quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Obli
Het is stil zonder jou hoor...
quote:
Gelukkig post jij nog wel iets ontopicquote:
Is nu wel mooier hoor! Lijkt een stuk groter nu!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
bladiebla
Gewoon, omdat jij het bent!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]Waar heb ik dit aan te danken????
Ouderwets?quote:Gelukkig post jij nog wel iets ontopic
Ziet er wel gezellig ouderwets uit trouwens
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Achter de Ibanez hangt sinds gisteren ook een Stratocaster.
Die bank is al meer dan 20 jaar oud!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Adelante het volgende:
ieeeuw, 'n wiite bank Obli, die durft
He, ouderwets is niet negatief hoor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon, omdat jij het bent!
[..]
Ouderwets?![]()
Tja, wij zijn niet van de strakke enzo...
Alhoewel er zeer mooie strakke kamers zijn langsgekomen.
Wow... Dat is wel ff anders ja. Ziet er erg gezellig uit! Ik vraag me alleen al tijden af wat die potten op de kast zijn. Want dat zie je vakerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mutsie!
Ik heb de woonkamer omgegooid!
[afbeelding]![]()
Dat zijn gewoon potten... Ik doe er met kerstmis altijd kerststerren in (bloemen)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wow... Dat is wel ff anders ja. Ziet er erg gezellig uit! Ik vraag me alleen al tijden af wat die potten op de kast zijn. Want dat zie je vaker.
Ik was idd echt op zoek naar een lage salontafel , en ben er nog heel blij mee , die vierkante uitvoering waar jij het over had heb ik ook gezien .quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij hebt MIJN salontafel!![]()
Die tafel had ik dus ook, tot ik naar een huis ging waar hij niet paste (te kleine woonkamer van 4 x 3,80). Dus hier heb ik nu de vierkante variant staan.
Voor in mijn nieuwe huis ga ik dietafel
weer bestellen!
Ik heb de bank vandaag bij Goossens zien staanquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Die banken + Salontafel komen bij Goossens vandaan.
De 2-zits was vanaf 899,- euro volgens mij. Ligt natuurlijk aan de stof enzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:05 schreef SilverStar het volgende:
Koningin, hoeveel kostte de bank? Ik vind hem ook helemaal geweldig
De mijne heeft een beetje duur stofje (heel grof geweven, overigens precies dezelfde als de bank die bij Goossens staat) is wel een 2 zits maar was ruim 1200,-quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:11 schreef SilverStar het volgende:
dat kan ik voorlopig wel op m'n buik schrijven dan..
Het zijn rolgordijnen, 2 bovenramen moeten wel met van dat plakspul geplakt worden omdat we nergens rolgordijnen langer dan 2,10 konden vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef innepin het volgende:
Mereltje, heb je nou je ramen afgeplakt?
Beetje vreemd verhaal. Want bij een beetje interieus zaak kan je rolgordijnen bestellen op de gewenste lengte. Ze komen dan opmeten en dat word speciaal voor jou gemaakt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het zijn rolgordijnen, 2 bovenramen moeten wel met van dat plakspul geplakt worden omdat we nergens rolgordijnen langer dan 2,10 konden vinden
Mja...Je maand salaris is dan ook gelijk op...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal. Want bij een beetje interieus zaak kan je rolgordijnen bestellen op de gewenste lengte. Ze komen dan opmeten en dat word speciaal voor jou gemaakt.
We hadden geen zin om te wachtenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal. Want bij een beetje interieus zaak kan je rolgordijnen bestellen op de gewenste lengte. Ze komen dan opmeten en dat word speciaal voor jou gemaakt.
Mag ik even?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:23 schreef ook_gek het volgende:
wel nee zo extreem duur is dat ook weer niet.
Smaken verschillen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie hier redelijk wat bonte kamers. Zelf ga ik mijn kamer volledig zwart/wit/grijs inrichten, met spierwitte TL-verlichting.
Laat me raden: Ik ga uitgekotst worden?
Waarom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie hier redelijk wat bonte kamers. Zelf ga ik mijn kamer volledig zwart/wit/grijs inrichten, met spierwitte TL-verlichting.
Nee, we bijten eerst je nekkie door, en daarna... Hmmm...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Die is wel erg gaaf ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:26 schreef Adelante het volgende:
die site met fotobehang is echt gaaf, blieblie thanks voor de link...
zit te denken aan deze voor de studiekamer:
Ziet er tof uit! Mooie, sfeervolle lampen ook. Dat kan vaak de sfeer van je kamer bepalenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:48 schreef Mereltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ziet het er toch wat sfeervoller uit met de lichtjes ..
Dit vind ik er ook geweldig uitzienquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mutsie!
Ik heb de woonkamer omgegooid!
[afbeelding]![]()
Haha tsja, ik denk dat 'ie iets zoeter isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef blieblie het volgende:
Wat een lieve kamer is dat.
Is dat eh.... "vergelijkbaar" met je karakter?
Mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:16 schreef Seauphie het volgende:
Kleine impressie, post binnenkort waarschijnlijk 'n ander deel. computer & tv staan alleen wat minder mooi op 't plaatje
[afbeelding]
Dankjewel, en ja rustgevend is 't inderdaad, vooral als je 't vergelijkt met m'n vorige rode muur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Avani het volgende:
[..]
MooiRustgevend is het wel.
![]()
Mooie foto's ook.![]()
Ik heb het thuis liggen en er staat een hele gave slaapkamer in.......maar we hebben afgesproken eerst een nieuwe badkamer te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Reactie op een eerdere post: Goossens heeft ook weer een nieuw woonboek
Dank je wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit vind ik er ook geweldig uitzien.
Lijkt me heerlijk om weg te dromen met een boek en dekentje op die bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |