote zooiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
als het een huis is, mis ik nog wat kamers
Niemand die een leuke suggestie heeft ??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Londemanmp het volgende:
Hoi mede-fokkers,
Wij hebben een vraag over de kleur van ons toekomstige bankstel en/of stoelen.
ons huisje ziet er momenteel zo uit :
[afbeelding]
[afbeelding]
De gespikkelde wand worden nog geverfd door een stukadoor, die ook nog andere dingen bij ons uitvoerd.
De kleur wordt trouwens Histor Mus kleur en licht bruine gordijnen met een tintje bij.
[afbeelding]
En de andere wanden blijven zachtgeel.
[afbeelding]
De stoel kussens worden ook nog anders namelijk deze : ( hier zit
een bloem motief in )
[afbeelding]
Ook komt er nog vitrage wit met een kriebeltje en Ook worden er nog planten etc geplaatst en natuurlijk Herman Brood schilderij'en ( kopieen )
uhmm maar de vraag is ;
Wat voor een kleur moeten wij kiezen voor de banken en/of stoelen ??
En wat zal er het mooist uitzien ?? 2 banken en 1 stoel ??
Of 1 bank en 2 stoelen ??
Graag jullie reactie hierop.
Alvast bedankt.
Voor dit soort vragen kun je veel beter een apart topic openen. Dan trek je de aandacht van mensen die met je mee willen denken. Dit topic is meer puur een 'toon-je-huis-topic'. Zoals de TT al zegt dus eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 11:24 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
Niemand die een leuke suggestie heeft ??
Komtie:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
Wat bedoel je precies met dat touchscreen op de muur, ik snap hem niet
Gast, vertel jij eens heel snel waar je die onwijs gave Boondock Saints en Pulp Fiction schilderijtjes vandaan hebt?!?! Wat onwijs stoer!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef D-MIXXX het volgende:
Hierbij mijn huisje.
Ik heb het net gekocht en het was nieuwbouw. Dus alles moest gedaan worden. Mijn eisen waren dat er in ieder geval een pooltafel in moest en een eetbar met een plavond verlaging erboven. Dat is iig gerealiseerd, dus ik ben vrij tevreden
[afbeelding]
Voorkamer incl fatboy
[afbeelding]
Tv en JBL
[afbeelding]
[afbeelding]
beamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
eetbar
[afbeelding]
Pooltafel, stationsklok, photoplay, roomba
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn fok plek
[afbeelding]
photoplay, wordt meer gebruikt door vrienden
[afbeelding]
Touchscreen aan de muur voor de bediening voor muziek, en straks ook video (krijg de connectie niet voor elkaar met de divx speler
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ledlampjes in de plavondverlaging by night.
Die schilderij van Boondock Saints heb ik gekregen toen ik met het huis klaar was van een vriend. Deze zei dat hij uit een kunstattelier kwam uit Duitsland, geen idee welkeEr hingen meerdere zei die, zoals je ziet heb ik er twee.
Als je even goed leest zie je dat het net boven je quote staat uitgelegdquote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Gast, vertel jij eens heel snel waar je die onwijs gave Boondock Saints en Pulp Fiction schilderijtjes vandaan hebt?!?! Wat onwijs stoer!
Het is al even geleden, maar het is als wandtegel ook erg mooi! Mijn complimenten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:17 schreef ezzi het volgende:
Ja, dat zijn vloertegels die we ook op de wanden hebben gebruikt. Je hebt ze ook met een koperlook, maar deze zijn metaal look. Het werd wel een donker hok dus we moesten wel met veel witte accessoires werken om het lichter te maken. Maar het geeft een mooi effect en de tegels zien er vanuit iedere hoek weer anders uit.
Hebben we ook nog aan gedacht om ze in de badkamer te gebruiken. Uiteindelijk hebben we daar anthraciet tegels gebruikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het is al even geleden, maar het is als wandtegel ook erg mooi! Mijn complimenten!
Wij hebben deze tegels (Maar dan 60x60) ook in metallook op de badkamervloer liggen. Het is echt een hele chique tegel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |