Eigenlijk welquote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Adelante het volgende:
alleen jammer van die kleur bank, zelf uitgezocht?
Seats 'n Sofa's heeft hem momenteel in de aanbieding voor 500 of 600 euro.quote:
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef 'SEMTEX' het volgende:
We hebben net onze huiskamer geupgrade. Althans, de grootste muur (4m breed) in de kamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.
Of zijn jullie nogal 50's ingesteld en probeer je er een soort alternatieve Elvis-records wand
van te maken die muurversieringen? Of waren je Pa en Ma van die [flowerpower' types?
Lijkt er nogal op als ik alles zo bekijk.En dan nog langs de weg wonen als je die ene foto nader
bekijkt..![]()
Neuh,kan het niet mooi vinden,heeft geen stijl,niet knussig gewoon een afdeling die uit de kelder van de Bijenkorf(waar ze al die schoolboeken e.d. verkopen in de kelder) zou komen.
Maar goed, jij moet erin wonen met je vriendje dus zal dit wel je smaak zijn.
Ik zie jou alleen maar vrij zinloos mekkeren op mijn posts, dus ik heb er geen boodschap aan.quote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Iemand zei het ook al en ik sluit me aan: Het lijkt wel een veredelde H*kast..en ordinair.
Of zijn jullie nogal 50's ingesteld en probeer je er een soort alternatieve Elvis-records wand
van te maken die muurversieringen? Of waren je Pa en Ma van die [flowerpower' types?
Lijkt er nogal op als ik alles zo bekijk.En dan nog langs de weg wonen als je die ene foto nader
bekijkt..![]()
Neuh,kan het niet mooi vinden,heeft geen stijl,niet knussig gewoon een afdeling die uit de kelder van de Bijenkorf(waar ze al die schoolboeken e.d. verkopen in de kelder) zou komen.
Maar goed, jij moet erin wonen met je vriendje dus zal dit wel je smaak zijn.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
De kamer van SEMTEX lijkt mij bij deze geheel en al besproken, geėvalueerd en doorgesproken, dus over tot andere kamers nu.
Verder gezeur erover wordt verwijderd, dus bespaar je de moeite
Vette kamer, wel erg smal.quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Nieuwe kamer. Lekker Antraciet en wit geverft.
De witte plint moet nog even tegen mijn donkere muur gezet worden en ik ben redelijk klaar.
[afbeelding]
Uit de deuropening.
[afbeelding]
De andere kant op.
[afbeelding]
* trots
[afbeelding]
Mijn collectie cheapass fake -luchtjes!
Achter de Ibanez hangt sinds gisteren ook een Stratocasterquote:Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vette kamer, wel erg smal.
Jou gitaren![]()
Jij hebt MIJN salontafel!quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Xlarge het volgende:
[[url=http://img146.imageshack.us/img146/944/afbeelding00447gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opvoeding héquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
hahah je kan zien dat je de zelfde smaak min of meer hebt als die van je ouders. Ziet er allemaal super strak uit en die keuken zeker!!!
Klein tipje.
Op je nachtkastjes staan die lampjes. Schroef de stekker open boor een heel klein gaatje in die achterwand of onder de lamp. Trek dan die kabel er door. Dan ben je af van die kabel die er nu lelijk over heen loopt
klein dingetje
Het is erg kaal momenteel inderdaad. Ik moet nog wat dingetjes gaan kopen om het geheel wat gezelliger te maken. Magoe, geld opquote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef popolon het volgende:
Netjes hoor, alleen véél te strak naar mijn mening.
Dat poekie is wel super.
Tis geen staatsloterij materiaal hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeee niet te strak!!! Prachtig, als ik toch eens de staatsloterij win![]()
Maar ik zie wel heel veel potentieel sloopmateriaal voor jekatje
Behangwinkel in Eindhoven. Ze hebben ook een website waar ze het op verkopenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Blieblie, waar heb je die fotoprint vandaan?
jij hebt trouwens smaak. mooie hut!quote:
Eijffinger is echt een erg goed merk. Schijnt dan... Hoop ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Prijzig, maar het is wel heel mooi. Het zal vast wel goede kwaliteit zijn voor dat geld.
ik kwam de folder foto's tegen op je webspace. Dus ik heb wel zo een idee.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Opvoeding hé.
Enig idee hoe duur dat bed is. Daar ga ik niet in boren hoor
.
Oepsquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kwam de folder foto's tegen op je webspace. Dus ik heb wel zo een idee.
Je meubels komen niet echt bij de Ikea vandaan he
Goeie smaak dude, woonkamer vind ik echt mooi!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
Heel erg mooi.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef blieblie het volgende:
Eindelijk kan ik mijn kamer(s) ook showen na 4 maanden klussen.
[afbeelding]
De kleur van de vloerbedekking was eigenlijk lichter bedoeld, erg vervelend dat een kleur "iets" in de winkel altijd anders is als thuis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
27 oktober mag ik deze dondersteen op komen halen en die komt dan alles slopen:
[afbeelding]
Ben der erg happy mee.
Een beetje te strak naar mijn mening maar wel heel mooi hoor! Ik zou als je weer wat geld hebt een paar mooie grote planten kopen.Dat fleurt de boel een beetje op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oeps, open dir opschoont..
Okee, de bank, stoel, eettafel, bed, salontafel, tvmeubel komen bij een andere zaak vandaan.
En de keuken is van Keukenspectrum. Erg goede service en mooie keukens (vond ik dan)!
Iets aan de muur, paar mooie posters met lijst ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef blieblie het volgende:
Het is erg kaal momenteel inderdaad. Ik moet nog wat dingetjes gaan kopen om het geheel wat gezelliger te maken. Magoe, geld op![]()
[..]
Hehe, behalve als de koelkast 2 etages naar beneden moetquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef febster het volgende:
Mooi ding geworden kerel
Je snapt wel dat de volgende keer dat als ik een keuken er uit gesloopt moet hebben jou als 1e bel he?
zelfde kleur maken als de muur?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
De vloer is laminaat met v-groef en structuur. Ik wilde eigenlijk hout. Maar dat viel een beetje heel erg buiten budget.
Die alu-kleurige dingen zijn stopcontacten. Iemand een idee omdat mooier te maken?
Of kijken of je het bed in zijn geheel iets hoger kan zetten, vallen de stopcontacten erachter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |